İstanbul’da Amazon çağı başlıyor

Kadınlar çağı başladı başlayacak eli kulağındadır. Dikkat edin kariyer sahibi kadınların yüzdesi gittikçe artıyor. Siyasette seviye yükselirse kadınların o alandaki başarıları da artacaktır. İstanbul’da bir kulüpte kadınlar matinesi başlamış. Bu matine öyle bildiğin turta, kurabiye, gazoz matinesi değil. Kadınlar baya baya erkek oynatıyor. Dansöz yerine gogoboylar fink atıyor, para sıkıştırılıyor, resimler çektiriliyor bildiğin dansöz muhabbeti yani. Bu muhabbet beni bozar. Çok meraklısı olduğumuzdan değil İstanbul’da neler dönüyor haberiniz olsun  ya da Estambul'un diğer yüzü diyerekten bu postu yazıyorum, yanlış anlaşılmasın! Gel testeree gel testereeee…. uzarım ben şimdi.


Fotoğraf Kaynak:Wordprints

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Yok canım eli kulağından geçti bile..:):):) Demek matine varmış ha..Ve erkek oynatıyorlarmış..Çok ilginç ve iğrençç..Enteresan bir eğlence anlayışı..
Blogger Bolat dedi ki…
Varmışş, ben gitmedim :) söyleyenin yalancısıyım.
Driftwood art dedi ki…
Bu kadınların çağı değil;Olsa Olsa bir kesim kadının yozlaşması,maneviyattan uzaklaşması ve dejenerasyon...Cinsiyet ayrımı yapmıyorum,bu tür yaşam tarzını,yaşamak sanan insanlara da Acıyorum.Feminizm akımın etkisinden çıkamamış,doğallığın dışında yaşayan bir avuç acınası kimseler.
Blogger Bolat dedi ki…
Offf bu yorum baş yarar diyorum :) çekiliyorum :))
Domus dedi ki…
Da poco ho scoperto il tuo blog. Interessante. Mi piacerebbe vedere immagini di vita, monumenti, opere d'arte e di ingegneria di Istanbul. Adoro la santa sofia (Per voi è un museo) per l'eterna bellezza delle sue cupole. Ciao. Domus
bozbek dedi ki…
isteyen istediğini oynatsın.. En nihayetinde gidenleri silah zoruyla götürmüyorlar ya..

Bence gayet gereksiz, saçma, eğlence falan değil.. Ama isteyen oynatsın..Masada dansöz oynatıp , ağzının suyu aka aka seyreden erkeklerin sayısının yüzde onu bile olacağını sanmıyorum ben bu kadınların :) tehlikesiz yani sakin olun :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de böyle düşünüyorum :))
Mutlu Eller dedi ki…
Bolat, en yeni haberler sende:)
Bence hiçbir sakıncası yok, alternatif eğlence anlayışı. Benzerleri pek çok ülkede var, İstanbul`da niye olmasın:)
Oraya gidenler böyle insanlar, aman efendim bu tarafa gidenler şöyle insanlar dersek işin içinden çıkılmaz. Bu ve benzer yerlerin olması toplumun dejenere olduğunun/olacağının belirtisi değildir. Her tür yasağın olduğu toplumları incelemek lazım, neyi nasıl yaşıyorlar....
Blogger Bolat dedi ki…
Semi teşekkür ederim :) Hür toplumlar da dejenerasyon daha az oluyor. Ayrıca dejenerasyon kime göre neye göre!
erkekler kadınları oynattı paralar sıkıştırdı masadaki kadınlar da buna alkış tuttu kimselere garip gelmedi de tersi olunca niye.. niye sadece kadınlar matinesi oluyor???:))) kimin canı ne yapmak istiyorsa yapsın modası nasılsa geçer... ama kadınların siyasete ve iş hayatına soyunmaları işte bu güzel bir haber ve dilerim yüzdeleri de daha fazla artar... ama dilerim bu pozisyonları kaptıkça bize erkeklerin yönetimini aratmazlar tam tersine erkekler dahil 'iyi ki kadınlar yönetiyor dünya daha güzel oldu' dedirtirler...
Blogger Bolat dedi ki…
Bu dilekler için,umarım demek istiyorum :))
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Bekarliga veda kutlamalari icin alternatif mekan olmus kadinlara iste ;) Kaynagini hatirlamadigim soyle bir laf vardi, dunyayi kadinlar yonetse... Merkel-Germany, ulke zaten basarili ama bu son krizlerde bana misin demediler diger EU uyeleri dokulurken, hatunun bir parmagi varmi acaba, yoksa alttaki kadromu ( kaci kadin acaba? ), sistem mi bilemem.
Blogger Bolat dedi ki…
Aylin öyle güzel bir yere değinmişsin ki :) tam 12'den yani!
Kafe de Mola dedi ki…
Hani bir anda ülkemizi şeriat kanunlarından ,anayasal kanunlara geçmişte kadınların birden kendisini eğlenceye atmışlar falan sandım.
Herşeyin dozunda olması taraftarıyım.Buna eğlence gözüyle bakılmamalı ne erkeklerin nede bayanların eğlence şekli bu olmamalı.
Tamam eşit olunmalı ama nispeten değil ,layıkıyla.
Blogger Bolat dedi ki…
Kadınlar eşitlik konusunda bir adım atmışlar anlaşılan :))
Zülal Ateş dedi ki…
Keyifli bir post olmus:)
Posttan çok yorumlar daha eleştirel bir yaklaşım sergiliyor.
Bir kısmına ben de katılıyorum, o kadar kesin çizgilerle bakmamak lazım. Denilen gibi bu büyük bir kesim değil ve ne erkekler var ki kadınlar böyle şeyler yapmış ne olacak. Tabi hoş mu değil mi ayrı tartışılır. Ancak memlekette neler neler var hele ki İstanbul da:)))
Style und Sein dedi ki…
Great blog also I don´t understand the writings but I hope you will visit me too :)
Blogger Bolat dedi ki…
Esas olan şey yapabilme eyleminin açık olması Zülal :) yani özgürlük:)illa yapılsın gibi bir tavsiyemiz yok.
Sis dedi ki…
Özgürlük kısmına katılmakla birlikte yorumlarda ilk cümlede bundan dem vurup devam eden cümlelerde " iyy ne saçma ne kötü bi şey" yaklaşımı yapan arkadaşları da eleştiriyorum. Özgürlük herkes için her şartta olursa anlamlıdır. Aksi takdirde bugün ülkenin geldiği nokta daha da ileriye gider. Üniversiteye başı örtülü olanın girebilmesi için verilen savaşın adı özgürlük olur, mini eteğini bacaklarına kezzap atılmadan giyebilmenin savaşını verenin adı ise "o..spu" olur.
Blogger Bolat dedi ki…
Aman bu kezzapçı zihniyete sahip kimseler zaten bizim bloglarımızı okumazlar o yüzden rahat olun:) Özgürlük ille de özgürlük herkese her şeye rağmen özgürlük!
Blogger Bolat dedi ki…
Hello, welcome to my blog :)
Modavesaire dedi ki…
bundan 2 yıl önce( emin değilim heralde 2 yıl oldu) , türkmax da billur kalkavan bir program sunuyodu. gece 11 den sonra yayınlanıyordu..2 gogoboy konuktu.. bu gösterilerden bahsediyolardı..çok komik maceralarını anlatmışlardı.çok gülmüştüm..
Narsistanbul dedi ki…
erkekler kudurdu madem bizim neyimiz eksik sendromu :=)
her iki çeşit eğlence biçimi de tiksinti uyandırdı bende...:)
Blogger Bolat dedi ki…
Çok kızdırmış bu durum sizi :))
nil dedi ki…
ister erkek olsun ister kadın, insanın bedenini bir şekilde pazarlamak zorunda kalması, yaşamak için emeğini değil de cindelliğini kullanmak zorunda kalması bence eleştirilmesi gereken. kadınlar ekonomik ve sosyal olarak güçlendikçe ne yazık ki erkekleşmek zorunda hissediyorlar kendilerini, bakınız kadın politikacılar, kadın söylemi ile siyaset yapabilen yok, hepsinin dilinde erkek jargonu.. bakınız kadın yöneticiler, erkeklerden gördükleri aynı ezme anlayışıyla şirket ya da kurum yönetiyorlar.. ve bakınız kafa dağıtan kadınlar olmuş senin verdiğin örnek, erkeklerin eğlence anlayışı benimsenmiş, paranın gücüyle rol satın alnmış..oysa ki kadın dünyası o kadar zengindir ki, illa erkekler gibi dansöz oynatmadan da, ya da kendisine yakıştırılan şekliyle dedikodu yapıp çekirdek çitlemeden de eğlenmesini alasıyla bilir ;) feministler bunu onaylamaz, tam tersine, -erkek olsun kadın olsun- beden üzerinde kurulan her türlü tahakkümü eleştirirler, bunu da not düşeyim, yanlış bilinmesin :)
inanirsakolurbence dedi ki…
özgürlük adı altına sığınıp durumun suyunu çıkarmak bu olsa gerek:)
Blogger Bolat dedi ki…
Evet herkesin eğlence tarzı değişik :))
sevda s. dedi ki…
Bana hiç anormal gelmiyor, yadırgamıyoum, isteyen istediği gibi eğlensin.
Amazonluğa da hiç karşı değilim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi