Selam sana Selim Sesler!

Selam önemlidir. Bir şekilde her gün selamlaşıyoruz. Selamlaşmak zorundayız,  Apartmandaki komşuya, sokağımızı süpüren çöpçüye, bizim için çalışan çırağa, karşımızdaki ofis arkadaşına selam vermek zorundayız. 

Çünkü selam bizi her türlü bela, afetten ve kötülükten kurtaran sihirli bir kelimedir, pozitif enerjinin membaıdır. Allahın isimlerinden biridir! Selam Arapça kökenli bir kelimedir ve selam dediğimizde aslında muhatabımıza her türlü bela, uğursuzluk, kaza senden uzak olsun! Şeklinde bir iyi dilekte bulunmuş oluruz. 

Buradan bu vesile ile Selim Sesler üstada geçmiş olsun diyelim! İnandığımız dinde ona dualar edelim, hiç olmazsa iyi dileklerde bulunalım. Kendisi kalp yetmezliğinden İstanbul'da yapay kalp nakli oldu. Güzel günlerini görmek isteriz Selim Ağabey. Buradan size bir selam çakıyorum. Seni dinlemek çok güzeldi. Yaratan çift verseydi de kalbimizin birini sana verseydik! Ömrün uzun, nefesin bol olsun! 

Müsadenle şimdi Chicago World Müzik Festivali’ndeki kaydını blogdaşlarla ve bloğumun okuyucularıyla paylaşmak istiyorum. Selam sana Selim Sesler! Allah sabır ve şifa versin.
Sen olmazsan Estambul'un meşkleri yavan olur! 

Klarnet öksüz kalır! 

Ha gayret Selim Ağabey!

Yorumlar

seyabb dedi ki…
Sadaka ;sadece para yada maddesel birşeyler dağıtmak değil ,güleryüz ve selamdır aynı zamanda...Şu günlerde de çok ihtiyacımız var.Birlikteliğe ve toplumsal hoşgörüye.Selamlaşmak bir binanın temeli gibi görünmeyen ama yaşamsal öneme sahip bir durum.Selam Bolat ...Ve Allah acil şifalar versin tüm ihtiyaç sahiplerine
N.Narda dedi ki…
Sevdiğiniz bir insan madem, ben de gıyabında dua ettim şimdi.
Selamün aleyküm bu arada:)
Blogger Bolat dedi ki…
Güler yüzümüzü birbirimizden eksik etmeyelim!
Blogger Bolat dedi ki…
Çok severim Selim Sesler'i, Türk müziğine katkısı büyüktür, adına belgeseller yapılmış şahane bir adamdır. Aleyküm selam.
Blogger Bolat dedi ki…
Selam Tulkas :)
selmlar olsun... selim sesler'in ameliyat olduğunu ilk senden duydum.. büyük geçmişler olsun.. dualarımız onunla olsun..
Adsız dedi ki…
:)
Unknown dedi ki…
Acil sifalar ve saglikli nice yillar dilerim.
Zeugma dedi ki…
Ben ilk kez duydum adını. Ne cahillik!
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar yağdırsın Selim Bey'e.
Zeugma dedi ki…
Ha, bu arada...
Selamla ilgili fikirlerine canı gönülden katılıyorum.
Ama maalesef selam vermekten ve almaktan hazzetmeyen insanlar var, aklımın bir türlü almadığı...
Blogger Bolat dedi ki…
Amin diyorum!
Blogger Bolat dedi ki…
Hiç önemi yok ama geç de olsa duymuş olmanız güzel, kendisinin bir kaç şarkını dinleyiniz lütfen!
Blogger Bolat dedi ki…
Selam verilmeli ve alınmalı!
Adsız dedi ki…
E peki o zaman..Selamun Aleykuuummm :):):)
Blogger Bolat dedi ki…
A.S deja Vu!
Mutlu Eller dedi ki…
Selim Sesler`e acil şifalar diliyorum...
Onun da yer aldığı Fatih Akın`ın "İstanbul Hatırası" (-ki İstanbul`un müzikal haritasını daha iyi anlatan bir film var mıdır bilmiyorum.)belgesel kıvamındaki filmini çok beğenmiştim, kendisi çok iyi bir müzisyen olmasının dışında keyifli de bir insan...
Sana da selam olsun Bolat:)
Blogger Bolat dedi ki…
Selam Semi, çok severim ben kendisini, kesinlikle "İstanbul Hatırası" güzel bir projedir, belgesel çekmek isteyen her yapımcı örnek almalı.
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Acil sifalar diliyorum. "Selam dediğimizde aslında muhatabımıza her türlü bela, uğursuzluk, kaza senden uzak olsun! Şeklinde bir iyi dilekte bulunmuş oluruz", bu bilgi benim icin yeni, bundan sonra bol bol SELAM cekicem : )
Blogger Bolat dedi ki…
Kelimeler hayatımızın anlamıdır, selamı sabahı kesmeyelim birbirimizden, selam gönderenimiz çok olsun Aylin! Benden de sana selam olsun, esenlik içinde ol.
pembe kekik dedi ki…
Selim Sesler'e geçmiş olsun. En kısa sürede sağlığına kavuşur
umarım. Benden de sana selam olsun Bolat.
Blogger Bolat dedi ki…
Selam pembe kekik, çok severim kendisini.
The Cat Hag dedi ki…
Hope you are having a good week, Bolat! :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag
Adsız dedi ki…
A.S derken ?
Blogger Bolat dedi ki…
Aleyküm selam (A.S) şeklinde kısalttık ayıp ettik galiba :(
Sevginin ,gönlü acikligin, yüz temizliğinin bir açilimi olsa gerek selam,
İlk adimi atmanin, gune , soze, hayata başlamanin da bir biçimi olmali selam..
Alana da verene selam olsun..

Yeğenim muzisyen, dolayisiyle Selim beye acil sifalar diliyorum, muzik adamligi cok bambaska bir olgudur, emekleri keske yerini bulsa bu degerli emektarlarin.....
Cok sevgiler Bolat,
Tum yazilarinizi keyifle takip ediyorum...
Adsız dedi ki…
Mühim değil ..İyi haftalar..
Stil Direktoru dedi ki…
Çok güzel anlatım ifade şeklini hep severim zaten. Lakin gel gör ki; Doğan Cüceloğlu kafasında yaklaştığın zaman insanlara çekimser şaşkın ifadeleri beni insanlar soğutuyor ona ne demeli ./
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, bu güzel ve cesaret veren yorum için, harikasınız. Çok değerli bir müzisyendir bütün dünya tanır onu.
Blogger Bolat dedi ki…
Bence kendimiz olmaya devam etmeliyiz, onların şaşkınlıkları bizi etkilemese olur diyorum ama illa ki etkileniyoruz.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Gürhan ben de seni Kağıthane başlıklı postta mimliyorum.
miniamania dedi ki…
sağolasın ağzına diline sağlık. Son beş ayda iki kalp krizi geçirmiş biri olarak Selim Sesler'e acil şifalar olsun. Çok keyifle dinlediklerimdendir.. Yüreği ile dinleye oluyan inanan insanlara SELAM olsun... ))
Blogger Bolat dedi ki…
Abi kendine iyi bak aman diyeyim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi