Suriye'nin dostları! Biz de yedik!

İstanbul’da Suriye'nin Dostları toplantısı! 
Bu mavraları çok duyduk anam babam! Kimse kimsenin dostu filan değil. Herkes bir başkasının kaynağını herkes bir başkasının alın terini nasıl yerim düşüncesinde. Milyonlarca insan Irakta, Libya’da ve dünyanın başka yerlerinde emperyal hayallerle nasıl katledildiyse, bunlar da tekerrürü. İngiliz silahıyla, Fransız uçağıyla devrim filan olmaz! Bakınız Libya, liderlerini parmaklayarak, gözünü oyarak öldürdüler! İnsanlık ve demokrasi dersimizi aldık çok şükür! Esad gider başka bir kukla gelir! Buradan diktatörlere koltuk çıktığımız filan sanılmasın, ben sadece aç gözlülüğe pervasızlığa isyan ediyorum. Ülkemin bu işlere alet olmasını istemiyorum. Bugün Estambul’da Suriye’nin dostları toplantısı var! Heaa biz de yedik! Yesen de yemesen de yapılıyorsa bizim de bu toplantıya bir klip armağan etmemiz gerekir, buyrun Cem Karaca siz Suriye'nin dostlarına söylesin! Fransız Dışişleri Bakanı Alen Juppe, ABD Hillary Clinton, Ahmet Davutoğlu ve toplantıya katılanların alayına armağan ediyorum. Biz Suriye'nin gerçek dostları Türk halkı olarak milyonlarca insan evimizde Suriye halkı için dua ediyor esenlikler diliyoruz. Tanrı onları her ülkenin aç gözlülüğünden korusun, her türlü, şiddetten korusun. Esat'a da bırak bu baskıyı diyerek ne şiş yansın ne kebap moduna dönüyoruz, başımızı yakma ihtimaline karşı! Malum devir kötü derdini anlatana kadar üç dört yıl hapislerde çürüyorsun! "Yurta Sulh Cihanda Sulh" diyerek fikrimizi zikrimizi ilan ediyoruz.

Yorumlar

Derya Solmaz dedi ki…
Bu kadar doğru bir bakış açısı olur da keşke halkın % 80-90 nı bu ayarda olaydı,, bilipte bişi yapamamak ne acı,, içimde çok şey varda neyse hepsi buraya sığmaz.. hele şu sıralar tarihe takmış biri olarak,
Blogger Bolat dedi ki…
Olsun ne olursa olsun biz halkımız için halkımızın aydınlanması için milletimizin gelişmesi için çalışacağız! Bir gün bu ülke parmakla gösterilecek bir ülke olacak, bu Cumhuriyet hepimizin :)) Ben Suriye için bize verilen ayara üzülüyorum! Nasıl ki Irak'a demokrasi ihracatını onaylamıyorsam bu ihracatı da onaylamıyorum birey olarak!
her bir kelimesine, nokta ve virgüller dahil katılıyorum ve ekliyorum: Bu kadar geri zekalı yerine koymaktan vaz geçsinler ve aç gözlülüklerini alenen söylesinler yeminle saygı duyacağım dürüst oldular diye ama bu şekilde saygı da duymuyorum, nefret bile edemiyorum sadece iğreniyorum yapılanlardan 'insanlık adına' lafları altında
Blogger Bolat dedi ki…
Ama gel gör ki biz gerçeği biliyoruz tüm dünya insanları bu iki yüzlüğü biliyor Irakta kaç milyon insan öldü, ölüyor!
Begonvilli Ev dedi ki…
Harika bir yazı. Hemen Twitter'da paylaştım.
selma dedi ki…
Ellerinize sağlık ne güzel yazmışsınız.
Blogger Bolat dedi ki…
Paylaşmakta mahsur yok elbette, sesimiz çoğalır hatta :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, hoş geldiniz :)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
ağzına sağlık!!! nasıl bir dönem yaşıyoruz.. anlamıyorum baskıcı, kimin eli kimin cebinde belli değil, bazı güçlerin elinde oyuncak olmuş yönetimler, ahkam kesiyoruz ama karşılığında ne veriyoruz biz saf vatandaş bilmiyoruz...4+4+4 yasasıyla 2023 hazırlanan Türkiye Cumhuriyeti varsın uğraşsın suriyeyle...Biz çok mükemmeliz yaaa ..
fashiondiyet dedi ki…
ne kadar dogru ve ayni zamanda ne kadar aci :(
Mutlu Eller dedi ki…
Bolat, güzel yazı olmuş. Senin canın bu dünya meselelerine çok sıkılmış anlaşılan. Kimse kimsenin dostu değil diye tek bir cümle yazsaydın da durum net olurdu, anlaşılırdı...
Yasemin dedi ki…
cok iyi yazmişsin her satirinla, okudukca sana katiliyorum, malesef her satirinda daha da karamsar oluyorum
Blogger Bolat dedi ki…
Üzülmekten başka bir şey yapamıyoruz maalesef!
Blogger Bolat dedi ki…
Evet, kimse kimse kimsenin dostu değil bir sürü timsah!
Blogger Bolat dedi ki…
Umarım daha iyi şeyler olur, umut edelim!
Blogger Bolat dedi ki…
Kimin eli kimin cebinde belli de, biz bir şey yapamıyoruz:)) bindik bir alamete gideyoz kıyamete misali :)
Unknown dedi ki…
"We are cruel form of life right now in evolutionary stages....we're not even civilized yet. After the world joins together and we are through with military systems, prisons, torture, hunger, poverty, deprivation, etc when that is gone, that'll be the beginning of the civilized world. We are not there YET!"

Jacgue Fresco (self-educated structural designer, architectural designer, philosopher of science, concept artist, educator, and futurist)
Asortik Krep dedi ki…
Güzel yazı :) Tam isabet..
Geçen bir kitap okudum "bir ekonomik tetikçinin anıları" herkese tavsiye ederim. Yazınızı okuyunca tekrar o kitap aklıma geldi. Dunyadaki tum ulkeleri kimin yonettigi, kimin dediginin oldugu ve gücün kimlerin elinde oldugu hakkında .. hiçbir şey göründüğü gibi degil her olayın arkasında bir takım parmaklar var, halk da empoze edilene kanıp galeyana geliyor ne yazıkki..
Blogger Bolat dedi ki…
Bu güzel insanın " Dünya'daki tüm doğal kaynakların sadece seçilmiş azınlığın değil tüm insanlığın ortak mirası olduğunu ve doğal kaynağı dünyadaki azınlığın çıkarına sunmanın insan soyunun türüne tehlike..." teşkil edeceği sözlerine hayranım. Keşke biz de onun kadar insan olsak Barişbaşak!
Lütfen, herkes bu insanın vikipedia'daki hayatına baksın! Teşekkürler arkadaşım sayende bu güzel insanı tanımış olduk.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler!
Blogger Bolat dedi ki…
O ekonomik tetikçilerin kimler olduğunu tahmin ediyorum! Hatta yukarıdaki yorumda Barışbaşak'ın alıntı yaptığı güzel insanda bu insanlara işaret etmiş. Not ediyorum kitabı, teşekkür ederim, güzel yorumlarınız için!
Unknown dedi ki…
Tesaduf (her zamanki gibi!) uzerine sen bu yaziyi post ettin. Cok birsey yazmak istemedim, malum benim cene acilinca susmuyorum :-)

Bu arada rahmetli Huseyin Bas'in son yazisini gordunmu? "2010 yili itibari ile dunya nufusunun %89'u temiz sudan yoksundur"

Senin gibi, en azindan birseyler yapmaya cabalayan insanlar ne kadar duyurabiliyor sesini???? Onu dusundum....
Joujou dedi ki…
Ben bizi aptal yerine koyanlardan daha çok, görüp de sırtını dönenlere, görmezden gelenlere kızıyorum!
Blogger Bolat dedi ki…
Joujou, kızmak ne kelime, bazen insanlığımdan utanıyorum ben!
Blogger Bolat dedi ki…
Kendimizce doğru olanı yapalım alem istediğini yapsın, biz vicdanen söylenmesi gerekeni söyleyelim. Ama en kötü suç susmak ortak olmak demektir tüm yanlışa! Ruhu Şad olsun Hüseyin Baş'ın ailesine sabırlar dilerim.
N.Narda dedi ki…
Suriye'nin bu "isyan" döneminde silah alımlarının yüzde 577 arttığını görünce anlayan anlıyor zaten neyin demokrasisinin savaşının verildiğini...
Blogger Bolat dedi ki…
Çok doğru tespit biz Suriyenin dostuyuz ama devletimiz dost mu? Onu blemeyiz :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi