Denetim Sayın Topbaş denetim!

Dün bir toplantı için Kadıköy’e gittim. Kadıköy’de aracına bindiğim taksici dert yanmaya başladı. Çalışma hayatının zorluğu, işlerin kesatlığı… sigortalı olup olmadığını sordum. Sigortası yok onun yerine başkası sigortalı! Nasıl oluyor bu? Bu ilk değil bindiğim taksilere genelde sorarım sigortanız var mı diye. Benim rastladığım taksicilerin %85 sigortasız çalışır.

Şimdi taksi plakaları için 500.000 - 800.000 Tl arasında olduğunu söylüyorlar. Oh ne güzel! Al plakayı altın gibi 500.000 Tl’lik servetin olsun sigortasız adam çalıştır. Bu yönüyle kesinlikle vicdanları sızlatan bir durum. Devletimizin bu işe el atması lazım. Vergi memurlarımız taksilere binsin ve her ay mutlaka tombaladan İstanbul’un her bölgesinde denetim yapsın ve sigortasız adam çalıştıran taksi sahipleri’nden bu plakalar alınsın.  

Toplantımız bitti Fenerbahçe Dereağzı tesislerine geçtik. Divan kurulu üyesi bir büyüğümüz bizi tesise davet etti, içim burkuldu Aziz Yıldırım’ın içine düştüğü duruma. Pırıl pırıl tesisler yazık! Ama ne yaparsın işte üzülmekten başka elimizden bir şey gelmiyor.

Sayın başkanımız Kadir Topbaş, sizden vatandaş olarak ricamdır. Taksi şoförleri için Taksilere denetim! İnsanların çoluğu var çocuğu var bu devirde sigortasız çalışmak olur mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi