Geri Sar

İstanbul’da her gün değişik sürprizlerle karşılaşırsınız işte biz de geçen yıl Moğolların klip çekimine katıldık. Türk Rock müziğinin 42 yıllık çınarı Moğolların klibinde rol almak bizi mutlu etti doğrusu. Beyoğlu’nda rastladığımız bir çekim ekibi lütfen bir klip için bize birkaç dakika ayırır mısınız deyince, hemen sordum tabi kimin için diye? Sonra bir bakarsın Ankaralı Namık'ın klibindesin. Neyse, Moğollar'ın deyince bizler için dünya durdu tabi. Evet, ben de 68 ruhuna geri sardım. Peki kimlerle geri sardım buyurun liste işte burada : Orhan Gencebay, Tarık Akan, Rutkay Aziz, Levent Kırca, Salih Kalyoncu, Pelin Batu, Hayko Cepkin, Hüseyin Turan, Suavi, Alı Rıza Binboğa,  Okan Bayülgen ve daha kimbilir kimler vardı. Artık sırtım yere gelmez. Klibin videosunu buradan temiz olarak izleyebilirsiniz.

Abstract
Istanbul is full of surprises. We played in this clip. This group performs  Turkish folk music(Anatolian Rock). The band was founded in 1967…more information

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı