Bir blog yazarının hasta üç günü

Sevgili dostlar, şu yanda görmüş olduğunuz, at hırsızı kılıklı adam benim! Dört gündür ateşler içindeyim! Estambul'un poyrazı, fırtınası, rüzgarı bizi çarptı! Eee, kafa da üşütmeye müsait çok lafa hacet yok! Üşürken ateşler içindeyim! Hamdım piştim, yandım vesselam. Ömrümde böyle bir hastalık yaşamadım! Serde biraz "langa hıyarlığı" da olunca doktor yerine iki gün hasta hasta işe gittim! 

Blogger Bolat Metropol Totemleri Uyguluyor


Metropol totemi ne varsa uyguladım: Greyfurt suyu içine soda, portakal suyu üzerine redbull, soda içine 2 limon yooo geçmedi, aksine şiddetlendi yutkunmakta zorlanınca da hastaneye gittim. Bir kilometre ötedeki özel hastanenin acil servisine gidecekken aniden yol üstündeki sağlık ocağını görüp sağlık ocağına gitme kararı aldım, hem aile hekimimizle tanışma fırsatım olurdu! 

Aile Hekimliği Müessesiyle Karşılaşan Blogger Şaşırıyor


Sağlık ocağı pırıl pırıl, hastadan çok hamile kadınlar ve çocuklar var! Kendimi garip hissettim 62 numaradayım, aile hekimimizin Uzman Dr. Diler Çetiner olduğunu öğreniyorum. Şuan saat 14:10 sıra no 57’de doktor her hasta ile yaklaşık 5-7 dakika arasında ilgileniyor sanki. Sayın Sağlık Bakanı, doktorların maaşına okkalısından zam talep ediyorum! Bir doktor kolay yetişmiyor, oda arkadaşım tıp fakültesi öğrencisiydi! Hekimlerimize şiddeti kınıyorum, kim uyguluyorsa elleri kırılsın! Evet sıra bana geldi:


Uzman Dr. Diler Çetiner: Buyurun Bolat Bey

Ben: Hocam ateşler içindeyim, yutkunmakta zorlanıyorum bir de kafamın üstünde ekim dikim yapan bir çim adamlar grubu var sanki, kafam zonluyor!

Doktor: Ateş, ağrı, öksürük var mı?

Ben: Öksürük yok, bu başımın üstündekilerle sorunum var zira ne yapıyorlarsa zonkluyor kafamın tepesi! 39 dereceyi de gördüm kulaktan!

Doktor mu Speedy Gonzales mi belli değil! Çok çalışkan! Zınk diye ayağa kalkıyor, steteskopla sırtımı dinliyor, nefes al ver, nefes al, ver, al, ver al ver…ilgi alaka güzel.

Doktor: Bir de ağzınıza bakalım, owww ne yapmışsınız Bolat Bey, boğaz neden bu hale geldi bakalım?

Ben: Şöyle ki hocam: Soda içtim, kola içtim, limon içtim, redbull içtim eğlendim!

Doktor: Üç gün istirahat ediyorsunuz bol bol ılık su, çorba içiyorsunuz… 

Reçeteyi alıyorum, 1 antibiyotik, 1 ağrıkesici ateş düşürücü 1 ilaç daha var ağrı olursa alacağım yoksa almayacağım. Eve dönüyorum birkaç dilim kavun atıştırıyorum, ilaçları almaya başlıyorum ve cuuup yatağa, ilaçların midedeki ilk toplantısı şöyle oluyor:
Dikkaaaaat, yoklama yapıyoruz Mustafa Nevzat askerleri, burdaaaaaaa! Zentiva askerleri yeees sir, we are hereee! Bayer askerleriiiiii, heil Bayer, heil Bayer!

Görev dağılımı yapıyoruz, öncelikle, damardan gireceğiz, burada Mustafa Nevzat antibiyotiklerinin görevi büyük, boğazların stratejik önemi var! Önce bu faranjit pisliklerini boğazlardan atacağız! Ateş düşürücüler siz direkt o kafadaki çim adamlar grubuna aldırmadan ateşi düşürüyorsunuz! Biz boğazlardan lojistik desteği kesersek çim adamlar grubu bitecek zaten! Arkadaşlar görev kutsal bu adamı 3 gün içinde turp gibi ayağa dikiyoruz! Haydi kaplanlarım saldırın! Dördüncü gün akşamı saat  18:52 biraz daha iyiyim daha rahat yutkunabiliyorum

Langa Hıyarı Kökeni Nereden Geliyor


Not: Langa, İstanbul Yenikapıda bir semt adıdır. Langa, iri hıyarlarıyla meşhurdur! Çengelköy hıyarı gibi nazik ve küçük olmayıp biraz iricene hıyarlara langa hıyarı denir. Bir gün bunu İstanbul Bostanları başlığıyla sizlerle paylaşacağım!

Yorumlar

pembe kekik dedi ki…
Ben de Bolat'tan bu günlerde bir şeyler öğrenemiyoruz tembelliği tuttu herhalde diye de günahını aldım haberin olsun. Geçmiş olsun toparlamana sevindim.
reyhane dedi ki…
Geçmiş olsun,acil şifa dileğiyle..
öncelikle çok geçmiş olsun, bir hastalık bu kadar mı güzel anlatılır nerdeyse iyi ki hasta olmuşsun diycem.

çoook çok geçmiş olsun :))

sevgiler
Nuraycatasarimlar dedi ki…
Çok geçmişler olsun,aynı dertten bende görüntü var ses yok,bu halde evi bile temizledim:))hatta iki ev temizledim.Aile dr u maaşları zaten zamlı ne zammı istiyosun . Ben ilaç yazdırmaya gidiyorum ya pc arızalı ya hanfendinin canı istemiyo üst kata gönderiyor .O doktorunda gönlü olursa,yarım saat bekletiyor,üstelik hastasıda yok. Tansiyon problemin varsa soda,kola yasak, soda tansiyon çıkarır,kola mideyi bozar ,bozuk mide tansiyonu yükseltir. Acil şifalar dilerim.
coco-jelly dedi ki…
bolaaat çok geçmiş olsun çok çok!semt adınıda sayende ilk kez oldum.aydınlandm yine=) şiddettin hertürlüsünü bende kınıyorum=) sevgiler=)
siyah kuğu dedi ki…
Geçmiş olsun...
okuyan dedi ki…
Çok geçmiş olsun, tez zamanda tamamiyle geçsin gitsin inşallah.
İlaçların toplantısından da anladığım kadarıyla azimleri başarıya ulaştırmnış:)))
Begonvilli Ev dedi ki…
Geçmiş olsun! Hastalıkla da anca böyle dalga geçilir:))

Aslında bu tür rahatsızlıkları hafife almamalı. Aman dikkat!


Not: Yeri gelmişken, hekimlerimize sevgi ve saygılar...
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, geçecek gibi :)
Blogger Bolat dedi ki…
Aman efem bakmayın böyle abuk subuk yazdığımıza ilaçların yan etkisinden, teşekkürler:)
Blogger Bolat dedi ki…
Aman bu hastalıkta ışığı gösterdiler bana, ihmal etmemek lazım :)) hastalık olayını:) Ben gittiğim sağlık ocağını çok düzgün buldum, tiz oraya da İstanbul'daki gibi yapsınlar!Zam da ısrarlıyım, versinler tabi zammı :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ediyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
NATO ordusu gibi Mustafa Nevzat, Bayer, Zentiva :)) akşam çorba, zeytinyağlı taze fasulye ve meyve suyu ile dost birlikleri destekledim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ben hafife aldım ışığı gördüm herkese ibret olsun, soğuk algınlığının böylesi olurmuymuş! Olurmuş:)) teşekkürler:)
Zelis dedi ki…
aile hekimliginin türkiyedeki olumlu etkilerini görüyorum:)
gecmis olsun...
Blogger Bolat dedi ki…
Doğruya doğru ben ilk defa bu hizmeti aldım, memnunum! Ama asıl önemli olan doktorlar mutlu mu? Onları da mutlu edersek güzel olur:)
Joujou dedi ki…
Geçmişler olsun efenim. Günlerdir yazı göremeyince "kuşların peşindedir" diye düşünmüştüm ama meğer yataklara düşülmüş. Beterinden saklasın, tez zamanda ayağa kalkasın diyoooor ve eğlenceli yazı için de tebrik ediyorum. Okurken çok güldüm :))
Hülya dedi ki…
Çok geçmiş olsun. Havalar aldatıcı dikkat etmek gerekiyor.
Zuhal'in Müzesi dedi ki…
çok geçmiş olsun. size üzüldüm ama yazıyla çok eğlendim.
Blogger Bolat dedi ki…
Joujou, az kalsın kuşların kanadına takıp havalandıracaklardı! Üçüncü antibiyotik kapsülünü yuttum daha iyiyim şimdi :))
N.Narda dedi ki…
gecmıs olsun bende de durumlar benzer saglık acısından
Adsız dedi ki…
Çok geçmiş olsun..:):):)
RABİA SERTELİ dedi ki…
Geçmiş, gitmiş olsun inşaallah. Merak ettim ama hastalık hiç aklıma gelmedi. İstanbul havası malum, dikkatli olmak lazım. Biz de yenilenen sağlık ocağından ve aile hekimimizden çok memnunuz. Onların mutluluğu da önemli tabii...
Unknown dedi ki…
Benim can dostum bebegi olunca aradi taradi ennnn iyi doktoru buldu! Vizite biraz pahali ama cok komik adam deyip duruyordu! Sonradan ogrendim, zirt pirt pimpiriklenip bana gelme diyormus :-) ufacik bir igne icin ozel hastaneye niye gidiyorsun git uc kurusa saglik ocaginda yaptir diyormus :-) ust komsusu avrupadan ithal bilmem kac liralik vitamin kullanirken buna uc kurusluk vitamin yaziyormus :-)

Genelleme yapmak yanlis olur tabii bu kadar kaotik ve zor sartlar altinda hata payi yukseliyor olabilir ama saglik ocaklarini, dispanserleri kucumsememek lazim. Hastalara insan gibi davranmasi beklenen dktrolara ve hemsirelere (ve digerlerine) de insan gibi davranmak lazim.

Senin doktor bu yaziyi okurmu bilmem ama ben onlari bu sekilde anip bu sekilde onore ettigin icin cok mutlu oldum. Boyle bir kutsal meslekle uzaktan yakindan alakam yok ama kendime bile pay bictim :-) Misanthropy diyelim.

Gecmisler olsun, kinamaya devam ediyorum, resim icin de at hirsizlarina iltifat etmisin arkadasim! Hadi iyiles ozledik gari....
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle dikkat yoksa benim gibi dağılırsınız :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Amanın!!! geçmiş olsun! dikkat edin lütfen!
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ediyorum :)
mismet dedi ki…
aahahhaha at hırsızı kılıklı adammm:))çok geçmiş olsunnn.
aman bu aralar dikkat.havalar vallahi hafif meşrep bir edasıyla geçmekte.Kendine ii bak.
Blogger Bolat dedi ki…
Sağlıkta öncelikle doktorların mutluluğu çok öncelikli bir konu ama sanki bir düzelme olmuş ben ilk defa gittiğim için biraz büyük konuşmuş gibi oldum ama! Olsun:))
Mutlu Eller dedi ki…
Ben doktorun yerinde olsam kovardım seni:)
Nasıl hastasın sen ya; cola, redbull falan hangi hasta adam içer:)Doktor insaflıymiş yırtmışsın:))
Merak etmiştim seni ama ben de senin seminerde olduğunu düşünmüştüm.
Çooooook geçmiş olsun Bolat!
Hadi bakalım toparlan da bizi yalnız bırakma:)
Blogger Bolat dedi ki…
Şimdi bu surattan bir Marlboroman çıkmaz ama kafaya bir koyboy şapkası koy al sana at hırsızı :))
Başak, ben sevdim aile hekimini 10 numara insan! Arız vız vız, çalışkan :) Önceleri sistem çok kötüydü insanlar kuyrukta filan!Bir kere devlet hastanesine gitmiş pişman olup çıkmıştım! Şimdi kayıt kuyut yok,doktor kimliğini bilgisayardan kontrol ediyor, ücret de yok! Valla güzel iş ama doktorlar da şikayetçi sistemden, onları memnun etmek çok önemli tabi :)) Okumaz merak etme:)) arı vız vız o:))
Ferhat Bayram dedi ki…
gecmis olsun
Blogger Bolat dedi ki…
Evet biraz daha çalışırsam kovboy olacam :)) teşekkür ederim:)
gecmıs olsun :) ama guzel anlatmıssın yazın cok guzel olmus:D
resım ıse harıkulade:)
Modavesaire dedi ki…
geçmiş olsun,acil şifalar. evet ılık çorba iyidir:) aile hekimlerinin en önemli sorumluluğu gebe ve bebe takibi :)) takip etmezlerse performans yiyolar... ben de bir aile hekimi eşi olarak şunu söyleyeyim, evet birçok aile hekimi çok çalışıyor, hastalarına değer veriyor, hatta eve gelip hastalar ile evde tlf aracılığı ile görüşüp acil durumlarda iletişim kuruyor onlarla( off çok uzun bi cümle oldu ama anladınız:) maaşları birilerinin g...üne giriyor sanki, yok şöyle çok maaş alıyolar böyle alıyolar, yok bizim vergilerimizden onlar maaş alıyolar. valla sinirlenmemek elde değil. sanki özele gidince 2000tl alacaklar da , devlet 6000-7000 tl verip aptallık ediyor.. ulan zaten özele gitseler en az 6-7000 lira alacak bu doktorlar... amaan nyse, zam istemiyoruz da millet aldığı maaşa şükretsin aile hekimlerine pislik sıçratmasın ( kendi pisliğini !!) amma sinirlenmişim ben yaa.tekrardan çok geçmiş olsun, toparlanısınız aile hekiminizi bırakmayın, birinci basamakta deneyimli aile hekimleri çok başarılı..saygılar efem :))
Blogger Bolat dedi ki…
İnsanın canı böyle şeyler çekiyor her nedense! walla bir şey demedi sabır ve sükunetle dinledi doktor, ilaçlar da iyi geldi! Bugün daha iyiyim Semi :)
Blogger Bolat dedi ki…
Biricit ilaçların etkisinden olsa gerek :) mayhoş mayhoş yazdık işte :)) teşekkürler:)
maviumut dedi ki…
bu yıl ki hastalıklar zor atlatılıyor umarım bi an önce tamamen kurtulursunuz.çok geçmiş olsun.
Unknown dedi ki…
Sevgili Bolat, geçmiş olsun. Aman kendine iyi bak. Hastalıklar son yıllarda mı böyle oldu, yoksa biz eskiden hastalanmıyorduk da şimdi mi hasta olmaya başladık bilmiyorum ama çok hırpalanıyor insan.. Boğazın için önerim 1 yemek kaşığı nişastayı -buğday veya mısır nişastası ne varsa artık- 1 bardak sütün içine karıştırıp orta ateşte kaynat. Sonra bekle biraz ılınsın, yani parmağını içine batırıp beklediğinde canın yanmayacak kadar soğumalı, 1 yemek kaşığı balla karıştırıp kaşık kaşık ye. Bu yutkunmanı kolaylaştıran bir şey olacak. Boğazına iyi gelecek.
Blogger Bolat dedi ki…
Stresli meslek yahu, düşünsene benim gibi bir adam geliyor boğazları patlatmak için elinden geleni ardına koymamış sonra aman yanıyorum tütoyorum hocam :)) yok ben rahatım o konuda, hayat mebat meselesi yahu:) uzman doktor 6000-7000 alıyorsa fena para değil :) Eşinize kolaylıklar dilerim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :) daha iyiyim:)
Adsız dedi ki…
cook gecmis olsun! almanya'dan selamlar
Blogger Bolat dedi ki…
Ben daha önce hasta oldum ama böyle 3 gün yatıranını ilk defa gördüm bundan sonra olmasın inşallah! Deneyelim tarifi bu gece pek bir şey yiyemiyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
İstanbul'dan da sana selamlar Fulya :) teşekkür ederim!
buyuk geçmişler olsun
Gulsen dedi ki…
saçlarını dağıtıııırsınnn rüzgarlara bıraaaakırsınnnn:))))))
Blogger Bolat dedi ki…
Gülsen bir gün sana inat olsun diye ektireceğim teperi ve at kuyruğu yapacağım :))))
Adsız dedi ki…
geçmiş olsun. ALLAH şifa versin.
Blogger Bolat dedi ki…
Coco-jelly, biraz negatif olayda da olsa öğrendim Langa'yı, ama olsun :) teşekkür ederim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, iyileşiyorum :))
Geçmiş olsun Bolat,anladığım kadarıyla ateş yüksekliği halüsinasyonlara neden olmuş ya da eskiden trt de yayınlanan vücudumuz çizgi filmini çok izlemişsin bilinçaltında yer etmiş :)Çarçabuk iyileşmen dileğiyle.
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Bolat, cok gecmis olsun, ben de tatil yada is gezisinde herhalde diye dusunmustum. Hastaligini bile ne guzel esprili tatli dilli anlatmissin, yine guldurdun beni : ) Iyi pazarlar, bol dinlenmeler : )
GÜLDEN TAKI dedi ki…
Geçmiş olsun Bolat, Ankara'dan selamlar.
Adsız dedi ki…
Hola Bolat

lei , no comprendio , estas bien . fue una enfermedad o una critica del sistema de salud .Saludos
seyabb dedi ki…
çok geçmiş olsun Bolat.Bu hasta halinlede böyle muhteşem bir yazı yazmışsın ya bravo...Aile hekimleri gerçekten çok başarılı.Lösemi teşhisi,kalple ilgili, her doktorun fark edemediği hastalıkları teşhis ettiklerini tecrübe ettim.SAnırım diğer branşlara göre iyi ücret alıyorlar.Şiddet tabi ki çok çirkin...Doktorsuz kalmak neyse doktora şiddet uygulamakta bence öyledir
Blogger Bolat dedi ki…
Bende öyle düşünüyorum halisülasyondur halisülasyon :))
Blogger Bolat dedi ki…
Üç gündür dinleniyorum, yarın çok dada iyi olacağımı umuyorum, keşke tatil olsaydı be Aylin :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim ben de İstanbuldan selamlarımı iletiyorum:)
Blogger Bolat dedi ki…
Hola Maelgi, salodos :)
Blogger Bolat dedi ki…
Çok teşekkür ederim :) gerçekten başarılı buldum doktorumuzu ve onun namında tüm doktorlarımızı tebrik ediyorum :)
İki Kum Tanesi dedi ki…
Geçmiş olsun Bolat. Acil şifalar dilerim. Sağlık ocaklarını küçümsemesek zaten, hastaneler bu kadar kalabalık olmayacak. Ama başı ağrıyan hastaneye koşuyor. Bizim aile hekimimiz de çok iyi mesela. Bu arada sayende yine güldüm, sen de gülesin :))
Mutlu Eller dedi ki…
Sevindim:))
Kendine iyi bak, blog aleminin sana ihtiyacı var:)
Geçmiş olsun yaz gripleri ağır geçer gözlerimiz yazılarınızı aradı.Langa bostanlarını hatırlayan biri olarak yaşlanıyor muyum acaba dedim tüm okurlarınız yeni nesil galiba kimse bilmiyor bakın ..))
Düş Kızı dedi ki…
Çok geçmiş olsun :(
En kısa zamanda iyileşip, güzel yazılarınızla aramıza dönmeniz dileğiyle... :))
AslıASLI dedi ki…
Önce çok geçmiş olsun, şimdi biraz daha iyimisiniz?

Hastalığınız için üzüldüm ama, öyle keyifli bir yazı olmuşki gülmekten de kendimi alamadım :)
canan beycan dedi ki…
Geçmişler olsun.Kendinize dikkat edin.Sağlık ocaklarında hamile bayanlar ve çocuklar vardı demişsinizde.Galiba insanlarımız daha Aile hekimliği kavramına alışamadı.Bizim buradada aynı.Hastanelerde de iğne atsan yere düşmez misali hasta yığılması var.Zanmanla hastanelerde belki bir rahatlama olur kimbilir.:(
Blogger Bolat dedi ki…
Bu aile hekimliği işi tutmuş belli ki :) teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
Blogger Bolat dedi ki…
Efem ben de yetişemedim bu Langa Bostanları zamanına ama 1996 saki sur dibinde ekili alanlar vardı.Ağır demek söz mü, canımı alıyordu fin hamamı hallt etmiş 4 günde 4 kilo verdim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ediyorum bu şeker tadında yorumlarla bünyeyi destekliyoruz ayrıca :))
Blogger Bolat dedi ki…
Sevgili Aslı daha iyiceneyim :)) terle terle nereye kadar insan vücudunun 4/1 suymuş buna kesin inandım :))
Blogger Bolat dedi ki…
Efenim sağlık ocaklarının görevlerinden birinin bebe ve gebe takibi olduğunu bir aile hekimi eşinden öğrenmiş bulunuyoruz :))teşekkürler biraz kendimize geldik :)
The Merika dedi ki…
geçmiş olsun doktor diyalogu pek efsane:D kola içtim eğlendim rakı içtim şarap içtim salladım gibi bastım kahkahayı:D tekrar geçmiş olsunn:) sevgiler
Ozlemaki dedi ki…
çok geçmiş olsun Bolat. Üzüm suyu ve kivi öneririm.
Blogger Bolat dedi ki…
Güzeeel, yakaladınız göndermeyi :))) bir onlardan içmedim canım çekmedi :))
Blogger Bolat dedi ki…
Kiviyi benim de canım çekti :)) üzüm suyunu da değerlendiriyorum :)) teşekkürler Özlemaki:)
Elif Ayvaz dedi ki…
Geçmiş olsun Bolat. Dinlenmeden geçmez. İstirahate devam et.
caglaBeycan dedi ki…
aaa geçmiş olsun
bir tylolhot her şeye iyi gelirdi ama aman aman hastalık hepimizden uzak dursun. inşallah iyisinizdir şimdi:)
Blogger Bolat dedi ki…
Dinlendim sanırım daha iyiye gidiyorum :) teşekkürler Elif:)
Blogger Bolat dedi ki…
Çağla aldığımız ilaçlar burdan köye yol oldu böbrekleri çok yorduk ama daha iyiyim, teşekkür ederim :)
annemahsustan dedi ki…
Gecmis olsun...
Mutlu Eller dedi ki…
Özlü sözünü yeni okudum. Demek "annem annem" diye inledin, içim acıdı okurken.
İrlandalılar ne iyi söylemiş ama...
Unknown dedi ki…
Gecmis olsun. Hastalik bedenin bize "dur biraz, dinlen" deme seklidir. Bunu biraz gecikmeli de olsa dikkate aldiginiza sevindim. Onun kendini toparlamasina izin vermek, ona bu siralarda iyi davranmak lazim. Tekrar gecmis olsun.
çiço dedi ki…
bir hastalık ve iyileşme evresi bu kadar eğlenceli yazılır :)
estağfurullah demeden edemeyeceğim :):) çok çok geçmiş olsun.
tulkas!? dedi ki…
çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize.
Melange dedi ki…
cok gecmis olsun, ama ya hastayken bile esprinden kaybetmiyorsun Bolat :))
bi de anlamadigim, hastayken insanin aklina cola, redbull yerine söyle bogazima iyi gelsin diye adacayi vs icmek gelir..:))hadi biran önce iyiles, sensiz olmaz buralari :)
Neşeli Günler dedi ki…
sevgili at hırsızı geçmişler olsun :) daha iyisinizdir umarım. bu postunuz "atın dönüşü" tadında olmuş :)sayenizde Langa'yı ve hıyarını da öğrendim,teşekkürler ve sevgiler :)
şile'den haberler dedi ki…
kardeş acilen " kestane balı" kullan,göreceksin girip seni etkilemeyecek... kestane balının acımtırak bir tadı vardır.Koyu renkli olur.Unutma hiç bir ilaç tatlı değildir.
Bu balda bağışıklık sistemini güçlendiren,astımı rahatlatan,boğaz iltihaplarını önleyen,sindirim sistemini düzelten,soğuk su ile ishali durduran,ılık su ile kabızlığı önleyen bir mayi...yakının da bulamaz isen gönderebilirim...
sevda s. dedi ki…
Çok geçmiş olsun
AsOrTiK dedi ki…
çok geçmiş olsun. hastalığı ilerletmek için epey çaba sarfetmişsiniz:) biraz daha iyi olduğunuzu duymak güzel.
Elif dedi ki…
Çok geçmiş olsun !
Olé dedi ki…
Gecmis olsun Bolat. Ben bu cim adamlar benzetmesine bayildim. :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
1 Mayıs gerçekten çalışanları bayramı bu yıl daha anlamlı oldu benim için :) bir gün dada dinleneceğim. Teşekkürler, kesinlikle şehrin koşturmacasına aldırmayıp arada es vermek lazımmış :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Çiço, atlarımı da alıp bozkırlara yelken açmak istiyorum :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Milletin lafına inanıyoruz böyle oluyor ben sonra onlara içireceğim redbull'u filan :)) teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Abi evde biraz bal vardı kristalleşmiş ven bi gidip Migros'a bakayım alayım, sanki yazıyordu üzerinde kestane balı diye değil mi? teşekkür ederim tavsiye için :)
Blogger Bolat dedi ki…
Sormayın efem ya, ne fenalıp varsa yapmışım! Daha iyiyim şimdi, teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Elif :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ole, sorma yahu, tam 4 gün ekim, dikim, hasat işlemleri yaptı bu çim adamlar grubu aldığım ilk antibiyotik kapsülü ile defolup gittiler meydan bana kaldı gene :))
Nini Nileud dedi ki…
Çok geçmiş olsun!
bir insan hasta iken de böyle yazıyorsa ne mutlu ona ve biz okurlarına:)
Adsız dedi ki…
Umarım daha iyi olmuşsunuzdur..Yeni sayfam sizsiz olmaz :) sevgiler..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim Nini :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim daha iyiyim :)
semaca dedi ki…
Bolat Bey, gecikmiş bir geçmiş olsun size... ve doktorunuz için o duyarlı yaklaşımıza teşekkürler.. bir hekim olarak onca ötekileştirildiğimiz, incitildiğimiz ve örselendiğimiz şu günlerde böyle yaklaşımlar içimizi ısıtıyor..umarım doktor hanım da bu yazıyı okur.. ama ben ben onun adına da teşekkür edeyim dedim.. sevgiyle :))
Blogger Bolat dedi ki…
Elimden gelse doktorların alayına cennet tapusu vereceğim ama maalesef yapamıyoruz, o derece güzel işler yapıyorlar, benim hiç bir zaman bir problemim olmadı ama olsa da anlayışla karşılarım zira bir sürü insanla muhatap olmak zorundalar :)
Kafe de Mola dedi ki…
Geçmiş olsun Bolat.Seni tanımak güzeldi zaten görmekte güzel:)
Bütün meslekler bir yana doktorluk bir yana.Doktora şiddet hepimiz mutlak defalarca şahit olmuşuzdur.Buna bir dur denmesi en büyük temennimiz.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, çok berbattım geçen hafta :)
Asortik Krep dedi ki…
Ben bu yazını kaçırmışım.. Langa hıyarını çok duydum ama ne olduğunu bilmiyordum.Süper bir yazı,tebrik ederim.Bu arada geçirmişsindir zaten hastalığı..Çim adamlar ha.. Çok güldüm :))
Mia Wallace dedi ki…
ahahahahaha :D bolat geçmiş olsun. hastalıkla ilgili anlattığın yazıya neden gğüldüğümü sorarsan çünkü çok eğlenceli bir dille anlatmışsın eğlendim okurken ve keşke ben de 3 gün sonunda öyle olabilseydim ah!
Blogger Bolat dedi ki…
Efem sormayın çok kötü günlerdi :)hepimiz langa hıyarıyız.
Blogger Bolat dedi ki…
Aman Mia isteme öyle tehlikeli şeyler berbattım yahu ben :)) yatak döşek yani :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi