Vah sana gazeteci kardeş!

Kim ne derse desin, kimin tirajı ne olursa olsun, Hürriyet hala bu memleketin en iyi gazetesi. Doğruya doğru! Hürriyet Gazetesi haricinde gazetecilik olayında çaptan düşme var. Bence sebebi ekonomik. Gazeteci kitap okuyamıyor ki, kendini geliştirecek süreli yayın satın alamıyor ki, müzeye, sinemaya gidemiyor ki, konser izleyemiyor ki, altında arabası yok ki, bırak yurt dışını şehir dışına çıkıp kafa dağıtamıyor ki, tatil yapamıyor ki... Taksit, kira, fatura ödemeden boğulmuş gazeteci nasıl toplumun önünde gidecek! Sen gazeteciyi üç kuruşa talim ettir sonra bu insandan toplumu etkileyecek haber yapmasını bekle! Olur, çok beklersin daha! Sen bu kafa ile devam edersen ayağının altındaki zemin kayar medya patronum! Elindeki işinden olursun patronum!
          İşlerini medya aracılığı ile düzelten patronlar! Ellerindeki kamuoyu oluşturma gücünü sopa ya da havuç olarak kullanan patronlar! Babanızın hayrına değil, işinizin saygınlığının artması için, gazetecilerin maaşlarını iyileştirin derim! Bakın bu zamlar itibar ve reklam olarak size geri dönecek! İşinizin saygınlığı artacak! Medyada çalışan insan kaynağı kalitesi gelişecek!
          Neyse efenim, başka bir haberim var size. Aydın Boysan tarafından tasarlanan İkitelli Hürriyet binası yıkılıyormuş. Bu haberi Hürriyet yazarı Mehmet Y. Yılmazdan öğreniyoruz. Hürriyet Medya Towers yıkılıp, yerine AVM ve rezidans yapılacakmış. Mehmet Yılmaz inceden dokundurmuş Hürriyet Medya Towers için “ içinde Türklerin çalıştığı binanın adı neden medya towers oldu hiç bilemedim…”demiş. Ne değişecek ki Mehmet Yılmaz eğer hala Doğan Burda Rizzoli’deysen gideceğin yerin adı da Mecidiyeköy Trump Towers aynı hamam aynı tas! Vay be kafiyeli oldu! 

          Bana kalırsa medyada en iyi yere mekan olarak Habertürk sahip olmuş Ciner Grubunu kutlamak lazım! Sabah ve ATV de güzel yerde ama kapısında yazan bu iş yerinde grev var afişi insanın içini burkuyor, insanı bu medya grubundan soğutuyor.

Yorumlar

Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Çalışanın hakkını korumayan işveren samimiyetsizdir, adaletsizdir, güvenilmezdir. Akıllı adamı soğutur gerçekten. Grev hakkını kullananlar desteklenmeli.
Blogger Bolat dedi ki…
Gazetecilik mesleği önemli bir meslektir kamuoyunun doğru oluşturulabilmesi için gazetecilerin muhtaç durumda olmaması gerekir! Greve bile gerek kalmadan patronlar kendi meslek ve iş itibarları için gazetecilerin haklarını iyileştirmeli.
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Gazetecilik cidden önemli. İnsanı yönlendiren bir mevkileri var. Bu sebeple dikkat edilmeli en çok.
Bu arada benim gazetemde çıktı. İçinde sizinde bir haberiniz var. (:
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, elinize sağlık. Sitede resim gördüm gazeteyi nasıl okuyacağız peki :) Bakın bu postu sizin içinde yazmış oldum çok ağır mesuliyet aldınız yani patron olarak :)))
Ozlemaki dedi ki…
entellektüel emek acaba dünyanın hangi döneminde şöyle deriiin bir nefes alabildi?
Ozlemaki dedi ki…
Blog Star için ayrıca tebrik ederim Bolat.
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Hurriyet citayi yuksek tutuyor kesinlikle ama hepsini takip edemedigim icin olaylarin arkasini bilemiyorum. Yalniz gazetecilikte cok ucurumlu maaslar var kesinlikle. Barselona yazini bulursan yolla bana linkini : ) Sen de yakinda Ispanya yolcususun, bekliycem oradan postlarini : ) Isimi sormussun ozel sektor satis bolumu ama bu son gezide is icin giden esimin kuyruguydum : )
We are the Hippies dedi ki…
yıkılan yere AVM yapmak cami yaptırmak gibi oldu

Sevgiler..
Yej!
http://hippilazman.blogspot.com
neslice tarifler dedi ki…
Aslında Blog Star seçmelerindeki popülerliğinizi tebrik etmeye gelmiştim ama yazınızı okuyunca iki çift laf edeyim dedim.

"Kim ne derse desin, kimin tirajı ne olursa olsun, Hürriyet hala bu memleketin en iyi gazetesi." demişsiniz.

Kime göre en iyi? Neye göre en iyi? En iyi olduğu için mi en sağlam yazarlarını bir bir harcadı??

Gazetecilikte çaptan düşme neden oluyor acaba? Tek taraflı beslenen bir insan ne kadar gelişirse, tek taraflı haber yapan gazeteciler ve gazeteler de o kadar gelişir bu memlekette..

Hürriyet Medya Towers için “ içinde Türklerin çalıştığı binanın adı neden medya towers oldu hiç bilemedim…” denmesine de çok şaşırdım doğrusu. Kendi halkına bu kadar yabancılaşan bir gazetenin bina adı Türk olsa kaç yazar??

Neyse... Bir çok kategoride blog star olduğunuza göre izlenmeye değer olmalısınız..

Tebrik ederim..
Blogger Bolat dedi ki…
Efenim öncelikle teşekkür ederim. Öncelikle benim star olma gibi bir haleti ruhiyem yok :))) Bu sıfat izleyenlerimizin güzelliğinden kaynaklanıyor :)Bu blog benim olduğuna göre Hürriyet'in en iyi gazete olduğu fikri de benim kişisel görüşüm. Siz şu gazete en iyisi derseniz ben fikrinize saygı duyarım.
Gazetecilikte tek yanlı beslenme fikrinize aynen katılıyorum tek yanlı beslenme gazetecileri bağnazlığa dönüşüyor. Sadece gazeteler halkına yabancı kalmıyor biz bize yabancı kalıyoruz. Bunu hepimiz yapıyoruz. Bu yazıyı yazma amacım şuydu: Medyayı kendi işleri için kullanan patronlar neden gazetecilere yeterince iyi maaş ödeyemezler! Gazetecilik özel bir meslektir, bu mesleğin profili düşüyor benim isyanım buna!
Her türlü düşünce başımızın tacıdır :)
Blogger Bolat dedi ki…
Bu kadar sıklıkta cami yapılmıyordur diye düşünüyorum :))
Blogger Bolat dedi ki…
OOOoo iyi satışlar dilerim :)) Bazı gazetelerde vıcık vıcık siyaset insanın içi kararıyor okuyunca! Bu yüzden ben Hürriyet'i beğenerek okuyorum. İnternet üzerinden hepsine şöyle bir bakıyoruz zaten.
Blogger Bolat dedi ki…
O sizin güzelliğiniz star dediğin nedir ki :))
Blogger Bolat dedi ki…
Bu bloğu oluşturmakta amacım düşüncelerimi paylaşmak yaşadığım şehri anlamaya ve anlatmaya çalışmaktı :)Zaman zaman düşüncelerimizi paylaşmakta korkuyor muyuz? Korkuyoruz, bu ayıp bizim değil buna sebep olanlarındır!
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
şeyy.. aslında.. gazete dediğimde ondan ibaret sadece.. :( fazlaca abartıp, sizi kandırmış gibi oldum galiba. Özür dilerim.
çiço dedi ki…
binanın yıkılacak olmasına Aydın Boysan üzülüyormuş ondan duymuştum bir röportajında :(

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı