Havalara girdim ben!

Candan Erçetin’e KKTC vatandaşlığı verilmiş ortalık ayağa kalktı, abi bize de vurdu o şans biz de Gıprıslı olduk sayılır ama daha konsolosluğa gidip ıdı bıdı evraklarını teslim etmedik. Haberden sonra ben havalara girdim, sonra öğrendim ki bu vatandaşlık olayı pek zormuş, ilk vakitte gidip bu işi halletmem lazım Beşiktaş Balmumcu’ya yolculuk var yakında. Daha önce konsolosluğa gittiğimde şunu hissettim, nasıl oluyor bilmiyorum ama konsolosluk Kıprıs kokuyor yahu! Bundan sonra Kıprıs ağzına aşina olmak için çalışmalara başlıyorum. Biliyorum Barışbaşak iki gözü iki çeşme olacak diyarı gurbet Amerika kıtasında ama napalım, ben kimliği alayım  Barışbaşak için bir lobi grubu kuracağım KKTC’de.  Videonun tadına doyamadım yok mu ikincisi diyenler böyle gelsin!

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Iki postada ustuste cok agir geldi! Bir daha ki sefere direk adaya ucuyorum!!! Vallaha billaha!

Bu arada Ata'nin taklidi 'no good'!
Saffet Soykal'i hatirlatmak isterim, Ata gibi konusanlari 'bastelli' yaparlar Kibris'ta abim :-))))

Ooooof offf! bir de Kibris kokuyor demissin.... vallahi alacagin olsun Bolat!
Blogger Bolat dedi ki…
Not ediyorum Saffet Soykal'ı :) biraz ağız çalşıayım yahu :))
İstambul üstüme gelirse bundan sonra ver elini Girne, Mağosa :)) Git dabi bea:) memleketindir seninde :))DAÜ çok değişmemiş :)
Joujou dedi ki…
Geçen hafta Kıbrıs'taydım. Güldürdün beni bu saatte, sağolasın Bolat ;)
pembe kekik dedi ki…
1.si kesmedi 2. de izledim. Pazar sabahı güzel başladı:)Sık sık Kıbrıs hikayeleri de dinleriz sizden bundan sonra. Mutlu hafta sonları...
Unknown dedi ki…
Sana degismemis! ben basladigimda kutuphane nerede diye sordum temelini gosterdiler bana!!!! hahahaha yine de okulumdur, Kibris'ta tektir, Magusa'yi (g harfi yumusak g'dir abim burada) da tek gecerim....Kibris diyince nasil cenem dusuyor?

Saffet Soykal bir tane, guzel insan! Sahsen tanimam ama cok guzel bir Kiprisli profili ciziyor kendisi, cok seveceksin, mutlaka seyret.

Bak, gavcar mantarinin zamani gelmistir, Hobbit'ler gibi muptelasi olursun, gidince bastir, yemeden donmuyorum de :-) De ama....
Mutlu Eller dedi ki…
Atalamışım Ata Demirer' in kıbrıslı ağzıni:))
Nedendir bilmem Kıbrıs ile hiç ilgilenmedim, dikkatimi çekmedi. Aman bir gidip göreyim hevesim de olmadı.
Bolat, sen bir yol aç, bakarsın arkandan geliriz:))
Barışbaşak'a da buradan sevgiler...
Blogger Bolat dedi ki…
Güzel ülkedir Joujou, yaşanası yerdir Gıprıs, yeşil orada, mavi orada, deniz orada, insanlık orada :))
Blogger Bolat dedi ki…
Pek sık gidemiyorum maalesef :( ama çıkarsa hikaye yazarız elbet :)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, tavsiye ederim, önce tuhaf gelen Kıbrıs ağzının kendi içinde güzel bir estetiği olduğunu anlıyorsun:)) ben sevdim, tavsiye ederim :))
Ben 9 ay kaldım Kıbrısta en çok aklımda kalan nasılsın yerine napanları ve de korna çalmaya düdük çalma demeleri..))
Blogger Bolat dedi ki…
Güzel memleket, tam yaşanacak yer :) hayat çok daha yavaş :))
gıprıslılar canımdır.Ah o konuşmaları, içtenlikleri!
Travis dedi ki…
cok zorlama degil mi ama ?
Unknown dedi ki…
Semi'cim, gidersen haber ver, turlara filan takilirsan seni anca kumar oynamaya gotururler canikom :-) Ben sana aglayarak guzel bir liste yaparim :-)))
Unknown dedi ki…
Vallahi memleket icin bu kadar aglamadim, ne adaymis beaaa! !ana bi fahri sertifika verseler bari :-)))
Blogger Bolat dedi ki…
İçten samimi oldukları çok doğru kapısını kilitmeyen binlerce insan var, Türkiye'den giden hırsızlara rağmen :))
Blogger Bolat dedi ki…
Travis, zorlama olan nedir :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ayarlayacağım ben sana sertifika işini :)) olmadı DAÜ'den fahri doktora taleb edelim :)) Skip hoca yaşıyor mu acaba?
RABİA SERTELİ dedi ki…
Çok uzun yıllar önce gezip, gördüğüm Kıbrıs bana çok ufak gelmişti. Aslında, iki ayrı şehir olan Lefkoşa ile Girne arası minübüsle yarım saat sürmüştü. Bir gün, devlet hastanesine yolum düşmüştü de nasıl tenha idi. Rahmetli Rauf Denktaş, ülkenin Cumhurbaşkanı tek başına hastanenin merdivenlerini çıkıyordu, çok şaşırmıştım.:))Ufak yerlerde hayat daha kolay galiba. O günlerden aklımda kaldığı gibi size sorayım, -Napan oraşta :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Henüz bir şey yapmıyorum, tatilden tatile vatandaş :)) gerçekten dünya küçük yerlerde daha yaşanası, hepimiz metropolde cebelleşiyoruz. Zaman yetmiyor deniyor, ama küçük yerde öyle mi :))
Driftwood art dedi ki…
Kıbrıs deyince akan sular durur! tam 7 yıl yaşadım Kıbrısta....Konuşmaları,yemekleri,meyve macunları,kızdıkları zaman "kara sakal" demeleri ve daha neler neler;Lefke,Gemi konağı,Yedidalga,Doğayla içiçe...Süper bir 7 yıl...Hellim peynirleri,molihiya'ları,ceviz macunları.Portakal çiçeklerinin kokusu ve naif tatlı insanları...
Unknown dedi ki…
Hahahaha :-)
Blogger Bolat dedi ki…
Molahiyayı ben de denedim süper :) bir de balık türü var balıkçı Voppacık dedi ama anlamadım fakat lezzetliydi :)) Ceviz macununa diyecek laf bulamıyorum :)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Videoyu da izledim, cok guldum. Kibrisa birkac gitmisligim var, seviyorum sivelerini : ) Hayirli olsun vatandasligin. Candan a niye verilmis, baglanti ne imis, ya benim acilen gazeteleri elden gecirmem lazim ama vakit yok : (

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı