Yeni bir performans merkezi Clinic Live Music Club

Geçen Cuma akşamı yeni açılan Clinic Live Music Club performans merkezine konser için gittik. Mekân açılalı üç hafta oluyor ama hemen belirteyim hiç de fena değil 6 ayı atlatırsa yeni bir Babylon’umuz daha olacak. Gece bizim için erken başladı konser için 9.30’da dediler. Olmaz öle şey, o saatte olmaz dedim ama dinletemedim, gittik Birsen Tezer konseri saat 11:00’de başladı. Birsen Tezer, İ.T.Ü Türk Musikisi Devlet Konservatuarı mezunu, Bülent Ortaçgil, İlhan Şeşen, Gürol Ağırbaş gibi sanatçılarla çalışmıştır. Yalnız o gecenin bonusu bana göre Akın Eldes’ti bu adamı kesinlikle dinleyin olmaz böyle bir şey. O gece rocker olduk, caz da yaptık hicaz da var olasın Birsen Tezer. Clinic’in ambiansı son derece güzel, kalabalık ama insanı boğmuyor, ferah, fiyatlar makul, biraz ses sistemi sorunlu gibi ama olsun 3 haftalık bir performans merkezi için böyle şeyler normal. Kısacası kesinlikle öneririm. Peki, nerede bu performans merkezi? İstanbul, Beyoğlu, Hüseyin Ağa Mah. Atıf Yılmaz Cad. Küçükbayram Sok. No:1/4 numaradadır, girişte küçük bir tabela göreceksiniz. Asansörle çıkmayı unutmayın 5. kat yorucu olur benden söylemesi.

Yorumlar

Sparrow dedi ki…
tavsiyen için teşekkürler, en yakın zamanda gitmeye çalışacağım :)
Begonvilli Ev dedi ki…
Güzel bir gece olmuş desenize..Burada da ucundan kıyısından canlı müzik dinleme şansımız oluyor ara sıra ama belirli bir merkez ya da yer yok. Öyle de caz çekiyor ki canım..

Güneş ev projesini araştıracağım. Belediye bir şeyler yapmaya çalışıyor ama durumları malum, destek almadan ne yapabilirlerse işte. Burada güneşten bol bir şey yok. Umarım hayata geçer bu proje. Son gelen elektrik zamları düşündürüyor vatandaşı.
Bekle beni İstanbul, yakında geleceğim!
Blogger Bolat dedi ki…
Sparrow, kesinlikle öneriyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Bego, belediye bu evi bitirmiş gibi anlattılar araştırmak lazım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Pekleyoruz buyur gel :)
Hayal Kahvem dedi ki…
Birden aceleye getirip, asansöre binmeyi unutmamalıyım:) 5 kat yorucu olmazdı ama.. Neyse:)
Mutlu Eller dedi ki…
Merak ettim yeni mekanı:)Birsen Tezer`in sahnesini çok beğenirim.
Blogger Bolat dedi ki…
Vildan, ben çıktım 5 katı pişman olursun, her kat ayrı bir dünya orası da başka :))
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, ben de beğendim, ilk defa dinledim bu kızı :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı