Küçük İstanbul Koleksiyonu


Mavi Jeans “İstanbul Tişörtleri” serisinden çocukları mahrum etmemek için  “Küçük İstanbul” koleksiyonu oluşturmuş. Böylece birçok çocuk İstanbul tişörtlerinden mahrum kalmamış oldu. Tasarlanan tişört ve sweatler 1-10 yaş grubundaki kız ve erkekler için üniseks  hazır lanmış. Ürünlerde  vapur, köprü gibi İstanbul tasarımları kullanılmış. İstanbul gibi özel bir kenti, giysilere yansıtma fikri güzel. Sanırım "İstanbul’u tasarla" yarışması sırasında böyle bir fikir ortaya çıkmış. Yaşadığımız şehri içselleştirmek için güzel bir çalışma.

Yorumlar

Mutlu Eller dedi ki…
Severim Mavi Jeans tasarımlarını, evdeki haylazlar da severek giyiyorlar, ben de:))
Unknown dedi ki…
mavi jeansin bu istanbul konulu tasarımlarını çok seviyorum..ve yurtdışında da inanılmaz tutulan bir kolleksiyon... hediye olarak neredeyse herkes istanbul konulu bir t-shirti tercih ediyor...(tecrübelerime dayanarak söylüyorum)

sevgiler...

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/
! the Fleurs dedi ki…
Tesekkürler yorum ve takip icin :)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, güle güle giysinler :)

Gözde, İstanbul tasarımlarından birine de ben sahibim :)

Bouguet, rica ederim :)
bossa nova dedi ki…
Analı kızlı (1)
Babalar ve oğullar (2)

Tercih eder bence:)
Blogger Bolat dedi ki…
Bossa Nova, fena olmaz tercih edilse yani :)
Darwin Bruno dedi ki…
Muy interesante. Seguiré visitándote amigo, con el permiso tuyo
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you Darwin :)
The Cat Hag dedi ki…
Awww, that is the cutest photo! ;)


xoxo,
Addie
The Cat Hag
Join My Giveaway
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you :)
Seda dedi ki…
Ben de çokkk beğeniyorum bu tasarımı..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi