Güle güle Kaptan!

Baba canın mı sıkılıyor! “Evet Teo” Neden ağlıyorsun baba! “Kaptan gitti oğlum!” Nereye gitti baba! Uzaklara bebeğim! Döner bir gün baba! "O yoldan dönülmez bebeğim!" Ama babalar ağlamaz kii! Offf…Bazen yazmak istersin yazamazsın konuşmak istersin de konuşamazsın! İşte öyle bir durumdayım değerli Hocam Barbaros Gönençgil telefonla aradı “Necmettin Akten Hocamızı kaybettik!” dedi. Ayaktayım, oturuyorum, uzanıyorum, ruh gibiyim! Lojistikle ilgili kitabımın ön sözünü yazacaktın ya Hocam! Keşke “ben hastayım çocuk” deseydin Hocam! Kötü günlerimizde el vererek yanımızda olan değerli insan aynı zamanda Türkiyenin profesör unvanlı ilk kaptanıydı! Yönetim kurulu arkadaşımdı! Hocamdı, denizciliğin piriydi! Dünya Gazetesi yazarıydı, Estambul'daki bazı üniversitelerde öğretim görevliliği yapıyordu. 
          Yetişebilirsem pazartesi günü İstanbul Moda camii’ne helalleşmeye geliyorum Hocam! Ruhunuz şad olsun, mekânınız cennet olsun Necmettin Hocam! Ailenize ve yakınlarınıza baş sağlığı ve sabır diliyorum.

Yorumlar

neyapsam? dedi ki…
Allah rahmet eğlesin... Başınız sağ olsun... :(
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Asortik Krep dedi ki…
Allah sabır versin.Üzüldüm.
Melange dedi ki…
Ne kadar degerli bir kisiymis...Basin sagolsun Bolatcim
canan beycan dedi ki…
Sizin ve tüm sevenlerinin başı sağ olsun...
Allah rahmet eylesin,Başınız sağolsun
Unknown dedi ki…
Nur icinde yatsin Bolat'cigim, ne mutlu sana boyle degerli bir insanla tanismissin, geride biraktiklari baki, Allah rahmet eylesin.
Rabbim mekanlarını cennet eylesin...Siz sevenlerininde başı saolsun..Ölüm hepimiz için Bolat abi tez toparlanmanız dileği ile....
Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Başınız sağ olsun:(
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun, çok üzücü bir durum!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun Başakcım!
Blogger Bolat dedi ki…
Amin, ona şüphemiz yok, dostlar sağ olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Hande dedi ki…
Her ölüm geride kalanlara "keşke"lerle gelir ve dahi "her ölüm erkendir." Başın sağolsun.
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun Hande!
Mutlu Eller dedi ki…
Mekanı cennet olsun, bazı insanların yeri hiç doldurulamıyor...
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, çok haklısın napalım kaderimizde var. Dostlar sağ olsun!
Adsız dedi ki…
Başınıs saolsun , değerli birini kaybetmek zordur .
Başın sağ olsun Bolat.. çok üzüldüm..
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun!
Başak dedi ki…
Başınız sağ olsun. Mekanı cennet olsun.
Nuraycatasarimlar dedi ki…
Allah rahmet eylesin.Allah geride kalan sevdiklerine sabırlar versin...
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Basin sagolsun Bolat, ailesine yakinlarina sabirlar diliyorum. Boyle durumlarda ne diyecegimi pek bilemiyorum : (
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağolun!
Blogger Bolat dedi ki…
Siz sağolun, dostlar sağ olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Dostlar sağ olsun Aylin!
Joujou dedi ki…
Acını yürekten paylaşıyorum sevgili Bolat. İnanıyorum ki senin gibi sevenleri oldukça, ismi ve yaptıkları yaşamaya devam edecektir.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler joujou, hayat işte! Çok değerli bir insandı!
Nini Nileud dedi ki…
:(
Başınız sağolsun Bolat...
bozbek dedi ki…
Başın sağolsun.. Yattığı yer nur dolsun :(
Unknown dedi ki…
Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
burada KİŞİSEL BLOGLAR bloglar sekmesinie girdiğinizde GENEL KÜLTÜR BLOGLARI sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı