Büyükçekmeceli Jean Claude Van Damme

Aksiyon filmlerinin ünlü aktörü Jean Claude Van Damme Büyükçekmece Belediyesi’nin davetlisi olarak İstanbul’a geldi. Film platosu için uygun yer arayan ünlü aktör, Büyükçekmece’yi çok beğenmiş ‘’Bu ilçeden bir de ev alarak ben de Büyükçekmeceli olacağım’’ demiş. O zaman Büyükçekmeceli hemşerimiz Jean Claude Van Damme’a(arkadaş fiyakalı ama ne uzun isimdir bu böyle) trafiğimizi de hatırlatalım. Söylemesi bizden! Tek kelime İngilizce bilmeden  Los Angeles’a yerleş... Bu dili öğrenebilmek için televizyonda çizgi film izle, geçimini sağlamak için taksi şoförlüğü, pizzacılık, bodyguard’lık yap! E, çalışınca oluyor demek ki ama kendine çalışacaksın başkasına çalışınca rüyanda görürsün!

Yorumlar

birdysevda dedi ki…
Büyükçekmeceli olma kısmı pek inandırıcı gelmedi nedense :)
Rüyaların gerçek olması mevzuunda Jean Claude gerçekten de güzel bir örnek oldu bana.
wimparella dedi ki…
yürüsün gitsin ya çocukken de sevmezdim
Blogger Bolat dedi ki…
Birdysevda, benim de bu yüzden dikkatimi çekti ben Fransız sanıyordum Belçikalıymış :)
Blogger Bolat dedi ki…
Wimparella, al benden de o kadar!
İlginç bir başarı öyküsü bu Bolat katılıyorum.
medet dedi ki…
ben bu dünyada en sevdğım insandı jean Claude vandam kednmı ne kadar sevrmse onu da o kadar sevrem vurş olrak ve takdik olark vandamnan bedne hiç farkı yokdu tabıkı ben kmse tanmyor inş kendsyle görşrsem ona bi sürprzım olcak kendsı bile şaşracak allah o günü bana nasib eylesın ben azeriyim istanulda oturyorum bene vandamda hiç fark yokdu takdık ve vurş olarak
Blogger Bolat dedi ki…
Medet, sürpriz derken :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı