Paralel evren sosyal medya

Kardı, yağmurdu, soğuktu derken kış gitti gidiyor. Farkında mısınız mevsimler mi hızlı akıyor yoksa biz mi geçen zamanı daha iyi algılamaya başladık. Artık kışı İstanbul’dan uğurlamaya hazırlanıyoruz. Kitaplığımı yeniden düzenleyeyim istedim ve bir kenarda duran Dekatlonbuzz’un  verdiği  insert’e baktım, Dekatlonbuzz  90’lı yılların ardından internet kullanıcılarının sosyalleşmesini sağlayacak pek çok parlak fikre  bu insertte yer vermiş. Bunları sıralayacak olursak, ekşisözlük, itiraf.com, zaytung, alkışlıyorum,  bobiler.örg, yonja, fizy, sosyomat, okumasitesi, alkışlıyorum, pillinetwork, donanımhaber, mynet, zuxxi.com, antoloji, zoque, mahmure, medyatava, düşle gibi internet mecraları var. Bu sayfalara benim ekleyeceklerim, arkitera, derkenar, vikipedia, shiftdelete, blogger, twitter, facebook, linkedin, xing, biletix, gittigidiyor, amazon, digimecmua, milliyet, hurriyet, NTV-MSNBC gibi gündelik olarak kullandığımız internet ortalarını yazabilirim.  Yapılan araştırmalar göre internet kullananların yüzde 71’i her gün internete giriyormuş. Türk internet kullanıcılarının en önemli motivasyonu ise “eğlenmek”.  Bu eğlence amaçlı kullanım tüm dünya milletleri için de geçerlidir diye düşünüyorum. Yarın kar yağacak aşkımdan eriyecek adam yok mu diyorsanız bol bol kardan adam yapın şeklinde berbat bir espri yapmak istiyorum. Evet, sabah dolu yağdı ama İstanbul’a yine kar geliyor keyfini çıkaralım.

Yorumlar

Günaydın kırmızı alarm veriliyor gene ama en iyisi tadını çıkarmak karın.
Zynp dedi ki…
Eylül toparlandı gitti işte. Ekim falan da gider bu gidişle..diyerekten her an kendine güzel, karli günler de karin yagmurlu günler de yagmurun degerini bilmek gerek. Velhasil; biliyoruz/biliyorsunuz elhamdülillah (:
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Ben cok sevdim bu berbat espriyi, made in Bolat mi? Kendimi iyi hissedersem ve hava cok soguk olmazsa ben de bu haftasonu kapkarli daglarda olucam : )
Mitha Komala dedi ki…
thanks for the lovely comment! :) keep in touch..

http://mithakomala.blogspot.com/
euphrates dedi ki…
Yahu Bolat, yine şaşırttın beni. Bu konu nereden çıktı şimdi, aynı sektörde çalışıyoruz desem, değil. Biz seninle aynı derneğe üyesiyiz sanırım: "Soyu Tükenmekte Olan Meraklı İstanbullar" Anladın. ;)
Mutlu Eller dedi ki…
Erkekler ne yapsın, kardan kadın mı:) Ha ha bir berbat espri de benden olsun bari:)
Ben de internete her gün girenlerdenim. Blog yazmaya başlamadan önce haftada birkaç kez girerdim.
Blog dünyası bir şeklide bağlıyor insanı, arkadaşlar ne yapıyor, ne yazıyor, ne konuşuluyor, yeni ne öğrenebilirim derken her gün çekiyor beni:))
Unknown dedi ki…
E bu yazi apayri bir 'proce' olmus benim gibi bir gurbet kusu icin! Biraz bakindim, bir iki tanesi fena sardi....
gülümse dedi ki…
burda da şu anda kar yağıyor acaba kardan biscolata erkeği de yapılabilir mi:))
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
HEHE espri iyiymiş :)) internet galiba bağımlılık yapıyor. İnternete girmeden geçen bir günüm yok :) olcağını da pek düşünmüyorum...
wimparella dedi ki…
ben abartıldığı gibi bi kar yağdığını düşünmüyorum en azından şimdilik öyle.
Berrilla dedi ki…
ben internetsiz bir dünyada yaşamayı çok istesem de blog açtığımdan beri ister istemez internetin bir esiri haline geldim. İnternete girmeden bir günüm geçtiğinde kendimi hayattan kopuk bile hissettiriyor bazen... Toplum da sizi ister istemez internete yönlendiriyor.
lütfen kar yağmasın artık yeter, doyduk =)
Blogger Bolat dedi ki…
Konuyu seviyorum :) o yüzden ara sıra bu konulara da değinmek istiyor gönül hani:))
Blogger Bolat dedi ki…
Kardan kadın fikri itici Semi, ne o soğuk nevale öyle, olmaz arkadaş kardan kadın olmaz :))
Blogger Bolat dedi ki…
Bari hangileri sardı onu bilseydi blog ahalisi de size iştirak ederdi deyorum hani :))
Blogger Bolat dedi ki…
Yaw, demeyin bu biscolata erkeği filan, adamlar taş, taş yani doğruya doğru :))
Blogger Bolat dedi ki…
Netsiz bir dünya tuzsuz yemeğe benziyor artık :)) yarabbem ne soğuk espriler! Noluyor bana yaaa!
Blogger Bolat dedi ki…
Bu Bünyamim Sürmeli gitsin yemek programı yapsın, hani aracımızla yola çıkmayacaktık, hani kardı afetti tipiydi, yaktın yatış hayallerimi Bünyooo!
Blogger Bolat dedi ki…
Beril, sana mahsus bir durum değil netsiz olmuyor artık:)) birgün marmaradan geçen kabloya denizaltı toslarsahalimiz nice olur!
Blogger Bolat dedi ki…
Esen, ben hayal kırıklığı yaşadım, tipi var dediler güneş açtı, gece üç, kar yok, gece dört kar yok, gece beş kar yok. Allah seni Napsın Bünyamin Sürmeli!
Blogger Bolat dedi ki…
Mevsim mevsimliğini yapıyor işte :))
Blogger Bolat dedi ki…
Aşkımla erir misin diye bir reklam vardı ya:) oradan çağrışım yaptı! Oo biz Uludağla filan idare ettik artık sen Avusturya'da mı olursun Alp'lerde mi bilemiyorum :)Aylin
Unknown dedi ki…
Eksi sozlugu seviyorum ben, kim ne derse desin, memleketin nabzini tutuyor oraya yazanlar!!! goreceli olarak!!!

Zuxxi guzel, Fizzy'de noyan noyan'i buldum ya? kayitsiz sartsiz guzel! (pardon eski sarkilar diye belirtmek isterim, yenilerine itirazim yok ama tarz farkli!) Itiraf.com da engelsiz sevgili kopardi beni, bulutlu gunlerde neseli mesajlar kavanozu gibi bir site :-) Bazilari fazla kitap dolu, alamadiklarimi sindirebilmis degilim o yuzden oralara oto-sansur koyuyorum simdilik...

oyle yani, sen sor ben anlatirim....
euphrates dedi ki…
Hahaha, cok guldum commentlerinize. :))
Blogger Bolat dedi ki…
Değil mi ama olmaz öyle şey :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi