Blog Ödülleri ve İstanbul Blogları

Blog Star Yarışması ve Blogger'lar

Blog Star Yarışması’nın fikir sahibi “dayatmalarda kayboluş”u tebrik ediyorum. Herkesin bir starı var bizim neden olmasın diyerekten sponsorluğa soyunup “ Blog Star” yarışması düzenlemiş. Şimdiden Blog Star’ları tebrik ediyorum. Hade bakalım kendi köyümüzün güzellerini 25 mayısa kadar seçelim eğlenelim. Kategoriler de güzel, çok çalışılmış olmalı. Seçelim, seçilelim, eğlenelim. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum çok zahmetli bir süreç kendisini bekliyor olacak, biz de heyecanla ondan gelecek cevapları bekleyeceğiz. Diyelim ki seçilemedik, kendisine küser miyiz? Hayırrrr. Kendisine ekşir miyiz? Hayırrr. 


Bloglar ve Bloggerlar internetin içerik oluşturucuları

Okumaya takibe devam eder miyiz? Eveeeet. Kazananları kıskanır orta yerimizden yarılır mıyız? Yooook, asla olmaz öle şey, kazananları tebrik eder takibe, muhabbete kaldığımız yerden devam ederiz. Abidik gubidik  şirketlerin düzenlediği yarışmalardansa kanlı canlı ruh sahibi bir insan evladının elinden çıkmış olan bu yarışmayı tercih eder miyiz? Evet, tercih ederiz. Çok eğlenceli olacak çoook! Seçilemesem de "ah istanbul istanbul olalı" görmedi böyle yarışma der giderim dostlar.
Oy ben nasıl edem kime nasıl oy virem!


İstanbul-Blogları ve İstanbul-Bloggerları



Blog dünyasına emek veren değerli insanlara minnettarız, onlar sayesinde dünya daha güzel. Herkesi blog yazmaya ve blog açmaya davet ediyorum. Özellikle İstanbul konulu ve istanbul temalı bloglar çoğalmalı. Biz de blog dünyasına katkı sağlamayı amaç edinmiş herkese elimizden geldiğince yardım etmek isteriz.

Yorumlar

Ferhat Bayram dedi ki…
istanbullll secill sec :D
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de şöyle geniş zamanda oy vereceğim :))
teşekkür ediyorum desteğin için.. istanbul istanbul olalı gördü mü böyle kavgasız gürültüsüz ajitasyonsuz starları? söyle bakalım üstad.. ve ne hoşuma gitti.. tv starları kndilerine oy için bir sürü kontör harcarken şu ana kadar kendi kendisine oy veren hiç bir blogger olmadı..
oysa ben kurallar bunu yasaklayan bir madde koymamıştım..
bu çok hoşuma gitti..bloggerların kalitesinin güzelliği diyorum..
Unknown dedi ki…
Ne giycen odul toreninde ? Hahahaha
gülümse dedi ki…
haha okurken çok güldüm yaaa:)hadi hayırlısı bakalım
VuslaT dedi ki…
bENCEDE GÜZEL ETKİNLİK SEVGİLİ bOLAT. sANADA BOL ŞANS.SEVGİLER.
Mutlu Eller dedi ki…
Gidip bir bakayım:)
Kaçtım ben!
N.Narda dedi ki…
Kendi blogunda okumuştum. Bence de aktif ve ehil bir blogger tarafından düzenleniyor olması çok iyi.Kendisini buradan da selamlıyoruz:)
Blogger Bolat dedi ki…
Daha ben oy vermedim kendi kendime oy verir bu sihri bozarmışım :)) şaka bir yana müsait bir zamanda oy vereceğim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Başakcım ben umutsuz vakayım yahu :))
Blogger Bolat dedi ki…
Evet kazanları tebrik ediyorum :) şimdiden:)
Blogger Bolat dedi ki…
Size de bol şans efem :))
Blogger Bolat dedi ki…
Görüşmek üzere Semi :))
Blogger Bolat dedi ki…
Evet tebrik ediyoruz kendisini :)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Guzel bir etkinlik, cidden zor birseyin altina girmis blogger arkadas. Ben dalinda uzman ve en cok gulduren kategorileri varsa direk seni yaziyorum : ) Ilk rahat zamanimda sayfaya girip verecegim oylarimi : )
Unknown dedi ki…
Sakayi birakalim da 'dayatmalarda kaybolus' noterlikle yetiniyor ama ona uygun bir titr bulalim hocam, sen bu islerden anlarsin bir el at....blog birincisi de torenle nisanini takar, resmi gecit, istiklal marsi....borcumuzu odemis oluruz.

ciddiyim!
Merak insanı dedi ki…
güzel bir etkinlik olduğu muhakkak,yarışmalar kesinlikle her türlü yaratıcılığı da geliştriyor.

http://hastaliklasavas.blogspot.com/
Blogger Bolat dedi ki…
En azından biliyoruz ki senin benim gibi bir insan düzenliyor bu etkinliği böyle olması daha eğlenceli :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle katılıyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Düşünelim derim konuyu cidden :) yaratıcılığımızı kullanalım :)
Sis dedi ki…
Aaa bu ne ya?? Haberim ve dahlim olmayan bir blog yarışmasında benim adım ve blogum ne arıyor?? Çok ilginç...
Blogger Bolat dedi ki…
Sizi takip eden birisi önermiş olabilir :)
Silvia dedi ki…
hola, me encanta su blog, enhorabuena, me hago seguidora suya,le dejo mi blog por si quiere conocerme y encantada de que sea mi seguidora. Besitos

http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

spbavg1@gmail.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı