Sosyal Medya

Bilginin yayılımı o kadar arttı ki artık bilgiye ulaşmaktan ziyade doğru bilgiye ulaşmak çok daha önemli hale geldi. Nerden çıktı bu epistomolojik yaklaşım demeyin. Sosyal medyanın gelişmesini bu anlamda çok önemli buluyorum. Kuruma, markaya inanmaktansa kişilere inanmayı tercih ederim. Elbette yoğun iş yükü altında sıkışmış insanlardan her gün yeni içerik üretmesini beklemek haksızlık olur bu yüzden içerik küratörlüğünün gelişmesi gerekir. İstanbul ile ilgili yeni şeyleri de yazıyorum fakat yazılmışı da yazıyorum ya da İstanbul haberini daha farklı açıdan yorumluyorum ama ortaya çıkan blog post kesinlikle yenidir. Bugün haber portallarının tamamına yakını da bu mahiyette içerik küratörlüğü yaparak kendini güncellemektedir. Siz değerli takipçilerimden İstanbul ile ilgili paylaşmayı düşündüğünüz ilginç şeyleri da benimle paylaşmanızı rica ediyorum. Bu fotoğraf olur, yazı olur, video olur yeter ki İstanbul ile ilgili olsun. Havada İstanbul, karada İstanbul, masada İstanbul şişede İstanbul!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Saludos Bolat

muy intructivas las notas. algunas palabras no las traduce. abrazos Turquia en el dia del amigo..hermosa Estambul..♥.
Blogger Bolat dedi ki…
Saludos Maelgi

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi