Divan Pastaneleri Beylikdüzü 5M Migrosta

Bugün almış olduğumuz Hürriyet Gazetesi’nin insert’ünden öğreniyoruz ki. İstanbul’da Koç Grubuna bağlı Divan Pastaneleri Beylikdüzü Migros 5M AVM’ye şube açıyor. Bu bölgede Beykent Pelit Pastaneleri’nden sonra yeni bir marka. Bakalım çok övülen divan macaronları nasıl? Pasta, şekerleme gibi ürünlerle ağzımızı tatlandıran markaya hayırlı olsun diyorum. Bebek, Erenköy ve Maçka şubelerine uğramıştım. Ürünlerinin ambalajı mücevher gibi.Sütlü Truffe, mekik, bademli drajeleri insanı uçurur.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Darısı Bodrum Migros'larının başına!
Zelis dedi ki…
Benim gibi Istanbul delisi ama istanbulu hicc bilmeyen birisi icin blogunuz okadar faydali ve güzelki...bir gün istanbula gelecek olursam,sadece blogunuzdan istifade ederek gezebilirim sanirim;-)
sevgiler...
rebeltakipte dedi ki…
Divan Beylikdüzüne geliyor demek,harika bir haber bu :)
BENİM GÖZÜMDEN! dedi ki…
Yanlış hatırlamıyorsam Divan'da bir kilo makaron 110 tl idi! Yenmese ne olur ki? Yurt dışında bunun yarı fiyatına üstelik çok daha lezzetlisini yiyebileceğinizi unutmayın:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi