Annem Annem

Anne, candır hatta daha derinde canının orta yeridir. Anne, kokusunu kilometrelerce öteden hissedeceğin varlıktır. Anne, en ağır ağrıların ilacıdır. Anne, bahtının yıldızıdır. Sen acılar içinde kıvranırken bunu hissedip “yavruuum” diye uykusundan uyanan dişi kişiliktir. Anne, sana borcunu karşılıksız silen kimsedir. Anne, yemeğinin tuzu çayının şekeridir. Anne, seni senden çok sevendir! Anne, hayatta bulabileceğin en sağlam siperdir. Evvelin anne ise ahirin de annedir. Hayatta olan annelere yavruları ile uzun ömürler diler, bu dünyayı terk eden annelerin ruhlarına rahmet dilerim. Barış Akarsu'ya tanrıdan rahmet anneciğine de sabır diliyorum! Anneler Gününüz Kutlu Olsun.

Yorumlar

anneler günü tüm anneler için kutlu olsun..
böyle günlerde içi buruk olanlar da var.. barış'ıon annesi gibi..
annesini yitirmiş olanlar da var..
hepsine tanrıdan sabır diliyorum..
siyah kuğu dedi ki…
Teşekkürler,sizinde annenizin anneler günü kutlu olsun...
:)
Blogger Bolat dedi ki…
Herkesin anneler gününü kutluyorum. Kaçınılmaz sonlar var biliyorum :(
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler, Anneler Günü Kutlu Olsun :)
Melange dedi ki…
Tüm annelere kutlu olsun..böyle günlerde annesini veya evladini yitirmis olanlar cok acitir icimi, onlara da sabir dilerim.
Blogger Bolat dedi ki…
Çok yazık oldu çok gençti bu çocuk kaderin önüne geçilmiyor. Annesine sabır diliyorum. Anneler gününüz Kutlu olsun.
RABİA SERTELİ dedi ki…
İçten, samimi, annesini gerçekten seven evladın yazısını çok beğendim. Evlada ve annesine uzun ömürler diliyorum. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun :)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Diline saglik Bolat :) annen bayilmistir bu posta, ne guzel :)
Mutlu Eller dedi ki…
Senin anneciğinin de ellerinden öperim Bolat...
Kayıpları olanlara özellikle böyle günlerde sabır diliyorum.
Benim için babalar günü hep buruktur...
zeynep dedi ki…
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun .
Yanımızda olmayan annelerin ve evlatların mekanı cennet olsun .

Çok güzel bir yazı Bolat , teşekkür ederim , sevgiler.
modafobik dedi ki…
Herkesin anneler gününü kutluyorum! :)
Ah ne ses, ne şarkı.. Evlat acısı, anne acısı kimseye göstermesin Allah ..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :) tüm anneler için yazdım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ah canım annem yaa, ne yazsak azdır ama bu post tüm anneler için :)
Blogger Bolat dedi ki…
İletirim selamını Semi, ben de babamı 12 yaşımda kaybettim sorma ben de aynı durumdayım seni daha iyi anlıyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim efem, bizden de size sevgiler :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim yorum için, gerçekten çok hüzünlü bir ölüm oldu çok gençti yazık!
BÜTÜ dedi ki…
annenizinde anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum....
videoyu izlerken hüzünlendim gerçekten ....
güzel haftalar diliyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, ben de sizin anneler gününüzü kutlarım :)
Lulu's life dedi ki…
Cok tesekkurler Bolat ! Bir anne olarak dunyanin en guzel duygusunu bir de ozel bir gun ile taclandirabildigim icin cok mutluyum...
Ebygale dedi ki…
ne güzel ifade etmişsin anneliğin varlığını, senin annenin de anneler günü kutlu olsun Bolat.
AslıASLI dedi ki…
Geç kalmış olabilirim ama sonuçta her gün Anneler günü diyerek kutluyorum bende :)
Asortik Krep dedi ki…
Sizi mimledim :)
Adsız dedi ki…
Miminiz var efendim :):) .."Silmeden"..ilginç gelebilir belki..
Blogger Bolat dedi ki…
Oh ne güzel size, tebrikler tekrar :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler:) abygale
Blogger Bolat dedi ki…
Aslı, hiç bir şey için geç kalmış değiliz :)teşekkürler.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler bakıyorum hemen :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler bakıyorum derhal :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı