İyi Bayramlar

Bugün sabah işe gittim. Yollar bomboştu. Keşke İstanbul hep böyle olsa, tadına doyum olmaz diyorum. İstanbul'da bir bayram daha yaşayacağız. Bayramlar devlet ve millet hayatımızın ayrılmaz bir parçasıdırlar. Bayramlar hepimizin ortak değerleridirler. Bu bayram da küskünlerin barıştığı, karşılıklı sevgi ve saygının perçinleştiği gün olsun. Bayram kelimesinin etimolojik kökenini araştırdım, Kaşgarlı Mahmut bu kelimeyi Farisilerden duyduğunu yazıyor. Fenerlerin asıldığı , şenliklerin olduğu meydan veya bu kutlama gününe verdikleri isimmiş. Bayram, Farsça’kökeni olan “Bezram”dan dilimize geçmiştir. Oğuz boylarında “Bayram” şeklinde kullanılmıştır.  Kahraman ordumuzun ve aziz milletimizin 30 Ağutos Zafer Bayramı ve Ramazan Bayramı / Şeker Bayramınız Kutlu olsun.
Çocukluğumda kulağıma yer etmiş Merzifon Karşılaması’nın ritimleri ile herkese iyi bayramlar diliyorum. Bu müzik ritimlerine asla yabancı değilsiniz, dinlemenizi tavsiye ederim.

Fotoğraf kaynak: yelkovan, yahoogroups

Yorumlar

Begonvilli Ev dedi ki…
Size de iyi bayramlar. Verdiğiniz bilgiler ve müzik için de teşekkürler.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, iyi bayramlar :)
Mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum ben de...
Hayal Kahvem dedi ki…
İyi bayramlar Bolat:)
Elif Ayvaz dedi ki…
Kökenini bilmiyordum. İyi oldu öğrendiğimiz. Teşekkürler.
İyi bayramlar.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler arkadaşlar :) herkese iyi bayramlar dilerim.
Müstehzi dedi ki…
Bol güneşli ve de şekerli bir bayram olması dileğiyle...
The Cat Hag dedi ki…
Aww, this photo is so adorable! ♥


xoxo,
Addie
The Cat Hag
Join My Giveaway
Blogger Bolat dedi ki…
İyi bayramlar :)
G R İ ❥ dedi ki…
cok guzel bir post olmus, gorsel de baska bir harika .. : )

iyi bayramlar : )
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Lo-la
Yorumun ve takibin icin tesekkurler. Ben de seni takipteyim simdi. Bu resmi cok sevdim. Istanbul ozlemime iyi gelecek bu blog.
Blogger Bolat dedi ki…
Aylin, ben de sevdim resmi, bir kuş gözlemcisi olarak:) çok tatlı ama şuna üzülüyorum bu resmi çeken insanın ismini yazamadım kaynak olarak.
Adsız dedi ki…
Hola Bolat

bonita imagen de la paloma , muy tierna. la has tomado tu. maravilla de momento, un saludos.
Blogger Bolat dedi ki…
Yes great photo Maelgi :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı