Bende seni öpüyorum Aslan parçası

Her yıl büyük bir keyifle izlediğimiz TRT Uluslararası 23 Nisan Çocuk Şenliğinde TRT’yi bu yıl beğenmedim. İstanbul'un havasından mı, TRT'nin havasından mı anlayamadım. Hâlbuki sunucular da çok iyiydi. Sanki bir şey eksikti ama ne bilemiyorum!

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı haftasında, 1979 yılından beri her yıl Türkiye Radyo Televizyon Kurumu tarafından düzenlenen şenliklerle kutlanır. Her biri dünyanın bir tarafından gelen 8–14 yaşları arasındaki çocuklar, çocuklu gönüllü Türk aileler tarafından evlerinde ağırlanır.

UNICEF tarafından da tanınan 23 Nisan Çocuk Bayramı 1979’dan bu yana ülkeler arası düzeyde kutlanıyor. 23 Nisan Çocuklar arasındaki kardeşlik, sevgi, dostluk bağlarını geliştirerek barış içinde yasayacakları bir dünya kurulması amacıyla düzenlenmektedir.

23 Nisan Bayramımız Kutlu olsun, Atamızı saygıyla anıyoruz, sayesinde her yıl çocuklar gibi şen oluyoruz. Biz de en az bu çoğumuz kadar onu seviyoruz. Videoyu izleyince duygulanmamak elde değil. 

Photo Source:AA

Yorumlar

KIZ ANNESI dedi ki…
23 nisan bayramimizi ben de kutluyorum. cocuklarimi mutlaka izlemeye goturdum her yil mutlaka,buyuduler evlendiler yine de firsat buldukca canli seyrederim bayrami, aksamlari fener alaylarina katilirim elimden geldigince, ama 4 aydir londradayim. bu sansi kacirdim izleyemedim. ama sizin videonuzdan izleme sansi buldum tesekkur ederim.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim bloğumu takip ettiğiniz için. Cumhuriyet çoskusu ve Atatürk sevgisi hep içimizde olsun.
Joujou dedi ki…
Ne kadar içten, ne kadar karşılıksız... Gözlerim doldu izlerken...
Blogger Bolat dedi ki…
Benim gözler damladı Joujou

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı