Yakamoz

Bugün misafirimiz Gaby’yi uğurladık. Şunu düşünüyorum insan her yerde insan. Dertleri, problemleri, sevinçleri benzer. Dün akşam sahilde bir kafede oturup bir şeyler içtik. Ay gündüzden doğmuştu. Sahildeki teleskopla ay’ı izledik. Güneşin batışından çok etkilendiğini söyledi. Onların lügatinde “yakamoz” denen şey yokmuş. Filistin’i konuştuk hislerimiz aynı. Yahudilere karşı düşmanlığımız yok ama İsrail devleti çok zalim. Böyle giderse kendilerine karşı çok büyük bir nefret gelişecek umarım medya manipülasyonları ile halklarını kandırmazlar. Çağdaş sanatla ilgili birçok isim önerdim en azından İstanbul Modern ve Santral İstanbul var. Teşekkürler Eczacıbaşı. Devletin sanatla manatla hiç ilgisi yok çünkü Türk orta sınıfı sürekli el değiştiriyor. Onlar sanatı öğrenene kadar orta sınıf değişiyor sanat fakiri ülkeyiz.

Yorumlar

Begonvilli Ev dedi ki…
Son tümceleriniz benim de ortak görüşümü ifade ediyor.
Zeynep dedi ki…
Sizi sanat fakiri bir ulkeyiz derken duzeltmek isterim, ulkemiz sanat konusundan aslinda fakir degil ama kimse olan sanatin degerini bilmedigi icin boyle duruyor.
Adsız dedi ki…
merhaba BOLAT

balayı, aynı zamanda benim balayı, herkes aynıdır. Yunanistan ve ülkem ne var iyi atanır .. .. abrazos içinde
Blogger Bolat dedi ki…
Haklısın Zeynep, bu açıdan düşünmemiş olabilirim, kamunun desteğinden bahsediyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Ah bir anlayabilsem seni Maelgi :) teşekkürler.
Blogger Bolat dedi ki…
Gelişmesi için elimizden geleni yapmamız lazım siz Antalya'da biz İstanbul'da:)
hkki dedi ki…
Konu dışı olabilir ama bu etkilenilen gün batımı nerdeki ?
:)
Blogger Bolat dedi ki…
Büyükçekmece sahili :)
Toyin O. dedi ki…
Nice looking blog.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi