Yeni blog tema resmi ve trend küpü

Dostlar, blog temamız mezuradan kurtulduğumuz gündür bugün. Bu kurtuluşu trendküpü’ne borçluyuz. Sevgili Olcay çizmiştir bu güzel blog temasını. Efenim, kimdir bu trend küpü sahipleri? Kanka olduklarına inandığım Burcu  ve Olcay tarafından 2008 yılında kurulmuştur. Kendileri tekstil mühendisliği ve endüstriyel tasarım okumuşlardır. Ben çizimlerini çok beğendim.  Aynı zamanda cosiecosie.blogspot adlı blogları var ve orada da kafalarını göre takılıyorlar. Bloğumuzun yeni tema resmi neyi anlatıyor? Olcay’a kısa bir brief maili ile bloğumu anlattım. Kendisi de buna uygun bir tema hazırladı. Buna göre: Birinci parça İstanbul’un ilk yerleşimcileri olan Küçükçekmece Gölü yakınlarındaki Yarımburgaz Mağarası duvarlarına ait, geyik ve av sahnesi. İkinci parça Roma’dan başlayıp Silivri üzerinden İstanbul’a uzanan Via Egnetia (Roma Yolu) ilüstrasyonundan, yazı ise mil taşından. Üçüncü parça Ayasofya mozaiği, üst galerideki kraliçe veya azize olduğunu tahmin ettiğimiz kutsal kişi resmi. Dördüncü parça Kız Kulesi; önündeki saltanat kayığı minyatür yorumu ile. Son parça Galata Kulesi ve vapur görüntüsü ile İstanbul İstanbul olalı Paleotik Çağdan günümüze İstanbul'u anlatmak istedik. Ben çok beğendim Teşekkürler trend küpü, teşekkürler Olcay. Eline sağlık.

Yorumlar

çok güzel olmuş.. Olcay'ın da ellerine sağlık..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler, ben de beğendim :)
ebr dedi ki…
Gerçekten çok hoş olmuş.
Bir de yazılarınız insanı öyle özendiriyor ki koşarak İstanbul'a gidesim geliyor.
Sevgiler.
okuyan dedi ki…
Ben de çok beğendim. Blogun içeriğine ve yapısına çok uymuş.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim güzel yorum için :)
hoş olmuş,ilginç ve tarihsel:) İstanbul gibi yani
Blogger Bolat dedi ki…
Biricit, teşekkür ederim :)
selinacar dedi ki…
Çok beğendim, harika olmuş. Ama lütfen emektar tema mezuraya ondan kurtulduk diye laf atmayalım, ben onu da benimsemiştim :)
Unknown dedi ki…
Ben de çok sevdim bu tasarımı. Tüm anlattıkların bir yana
-ki kesinlikle çok özel kılıyor bu tasarımı- renkli, cıvıl cıvıl, içinden hayat akan bir şehre çok uygun olmuş. Yapanların eline sağlık.Not: Ben bu "eline sağlık" lafına bayılıyorum, her fırsatta da söylemek için can atıyorum.
Sis dedi ki…
Çok güzel olmuş, yapanları tebrik ederim, e size de hayırlı kullanmalar temayı :)
Unknown dedi ki…
Vallahi harika bir is olmus her iki taraf icin de! Cok guzel bir blogun var ama basindan beri dusunup duruyordum 'bu baslik niyekine?' diye! Yenisini cok sevdim.

Trendkupu'nu ayrica tebrik etmek lazim, gercekten cok hos bir calisma, bir de hazir Istanbul lafi acilmisken, 'Siradan Istanbullu' post'una koydugun resmi de satisa koysalar ya! Acip acip internetten bakiyorus yaziktir yani!
maviumut dedi ki…
çok güzel olmuş,blogunuzada çok uymuş:)
Sitare dedi ki…
güzel blog güzel tema,hayırlı olsunnn
elma+Z dedi ki…
yazılanlara katılıyorum "cuk" oturmus. herkesin ellerine saglık.
İki Kum Tanesi dedi ki…
Çok şık. :)
çiço dedi ki…
imaj yenilemişsiniz :)) yakışmış ;)
Missbone dedi ki…
Güzel olmuş en önemlisi sana özel.:)
Mutlu Eller dedi ki…
Ben zaten çok beğendiğimi diğer yorumda yazmıştım ve bu açıklamalarınla merakımı da giderdim Bolat:)
Elif Ayvaz dedi ki…
Bence de güzel olmuş.
.B. dedi ki…
Rica ederim ve guzel yazin icin ben tesekkur ederim :)
Detaylar çok yerinde olmuş. Çok beğendim :)
Olé dedi ki…
Cok yakismiiis; birlikte calismak cok keyifliydi, hem rica hem tesekkur ederim :)
Yasemin dedi ki…
Blogun zaten cok güzeldi bu heder da tamamen blogunun ruhununyansitmis, cok begendim
semaca dedi ki…
Çok keyifli olmuşlar...güle güle otursunlar :))
Nuraycatasarimlar dedi ki…
Bencede hoş olmuş,mutlu günlerde kullanın:)) İstanbul'un tarihi yerlerini gezmeyi isterdim,müzeleri,sarayları inşallah birgün oda olur,bu aralar tv programlarından teklifler var ünlü olacağım erteliyorum:)))
deniz saatçioğlu dedi ki…
harika olmuş, çok beğendim. tam senin bloguna uygun.

denizsaatcioglu.blogspot.com
tutor26 dedi ki…
Hello...
Nice to be here...

Can we as a friend...?
Melange dedi ki…
Gercekten eline saglik Trend Küpünün, blogun ruhuyla son derece uyumlu ve çok şık olmuş.
Adsız dedi ki…
Temanız tamamdır,Yola devamdır:)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Bolat ben de cok begengim, guzel bir karsilama oluyor blogunda : ) Yapanlarin ellerine saglik, ilk firsatta cek edicem onlarin da bloglarini. Bu arada ben tatildeyken biraktigin guzel yorumlarin icin cok tesekkur ederim : ) Rio baya eskilerden uzunca bir is seyahatiydi, tatil icin gitmemistim ama isin yaninda cok da guzel eglenmistim. Sen ise sanirim tatil icin gideceksin, harika, eminim cok memnun kalacaksin ve sen de bizi belki Rio postlari yapip sasirtirsin, Istanbul karsilastirmalari ile mesela ; ) Sen gitmeden de yazisiriz kismetse, sana illa yap-tat listesi veririm ; )
İsme yakışır bir tema olmuş.Beğendim güle güle kullanın.
bozbek dedi ki…
çoook beğendimm.. Bence tam seni ve anlattıklarını tasvir eden bir tema olmuş.. Harika! Burcu ve Olcay'ın eline sağlık. Hani diyorum elleri değmişken bana da bir el atsalar ya :))
Derya Solmaz dedi ki…
bendee çok beğendimmm :) tebrikte ediyorum.. blogada bir göz atayım diyorumm...
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Selin :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle çok güzel bir laf :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, ellerine sağlık Olcay'ın bu çizimlerin tamamı satılık diye biliyorum :) ben.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Evet, daha güzel bir tema resmi oldu :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Füsun :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler, yaşasın yeni imaj :)
Blogger Bolat dedi ki…
Bloğa özel olması önemli, hepimiz için özel Missbone:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Semi :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Elif :)
Blogger Bolat dedi ki…
Harikasınız :) teşekkürler:))
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle detaylı bir çalışma oldu en önemlisi bize özel:))
Blogger Bolat dedi ki…
Harikasınız, emeklerinize ellerinize sağlık Olcay :))
Blogger Bolat dedi ki…
Lulu, teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :)
Blogger Bolat dedi ki…
Merhaba, sizi tv de görmek bize keyif verir :)) tebrikler, bundan mutluluk duyarım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Deniz :)
Blogger Bolat dedi ki…
Hi, thanks :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler, güzel yorum için :)
Blogger Bolat dedi ki…
Aylin, teşekkür ederim güzel yorum için. Umarım bu planımız gerçekleşir de biz de bunu yayınlayabiliriz :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :) her zaman bekleriz.
Adsız dedi ki…
harika,çok başarılı.başarılar dilerim.
mutlu kal :)
http://habinos.blogspot.com/
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, harikasınız :)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
çok orjinal görünüyor ben beğendim:))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, senin beğenmene çok sevindim :)
Hayal Kahvem dedi ki…
Nanananooooommmm! Aldığım gibi Hayal Kahvem'deki Benim Komşular başlığı içine yerleştirdim:) Hoşgeldin komşu:))
Blogger Bolat dedi ki…
Hu huuu,hoşbuldum komşum :)
Saadet dedi ki…
ben çok sevdim bu haliniii...
laleninbahcesi dedi ki…
çok güzel çok...İstanbul'un özeti gibi.
caglar dedi ki…
güzel olmuş

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi