Hoşçakalın

Bozcaada tatil
Her şeyden uzak bir hafta için İstanbul’u hafta sonu terk ediyorum. Elveda trafik, elveda çöpten atlayan kediler, hoşçakalın projeler, metinler, kitaplar... Şarkılar, sözler, videolar, dergiler, hoşçakalın grafikerler, metin yazarları, stajerler, gazeteciler, yapımcılar...Hoşçakalın sevgili işverenler, işsizler.

İyi de Bolat, nereye gidiyorsun?

Ataol Çiftliği Bozcaada

Bozcaada’ya gidiyorum soru sahibi okuyucu. Sana da tavsiye ederim kontağı kapat en azından bir hafta sonu. Belki İstanbul’u daha da özleriz kim bilir! Bari  gittiğin yerin fotoğrafını da koysaydın! Bakın üstte işte Ataol çiftliği.
Görgüsüzsün!
Megolomansın!
...

Yorumlar

Begonvilli Ev dedi ki…
İmrendim doğrusu:)

Sağlıkla gidip gelin. Dönüşte anlatırsınız.

Gönlünüzce bir hafta geçirmeniz dileği ile..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :) size de iyi hafta sonları diliyorum:)
Adsız dedi ki…
hello Bolat

iyi tatil keyfini. Ben tercüme değil, son iki kelime anlamıyorum. sarılarak
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Maelgi
Çok keyifli günler geçirmeniz dileği ile.
nil dedi ki…
iyi yolculuklar, iyi tatiller :)
temizlenecek, atılacak, satılacak rafların varsa eğer, güç toplaman açısından iyi gelir tatil :D :P
Elif Ayvaz dedi ki…
Bozcaada'yı uzaktan gördüm. Umarım bir gün gitmek bana da kısmet olur.

İyi tatiller Bolat.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi