Aldım sazı elime!

Dayatmalarda Kayboluş mimlemiş buna karşı aldık sazı elimize!
Sevdiğiniz kişiye sevginizi mani ile ifade ediniz!
Blog dedim bedava, ölçer beni alexa, yeni bir post yazdım, okur musun  Hayal Kahvem be ya!
Sizi sinir eden  bir olayı ya da kişiyi mani ile ifade ediniz!
Buraya mani yumurtlayamadım. Eşşeği saldım çayıra, otlaya karnın doyura, gördüğü düşü hayıra yoranında….diyorum!
Yazmayı istediğim konu “adalet”
Adalet adalet didin, kafamın etini yidin, nerde dedim bilemedin.
Sizin için olmazsa olmaz bir eşya “çantam.” Çantada ne taşıdığımı soran mesai arkadaşlarıma ithaf ediyorum bu maniyi.Şu çantada nen var! Bir sen yoksun be hıyar! Çanta benim için hayat kurtarıcı aksesuar!
İstediğim konu, elbette “İstanbul” Ümit Yaşar Oğuzcan şiiriyle:
Evin içinde bir oda, odada İstanbul
Odanın içinde bir ayna, aynada İstanbul
Adam sigarasını yaktı, bir İstanbul dumanı
Kadın çantasını açtı, çantada İstanbul
Çocuk bir olta atmıştı denize, gördüm
Çekmeğe başladı, oltada İstanbul
Bu ne biçim su, bu nasıl şehir
Şişede İstanbul, masada İstanbul
Yürüsek yürüyor, dursak duruyor, şaşırdık
Bir yanda o, bir yanda ben, ortada İstanbul
İnsan bir kere sevmeye görsün, anladım
Nereye gidersen git, orada İstanbul.
Bir blogger seçiniz onunla atışma tarzı mani yazınız!
Uzun zaman oldu,
Bekleriz yazasın diye.
İllüstrator : Isaac Braz

Yorumlar

Adsız dedi ki…
:):):)..Mani çok başarılıydı:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederis, Sessiz prenses :))
Yasemin dedi ki…
Ne guzel yazmişsin, komik ve eglenceli
Mutlu Eller dedi ki…
Bolat yazarsa böyle manidar mim cevaplar işte:)))
Süper! Malta'dan sevgiler:)
Hayal Kahvem dedi ki…
Mani'dar biri olduğunuz "hakkınızda" yazdıklarınızdan belliydi zaten:)

"İstanbul'u okuyup yazan,
keşfetmeye çalışan,
kültürel miras,
coğrafi miras,
tasarım, moda,
sanat, edebiyat
ve sosyal medya konularında ilgili insan.
huzurlarınızda BOLAT:))
*Aldım sazı elime*şimdide sıra bende*atışmayı pek severim amma* burada lafımı bitire;))))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler Lulu :) bu arada güzel nir nik seçmişsiniz :) Lulu pek şeker:)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, ikinci ithaf senin için pazartesi geliyor:))
Blogger Bolat dedi ki…
Sizin kadar manidar şeyler yazamasak da karalıyoruz işte Hayal Kahvem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Saz ortada efem bekliyoruz o zaman :))
Nuraycatasarimlar dedi ki…
Bir ben alamadım şu sazı elime:) Lise yıllarında saz kursu açılmıştı,babama yalvardım saz alalım diye ,almamıştı:( içimde ukte kaldı:) Eğlenceli bir post olmuş keyifle okudum ,teşekkürler...
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Cantamin icinde ne var postu bekliyorum o zaman Bolat : ) Olcer beni alexa kismini anlayamadim bu arada.
Ben de bu sefer dustum , 3-4 gun omuz agrisi ile kurtardim, dikkatli olmak lazim, ben hiz sevmedigim icin, risksiz takiliyorum ama bir gelip carpicak diye cok korkuyorum.
çeşnici Handan dedi ki…
Hepsi çok hoş olmuş.
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim, illa saz çalmak mıdır önemli olan iyi bir halk müziği dinleyicisi olabilirsiniz:))
Blogger Bolat dedi ki…
Alexa diye bir site var internet reytingi ölçer örneğin sen şu kategoride şu sıradasın filan der :)) Aman dikkat etmek lazım tabii ki, evet post sana sözüm olsun :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, çok naziksiniz :))
özge bayrak dedi ki…
selam bolat! eğlenceli cevaplar olmuş, bir tebessüm bir kikirdeme derken bitiverdi yazın. uzun zamandır inceleyemedim. seni severek takip ediyor, yorumlarına ise çok çok mutlu oluyorum. 3 hafta istabul'dayım bu arada, göriiciiizz istanbul'u, çalışmaktan vakit bulursam tabii.
sevgiler.
Kafe de Mola dedi ki…
Arada sana saz vermek lazımmış demek ki:)
Can Bonomo'nun ''Bana bir saz verin'' parçası sana gelsin:b..

Çanta kullanamam asla.Bir bayan olmama rağmen 4 tane çantam var hiç elime bile almamış olduğum.Ben cep severim:)
nen biliyordum zaten
istanbul seyyahı doğuştan kabiliyetli
bakma sen gülsennin sözlerine
çatlar aslında kıskançlığından
dayatılan teşekkürleriyle beraber
eğilir saygıyla önünde ustasının
pembe kekik dedi ki…
Güne bu manilerle başladım.Gülümseyerek:)Çok hoş olmuş. Mutlu hafta sonları...
Blogger Bolat dedi ki…
Bulursun elbette :) çok memnun oldum İstanbul'da olmana, erguvan mevsimine az kaldı onu da görürsün umarım:))
Blogger Bolat dedi ki…
Kafe de Mola, şarkıyı bilmiyordum sayende öğrenmiş oldum, teşekkür ederim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Bu mudur, bu dur:)) yeteneklisiniz bu mani konusunda da :)) Gülsen de az değil yani yarışır seninle :))
Blogger Bolat dedi ki…
Yorumunuzla biz de sevindik memnun olduk :)
Gulsen dedi ki…
Vayy ki vaayy!! DY laf atmış bana
Şekerim yükseldi su koyun bardağa
Bolat nooolur mani yazma, gez doya doya
Az önce blog polisi aradı elinde sopayla
Gulsen dedi ki…
Bolat mani yazmayı nerden bilecek
Biz bez bulsa postalını silecek
Ben evde sıkılırken o habire gezer
Hava yağmurluysa önceden sezer
Derya Solmaz dedi ki…
çok eğlendim okurken,, :)
Blogger Bolat dedi ki…
Dikkat dikkat blog polisine selam çakıyor kaçıyorum mani olayından :)
Blogger Bolat dedi ki…
Adresi vermeseydin bari :))
Blogger Bolat dedi ki…
Size de mutlu hafta sonları dilerim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Biz de yazarken eğlendik ne mutlu hepimize :))
cok guzel olmus bayıldım manilerine:))
Blogger Bolat dedi ki…
Biricit, biraz üstün körü oldu ama olsun :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı