Deli Dali ve Beril

Salvador Dali üç yıl aradan sonra tekrar İstanbul’a geliyor. Bulmaca gibi adamdır. SSM’deki sergisini görmüştüm. Anten gibi bıyıkları, delilikle dahilik arasında gidip gelen ruh hali ile dünya sanat mirasının en önemli figürlerinden biridir. Karısı Gala’ya o kadar âşıktır ki, onun ölümüyle birlikte yıkılmış ve çok sevdiği bıyıklarını kesmiştir. Kısaca hayran olunası bir ilişki yaşamıştır. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi,InArtis, Kült işbirliğinde gerçekleştirilen  sergi 23 Aralıkta başlayacak 26 Şubat 2012 tarihinde sona erecek. Fotoğrafta Berilla ve Salvador Dali muhabbetini görüyorsunuz. Gitmiş lobi yapmış Dali'yi İstanbul'a getirtmiş. Bravo yani Beril!

Fotoğraf Kaynak: Berrilla

Yorumlar

Mutlu Eller dedi ki…
Önceki sergiyi ben de ziyaret etmiştim. Bakalım 26 şubata kadar bu sergiyi de görebilecek miyiz:)
Hayal Kahvem dedi ki…
Hey! Ne güzel haber Bolat:)

Gene yol göründü gurbete... Gurbet nere mi? İstanbul elbette:))
deniz saatçioğlu dedi ki…
Ben kesinlikle bir Dali hayranıyım ve onun gibi her dahinin biraz da deli olduğuna inanıyorum :) Tablolarını saatlerce inceleyebilirim, çok seviyorum sürrealizm. SSM deki sergiye gitmiştim tabii ki ben de, bunu da sabırsızlıkla bekliyorum.

denizsaatcioglu.blogspot.com
ezgi dedi ki…
sevgili Berilla,
haberdar olunca çok mutlu oldum ben de! sabancı'dakine gelememiştim ama bu sefer mutlaka görmeliyim;)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi,umarım görebilirsin :)
Blogger Bolat dedi ki…
Yok, İstanbul gurbet sayılmaz, misafirimiz olursun :)
Blogger Bolat dedi ki…
Deniz, Yetiş ya Dali, diyorum! Ben de beğeniyorum yapıtlarını :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ezgi, umarım görme fırsatınız olur :)
G R İ ❥ dedi ki…
ah buna cok sevindim, 26 aralik istanbuldayim ve bir guzel ziyaret daha ekledim listeme .. merci bolat : )
Blogger Bolat dedi ki…
Lo-La, rica ederim :)
Aşk ve Güven dedi ki…
orda olacağım bende..görüşebilmek umuduyla!..
MARTI dedi ki…
I see.. rhineceros!
coco-jelly dedi ki…
fotoğrafa çk güldüm=) muzip hatun kişi=) daliyi severim.delidir kaçıktır sanatçıdır nede olsa uçtur!
Saadet dedi ki…
evet bu sefer kaçırmamak gerek.. To do's a ekliyorummmm
tutku dedi ki…
ben deliyim! dali ye bayılıyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi