İnsan Toplum Kültür Mirası

Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi  ile Bersay İletişim Enstitüsü güzel bir  işbirliğine imza atmışlar. Boğaziçi üniversitesinde bir sertifika programı hazırlanmış. Programın adı “İnsan Toplum Kültür Mirası Sertifika Programı”; hızla değişen dünyada, ihtiyaç duyulan en temel bilgilerin güncellenmesine yönelik bir program oluşturmuşlar, tebrikler güzel program ancak ben bugün duydum. Keşke önceden duyabilseydik bu harika programı kaçırmazdık. Program çeşitli modüllerden oluşmuş sabah saat 10’da başlıyor akşam 17:30’da bitiyor. Katılmak istiyordum ama program 7 Ocak’ta başlıyormuş ve ben o gün iki toplantıya katılmak durumunda olacağım.

Karikatür Kaynak: Aşkın Ayrancıoğlu

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Hiç değilse İstanbul'dasın! Yine bir sertifika programı başlatılır ve bu kez sana uyar. Fakat bizler periferide yaşayanlar için bu tarz programlara katılmak başlıbaşına bir lüks. Ben eğer böyle bir şansım olsaydı, yeniden öğrenci olabilmeyi ve sanat sosyolojisi okuyup, bir sanat kurumunun örneğin bir modern sanatlar müzesinin yöneticisi olmayı çok isterdim. Çünkü sanatın dönüştürücülüğüne içtenlikle inanıyorum. Birilerine entellektüel görünmek ve toplumdaki imajımı parlatmak için değil.
e-Felsefe Kapısı dedi ki…
Ne güzel keşif oldu bu sayfa... :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ehlikeyf İstanbul'da olmak ayrıcalık tabii ki:)
Blogger Bolat dedi ki…
Sırfşiirselyorum, teşekkür ederim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi