Mission İstanbul

Öncelikle Hintlilerden, Hindistan hükümetinden ve bilumum Hint kavminden özür diliyorum. Ben İstanbul’un popülasyonuyla ilgili yazarken sık sık Hindistan benzetmesi yapmışım. Asla ırkçılık ve aşağılama gibi bir niyetim yok. Amacım kalabalığı anlatmak. E, peki “Çin daha kalabalık niye Çin’e benzetmiyorsun be adam” diyecek olursanız. Şimdi komünizm filan başımıza dert açmayalım! Tırsıyorum yani! Bak Hindistan’a o kadar din, o kadar dil bir o kadar ırk aynı ülkede kardeş kardeş yaşıyor! Bir gün dertlerimden arınmak için çıkını alıp koyverecem kendimi Hint illerine! Kalmayalım Delhi havaalanında.

Şuraya bağlayacağım : Nur dopu gibi iki yeni şehrimiz oluyor. Üstüne bir de kanalistanbul! Ooohhh suyundan da! Tüm olan bitenlere karşı duygu dünyamı şu Hint-Türk ortak yapımı şarkı ilen anlatıyorum.
Bana umut vermiyorrrrrrrrrrr
Bana huzur vermiyorrrrrrrrrr

Abstract

Istanbul crowded like India. I am not racist. I love India and Indians. We are jus t a human. Our happiness our sorrows are similiar. This is India song about Istanbul.

Yorumlar

Larenta dedi ki…
:)) çok hoş bir post olmuş bayıldımmm
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim bu güzel düşünceniz için:)
MAVİ TUTKU dedi ki…
Şehirler kurulunca bu şehirden kaçmalı..şehir şehir üstüne.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı