Bugün benim doğum günüm

 
Dostlar, bugün benim doğum günüm Teoman’ın dediği gibi “Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken, Yıllar hayatlar geçiyor, kayıp bir bavul gibiyim hava alanında…” hakikaten bu ruh halindeyim. Hiç bu saatlerde blog post yazdığım olmamıştı, saat şuan için 09:50 kahvaltı bile yapmadım. Binalardan sarkan bayraklarımızı görünce gözlerim doldu. Yaşlanıyor muyum? Bir büyüğüm derdi ki, 18 yaşına kadar yıllar hiç geçmez günleri sayarız 18 gireyim de araba kullanayım, kahveye gideyim hür olayım köşe bucak gezeyim. Sonra 20’li yaşlar gelir yıllar ikişer ikişer geçer, 27 yaşına geldiğinde kendini 22 olarak görürsün, sonra 30’lu yaşlar üçer üçer geçer, sen kendini 27’de görürsün, 40’lı yaşlarda dörder dörder geçer yıllar, 50’leri düşünemiyorum bile. Ama her yaşın güzelliği bir başka! Ne şanslıyım ki Cumhuriyetin kuruluş gününde doğmuşum! Bir büyüğümün dediği gibi “gençler bilebilseydi, yaşlılar yapabilseydi” sözündeki ortalamayı tutturmak dileğiyle! Hepinizin Cumhuriyet Bayramanı kutluyorum. Ne mutlu bize ki, çok müreffeh olmasak da birbirimizin boğazına sarılsak da Özgür bir ülkede yaşıyoruz. Aziz milletimizin son öncüsü Mustafa Kemal Atatürk’ü minnetle anıyorum. Ruhu şad olsun!

Not: İstanbul bugün hüzünlü, törenlerin iptal etmesini doğru bulmuyorum, bunun arkasında başka anlamlar aramıyorum, yani aramak istemiyorum, inşallah art niyetli değildir bu iptal. Son zamanlarda her şeyin içini boşaltıyoruz çok yazık! Teoman'ın söylediği gibi her şey paramparça! Alem kutlamasa da bugün ben doğum günü pastamı Cumhuriyetimize ithaf ediyorum.

Yorumlar

okuyan dedi ki…
Hem cumhuriyet bayramımız hem de sizin doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu ve umut dolu yarınlar dilerim hem size hem de ülkemize.
Hayal Kahvem dedi ki…
Bolat, Ne güzel haber bu! Mutlu yaşlar!! Sevgiler:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Okuyan, teşekkürler Hayal Kahvem :)
Mutlu Eller dedi ki…
Bu kadar anlamlı bir günde doğmak ne güzel!
Hem Cumhuriyet Bayramımız`ı, hem de doğum gününüzü kutlarım. Yarınlarımız umut dolu, aydınlık dolu olsun...
Törenlerin iptal kararına ben de katılmıyorum, okullarda dün kutlama yapıldı ve bugün de fener yürüyüşü var. (iptal olmazsa)
Teoman`ı söz yazarlığını ayrı bir severim.
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, teşekkür ederim. Ben de severim Teoman şarkılarını. İstanbul'da son bahar şarkısı da ayrı bir güzeldir.
Tebrikler. Nice mutlu, sağlıklı yaşlara.
Begonvilli Ev dedi ki…
Ne güzel bir günde doğmuşsun sevgili Bolat:) Ben de çok duyguluyum bugün. ''Cumhuriyetimize sahip çıkmalıyız'' diyorum.

Sağlıklı, güzelliklerle dolu bir ömür diliyorum. Nice yaşlara!
Joujou dedi ki…
Sevgili Bolat, sizi müthiş kıskanıyorum! Doğum gününüz kutlu olsun!

Ve ne mutlu ki Cumhuriyet çocuğuyuz hepimiz! :)
esma gül dedi ki…
Bolat, nice hayır,bereket,sağlık,mutluluk ve huzur dolu yıllara :) nice güzel bayramlara... Törenlerimiz keşke iptal olmasaydı, ancak seneye daha coşkulu bir bayram günü güzel temennilerde buluşmak üzere..;)
sevgi ve selamlar,
Adsız dedi ki…
dogumgünün kutlu mutlu olsun <3
sarkida güzelmis ^^
Cumhuriyet Bayraminda kutlu olsun!
Unknown dedi ki…
Dogum gununuz kutlu olsun. Daha nice guzel gunleriniz olsun insaallah.

Sevgiler
Neşeli Günler dedi ki…
1.Nice mutlu yaşlara.
2.Yaşasın Cumhuriyet !
3.Zaz konseri harikaydı :)
4.Teoman ne derse güzel der. Bkz: Kupa Kızı&Sinek Valesi,Rapsodi İstanbul ve diğerleri. Sözler kendinin mi bilmiyorum, ama her kim yazdıysa güzel yazmış.
Sis dedi ki…
Cumhuriyet kutlamalarını yapan yaptı yine, onca insan yürüdü sokaklarda, çocuğunun okul töreni iptal edilenler alternatif meydan yürüyüşlerine götürdü. Yeter ki insanda Cumhuriyeti anlamış olma izaanı olsun.

Size de nice 29 ekimleri görecek kadar uzun bir ömür diliyorum.
Adsız dedi ki…
Senin cumhuriyetle aynı günü kutlaman çok güzel bir tesadüf,zaten senin cumhuriyeti ne kadar sevdiğini bilmeyen yok,senin doğum günü ve cumhuriyeti birlikte kutlamak ta büyük mutluluk veriyor. Nice senelere sen ve cumhuriyetle....
Kafe de Mola dedi ki…
Geç gördüğüm için üzüldüm.
Böyle özel bir günde doğmuş olmanız ne güzel içten kutluyorum ve ayrıyeten özel günlerde doğan insanları kıskanıyorum:D
Teomanın istanbulda sonbahar ,paramparça ve iki yabancı eserleri çok güzeldir.sesin ve sözlerin asilliğinden olsa gerek..
İyi ki doğdun...
Geç oldu biraz ama doğum gününüz kutlu olsun. Nice İstanbul' lu, mutlu senelere.
Blogger Bolat dedi ki…
ŞYD,
Bego,
Joujou,
Esma,
Çirkin Hatun,
Selen Cake Turkish Cuisine,
Neşeli Günler,
Sishyphos,
Adsız,
Kafe de Mola,
Süpersonik Çok Bombastik

Herkese çok çok teşekkür ederim, hep birlikte nice sağlıklı, mutlu yıllara.
Adsız dedi ki…
I love this song!! Ok, ok, I love Teoman's music!!
Adsız dedi ki…
Sorry, my Turkish is very bad, but I think it was your birthday so Happy Birthday. And we get older, the age we feel.
Blogger Bolat dedi ki…
Thanks a lot Asker

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı