Dünya yuvarlak mı? Ya değilse!

Dünya yuvarlak mı? Ya değilse! Dünyanın yuvarlak olduğu duygusunu benim gibi bir türlü içselleştirememiş bir kişiye daha rastladım. Ali Eriç, doğma büyüme Ankaralı, ÖDTÜ mezunu bir makine mühendisi. Kısa sürede iş hayatın atılmış iyi işler başarmış fakat iş hayatını rölantiye alıp, kaçırdığı hayatı yeniden yakalamaya karar vermiş. İstanbul’dan yola çıkıp ders kitapları doğruyu mu yazıyor “Acaba dünya yuvarlak mı göreyim” diyerek kafasındaki soru işaretlerini gidermeye kendini adamış. Vallahi bravo demekten kendimi alamıyorum. İstanbul’dan başlayıp, sürekli doğuya giderek tekrar İstanbul’u bulacak bir seyahat. Rotayı görünce apıştım kaldım herkesin hayalini süsleyebilecek bir rota. Moğol Bozkırlarında Yılkı atlarıyla yarışmak; Savana’da aslanlarla kapışmak; Guatemala’da Mayalarla konuşmak; Kanada da kuzeyin buzlu sularına dalmak çok heyecan verici olmalı. Canım şimdi böyle bir tur çekti, darısı başımıza. Bizde Otokar’gibi bir destekçi mi bulsak acep.

Abstract
Why travel around the world? Hasn’t it been proved hundreds of years ago that the world is in fact round? What’s the point of trying to prove it again? But, what if it isn’t? I have to see for myself to believe! What if it’s flat again?
“From Istanbul to Istanbul” is the name of a lengthy project, which - if it succeeds – will leave its beginnings in the past, as it grows old, as the history wears out and replaces the old Istanbul with the new. Perhaps, two years is not such a long time, but for a journey it’s not a length of time to be sneezed at…more information
Photo Source: Ali Eriç / www.istanbul2istanbul.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı