Bir İstanbul fenomeni 500T


istanbul ulaşım 500t

İstanbul ulaşımında 500T 

500T, bir Istanbul fenomenidir! Geçen hafta bindik bu otobüse. Başka bir dünya, bambaşka bir alem! Topkapı ve Tuzla arasındaki hatta çalışan otobüs toplam 80 kilometre yol gidiyor ve 150 dakika sürüyor. Şimdi çıkar hesap makinası böl 150’yi 60’a eşittir 2,5 saat yapar hemde otoban kullanıyor bu otobüs. 

Çin Seddi gibi!  İstanbul neresi diye sormak lazım? O süre içinde, Atatürk Havaalanı’ndan çıksan, neredeyse Heathrow’a iner çıkıp otele yerleşir, üstüne duş alırsın! Öyleki insanlar kendinden geçmiş kimsenin yüzünde yaşama heyecanı göremedim. 

Halkına bunu reva görenler nasıl rahat edebiliyorlar. İnsanlar daha iyisine layık, İETT’ye duyurulur! İstanbul oldu sana bir Çin.

PhotoSource:ituszluk

Yorumlar

Gamzegül dedi ki…
Ne yapacaksınız istanbul hjayatı böyle stres trafik koşuşturmaca
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Serap, Taio, Larenta. Bu otobüs gerçekten fenomen yani!
Hayal Kahvem dedi ki…
Yazınızı okumaya başladığımda herhangi bir tuhaflık sezmedim. 80 kilometre yol gidiyor. 150 dakika sürüyor. Böyle okuyunca hele benim gibi matematik özürlü olunca " aa ne güzel bizim köyden İstanbul 100 kilometre. Ben 1.5 saate bizim köyden Avrupa yakasına gidebiliyorum mesela. Bu otobüs ise 150 dakikada ama dakikada gidiyor işte!" diye sevindim. Sonra... Sanırım benim gibi okurlarınız için "Şimdi çıkar hesap makinası böl 150’yi 60’a eşittir 2,5 saat yapar hemde otoban kullanıyor bu otobüs." diye yazmışsınız ya... İşte o zaman düştü jeton... "Allahım bu otobüs gerçekten fenomen yani!" dedim:)
Açıklamalı yazınız için teşekkür ederim.
Blogger Bolat dedi ki…
Malum bu günlerde matematik, ebcet hesabı yapmak moda :) mesela Devlet Bahçeli büyüğümüz de öle yapmış :) başbakanımızda sağlamaısnı yapıyor filan, tam seyirlik yani.
Unknown dedi ki…
merhabalar bundan bir kac sene once maalesef bende avrupa yakasindan tuzlaya gitmek zorunda kalmistim.tam bir rezalet.bu tür uzun hatlarda avrupa standardi olmasi lazim avusturya yada almanyadan bunun icin destek alinmali.burada schnellbahn denen köy ve kasabalara giden gayet konforlu ve rahat trenler var kesinlikle türkiyedede olmali üstelikte kendi trenimizi üretebiliyorken.
Blogger Bolat dedi ki…
Camomile, standarts kelimesi bizim için sıkıcı galiba, biz spontane yada öyle saldım çayıra mevlam kayıra misali yaşamayı seviyoruz. Elbette bunu yapabiliriz :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı