Sen Olmasan İstanbul

müze500 istanbul karaköy

Müze500

Türk Ulusunun yüzyıllar boyu baskı, zulüm ve bağnazlık ortamından kaçma zorunluluğunda kalan herkese, Yahudilere, Polonyalılara, Macarlara, Romenlere, Ukraynalılara, Abazalara, Çerkeslere, Kırım Tatarlarına, Gürcülere, Azerilere, Kazaklara, Kırgızlara, Kürtlere, Komünist İhtilalinden kaçan Ruslara, Bengladeşlilere, Afganlılara kucak açmış ve  ve sığınma hakkı tanımıştır.

500. yüzyıl vakfı

İşte göç hikayesi için İlginç bir müze, henüz ziyaret etmedim. Müze  İstanbul Karaköy'de bulunuyor. Estambul tavan arasındaki sandık gibi eşeledikçe neler çıkıyor. Her yanı sürprizlerle dolu. İnsan yaşamaya doyamıyor.

Abstract


The savior hand that the Turkish people extended throughout centuries to those who suffered from cruelty and bigotry became a monument of dignity for humanity. The human attitude of the Turkish Nation towards Jews, Poles, Tsarist Russians, the people of Bengladesh, Afgans, Norht Iraquis was an example dedicated to mankind. It is a distinguished honor for The Quincentennial Foundation to continue to relate to the whole world this highly human quality of the Turkish Nation…more information

Source:muze500

Yorumlar

Hayal Kahvem dedi ki…
Daha önce hiç duymamıştım.Çok ilginçmiş. Görmek isterim.
Blogger Bolat dedi ki…
İlginç olduğu kesin :)
Larenta dedi ki…
İlk kez duydum not alıyorum ..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı