Golden Horn Brass'a başarılar dilerim

Efenim, diyelim ki üstünüzde hafif bir uyuşukluk var ya da sıkıntılı bir Estambul akşamüstündesiniz! Olur ya canınız  dışarı çıkmak istemiyor! Yandım bittim kurtar Bolat modundasınız! Kafa error vermiş, bünye kendini salmış, tembel tosbağa moduna girip karşıma geldiniz size ilk tavsiyem şu yan etkisi olmayan nihavend longa ile tozunuzu almak olur. Bu video size ilaç gibi gelecek. Longa aslında bir nevi oyun havası anladığım kadarıyla. Ben longanın kürdilihicazkarını, neveserini, şehnazını, ferahzadesini kısaca her halini severim  Golden Horn Brass bakır nefesli beşlisinin Nihavent longası da pek dinlenesi olmuş. Begüm Azimzade ve grubuna saygılarımı sunuyorum. Donizetti Ödülleri'nde kendilerine başarılar dilerim. Blogger arkadaşlarım Golden Horn Brass’a Yılın Oda Müziği Topluluğu dalında oyverirseniz de çok memnun olurum. Donizetti ödüllerini düzenleyen Andante Dergisine, KÜSAV’a ve Beyoğlu Belediyesine teşekkür ederiz.
Donizetti de kimdir Bolat? Giuseppe Donizetti Constantinople’ü kendine ikinci vatan ilan ederek bu memleketin bandosuna 28 hizmet vermiş öpülesi bir İtalyandır maestrodur. II.Mahmut Silivriden İstanbul'a dönecekken kendisine eşlik den bandonun karayolu ile döneceğini öğrenince onları vapuruna davet etmiş ve 2 saat icralarını dinlemiştir.Giuseppe Donizetti Paşa benim için İtalyandan ziyade Türktür ruhu şad olsun! Adına düzenlenen ödül töreni çok anlamlıdır organizasyon sahiplerine teşekkür eder Golden Horn Brass’a da başarılar dileriz.

Not: Golden Horn Brass, Türkiye'nin ilk bakır nefesli beşlisidir. Begüm(Gökmen) Azimzade tarafından kurulmuş ve çalışmalarına 2004 Temmuz ayında başlamıştır. Bünyesindeki sanatçıların hepsi klasik batı müziği eğitimi almış olup, halen Bilkent Senfoni Orkestrası, İstanbul Devlet Opera ve Balesi Orkestrası, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarındaki görevlerinin yanı sıra bu grup ile sanat yaşamlarını sürdürmektedir. 

Yorumlar

pembelideniz dedi ki…
Ve yeni bir şey daha öğreniyorum.

Ilık ılık akıyor tonlamalar kanımdan kalbime :)
Unknown dedi ki…
Ooooh! ise gitmeden ilac gibi geldi :-)
Blogger Bolat dedi ki…
Bakır çalgılardan gelen güzel sesler, umarım yarışmada dereceye girerler :)
Blogger Bolat dedi ki…
Amerikaya selamlar kazancın bol olsun arkadaşım yarın biz de mi pizza yesek anneyle yahu öğleyin :)
Mutlu Eller dedi ki…
Senin tavsiyene uymam lazım bu akşam Bolat:) Dün akşam rakı-balık derken bu akşama pil bitti:)Tam olarak uyuşmuş haldeyim:))Tozumu aldım gidiyorum, teşekkürler:))
Blogger Bolat dedi ki…
Oh Oh yarasın :) müzik ruhun gıdasıdır :) iyi gelmiştir umarım :)
tşekkürlr.. ilk kez dinldim çok beğendim..
AslıASLI dedi ki…
Valla sıkıntılı değilde inanılmaz yorgun bir gecede, çok iyi geldi :)
Unknown dedi ki…
Oglen olmadan yazayim...pizza yemeyin, birsuru guzel sey var, gidin gozleme yeyin, yoresel baska seyler yeyin, kebap yeyin.... ne pizzasi yaaa!

Eminim annende miziklanir pizza icin! Cok istiyorsaniz pide yeyin... pizza yemeyin :-))))
canan beycan dedi ki…
Teşekkürler Bolat Bey.İşyerimde sesi kısık dinledim ama.sanki yüzüme yaz meltemi estirdi.Hemen listeme aldım.Oyumuda kullanım.Bencede kazanmayı hakediyorlar.Selamlar..
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Harika caliyorlar, bir konserine denk gelebilsem keske : )
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim :) beğenmene sevindim!
Blogger Bolat dedi ki…
Oh Oh çok sevindim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Oy vermenize çok sevindim Canan Hanım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Begüm Hanımla konuşalım konserini size haber vereyim :) denk gelirse gidersiniz:)
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Başarılar dilerim. Her ne kadar dinleyememiş olsamda -pc ses sistemi arızalı- Sizin ve dinleyenlerin yorumlarına katılıyorum.
Esin Bozdemir dedi ki…
Elmar - Nihavend Longa ile pazar sabahıma renk kattınız..:)
yanında verdiğiniz Giuseppe Donizetti kimdir?? bilgisi ile aydınlandım, İstanbulistabulolali'ya teşekkür ettim..

iyi pazarlar dilerim..
Melange dedi ki…
iste böyle bir pazar ögleninde tozum alindi, gidiyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Mızıkai Hümayunumuz için önemli bir adamdır Donizetti Paşamız :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de senin blog müzikleriyle tozumu alıyorum :)
Sabahattin Gencal dedi ki…
Merhaba,
Sizleri ne kadar övsem azdır. Tek kelimeyle "Maşallah"
Sanat kültür ölçüdür, mizah kültür ölçüsüdür, yazın kültür ölçüsüdür, bilgi, birikim...vb. Uzatmayalım, hepsinden sizde var. En önemlisi de bir yazıya bütün bu göstergeleri sığdırabiliyorsunuz.
Tavsiyeniz üzerine,yan etkisi olmayan nihavend longa tozunuzu bir kaç kez aldım. Türk sanat müziği ve kemençe havaları dışındaki müzikleri pek dinlemiyordum. Bugün longa dinledim, oy da kullandım. İnşallah müzikle ilgili bazı kapıları aralayabileceğiz.
Başarılarının devamını dilerim.
N.Narda dedi ki…
Ben bunu Şehnaz longa diye biliyordum ya...Neyse,her halükarda sevdiğimiz şarkıdır:)
Blogger Bolat dedi ki…
Estağfirullah hocam :) kendi halimizce karalamaya çalışıyoruz bir şeyler :) teşekkür ederim yorum için :)
Blogger Bolat dedi ki…
Longanın her hali güzeldir efem :)
coco-jelly dedi ki…
hiç bilmediğim şahane bir müzik bu!kocaman kocaman teşekkür ettim=)sen hep yaz yaa öğreniyorum istanbula hiç gitmeden onu ve çok sesliliğini tanıyorum
Blogger Bolat dedi ki…
Beğenmene çok sevindim Coco-jelly, Ankaraya selamlar :)
sevgili Bolat,
öyle yanların varki,
bende eksik kalmışları tamamlıyor, bazen üzerine eklemeler yapıyor,
bazende tamammen nakış gibi işliyorsun konuları :))
hepsi bana hitap ediyor kısaca..
buda öyle oldu....

Geçmişten... biz yaştakilere ne çok şey anımsatıyor
SEN İYİKİ VARSIN :=)))
maviumut dedi ki…
mimlendinizi bolat bey:)
Bende bir ödülün var! :)
Adsız dedi ki…
cok sevindim sizlere elimden geldigince haber vermeye calısırım.sevgiler begum
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim bu güzel yorumun için :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler hemen bakıyorum :)
Hayal Kahvem dedi ki…
"Blogger arkadaşlarım Golden Horn Brass’a Yılın Oda Müziği Topluluğu dalında oyverirseniz de çok memnun olurum."

Oy verdim!
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim eline sağlık arkadaşım :)
Melange dedi ki…
:) sevindim :)
Lulu's life dedi ki…
Harikaymis ! sanirim Alpcan'a da dinletmeliyim :)) vee Giuseppe Donizetti Paşa'nin bir Turk oldugunu kabul ediyor ve ruhu şad olsun diye ekliyorummm ! :)
deeptone dedi ki…
son yazımı okusana.
:)
hatta sen de katılabilir hatta yayınlayabilirsin.
yayılsın.
eğlenceli bişi.
:)
Zeugma dedi ki…
Bu bilgilerin hiç; ama hiçbirinden haberim yoktu.
Teşekkürler Bolat...
Oy verme işine de bakacağım.
Emriniz olur efenim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kulaklarının pası silinsin dinlet bence de :))
Blogger Bolat dedi ki…
Derhal okunuyor :) ama şuan aa 01:50 am ve eve yeni geldim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Estağfirullah, emir ne demek :) hani beğenirseniz demek istedim :))
nil dedi ki…
konu dışı oldu ama o ne özlü sözdür öyle, şöyle bir katkım olsun bir erkeğe yapmaması gereken şeyleri söylemek boşa bir emektir, o zaten yapması gerekenlerin yanında yapmaması gerkenleri de yapmayacak, bütün haftayı fener-gs maçını düşünerek geçirecektir :)))

sevgiler ..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı