İsimsiz Adriano Pedrosa

Bu yıl çok şanlıyız. Çünkü Eylül ayında, İstanbul'daki müze ve galeriler uluslararası alanda başarılı olmuş sanatçının en yeni çalışmalarını ağırlayacak. 12. İstanbul Bienali ile birlikte dünya sanat piyasasının gözü İstanbul'da olacak. Sabancı Müzesi SSM ve SALT'ta açılacak  Sophe Calle'nin "İstanbullu olmak" sergisini çok merak ediyorum. Kutluğ Ataman’ın Mezopotamya Dramaturjileri Arter’de, Ergin Çavuşoğlu’nu sergisi Galeri Rampa'da, sanatseverlerle buluşacak. Bakalım küratör Adriano Pedrosa bize nasıl bir bienal hazırlayacak şimdiden " İsimsiz" ismini beğendim.

Not: SALT ve Vasıf Kortun’a başka bir blog postta değinmek istiyorum.

Yorumlar

Hayal Kahvem dedi ki…
"İstanbullu Olmak" sergisini çok merak ediyorum:)
Blogger Bolat dedi ki…
Görmek lazım, zamanı gelince.
coco-jelly dedi ki…
bu yıl çok şanslısınız çünkü yine herşey herşey istanbul'da! böhüüü diye ağlayıp kendimi hülya koçyiğit gibi yataklara atmak istiyorum!bu gidişle istanbul'a taşınıcam senin bu postların yüzünden=)bari git gör anlat bize de =)
dö jasmin dedi ki…
http://dejasminlejasmin.blogspot.com/2011/02/izmirli.html
ozaman bunu hakettin :)
bence istanbul "yaşanıcak" şehir ;)
Blogger Bolat dedi ki…
Coco bekleriz İstanbul'a hem değişiklik olur :) Çok uzak değil mesafe.
Blogger Bolat dedi ki…
Jasmin, ön yargılar her yerde şehri yok bunun. Ama İzmir'i gene de seviyorum ben :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı