İstanbul yanıyor söndüren yok mu?


Hani bir Nil Karaibrahimgil şarkısı var ya! "İstanbu'dayım takılıyorum" işte öyle! Kafamı dışarı çıkarasım yok! Sıcak, sıcak daha da sıcak olacak! Kendimi dondurma gibi hissediyorum! Yeşilköy'e gitmem lazım ama evin içinde dolanıp duruyorum!

İstanbul yanıyor! Estambul buharlaşıyor! Tansiyonu olan, çocuğu olan evden çıkmasın! Mazallah beyin kanamasından, cilt kanserinden gidersiniz. Neyse efenim bu güzel Nil Karaibrahimgil'in şarkısı ile size kar yağdırıyorum kıymetimi bilin! İstanbul İstanbul Olali böyle sıcak görmedi arkadaş! Hani gönlüne güç yetmez Allahım işine karışmak gibi olmasın ama şöyle bir kar serpiştirsen diyorum!  

Yok, vazgeçtim sen bildiğin gibi yap! Arayı iyi tutmak lazım dostlar. Bir de şarkının nakaratını "İstanbuldayım takılıyorum, Boru değil seni düşünüyorum" şeklinde algılıyorum. Düşünün o haldeyim yani! Nasıl çarptı ise bu havalar!

Yorumlar

İki Kum Tanesi dedi ki…
Ankara dün gece yağan yağmurla serinledi çok şükür. Darısı size olsun .
EVREN KONAKÇI dedi ki…
Beyin kanaması cilt kanseri.İnsan bu kadar dışarı çıkmasın diye korkutulur:))
Blogger Bolat dedi ki…
Keşke efem, yağsın diye kurbağa gibi cıyaklıyorum burda, yağdır mevlam suuuuuuuu!
Blogger Bolat dedi ki…
Aman diyeyim evden çıkmayın İstanbul İstanbul Olalı böyle sıcak görmedi :)
Ozlemaki dedi ki…
bu yaz gerçekten ayar kaçtı Bolat. Ya Kuzey Avrupa ülkelerine gidip, dönmemek geçiyor içimden ya istifa edip evden çıkmamak. Klima olmasa böcek gibi ezilip, yok olacağız!
Öte yandan klimalar çalıştıkça dışarıdaki hava sıcaklığı artıyor! İnsanlar hala deodorant kullanmaya devam ediyor, bunu anlayamıyorum.
RABİA SERTELİ dedi ki…
Her yerler sıcak, biz de Saroz'da eve kapandık. Ege'deki Facebook arkadaşım "Ev hapsindeyim" diye yazmış. Dün, face'de Zerde tarifi gördüm, niyetliyim de bir canım çekti anlatamam ama evde gülsuyu bitmiş. Zerde'yi pişirmeyi o kadar istememe rağmen dışarı çıkamıyorum :( Umudum Ağustos'da. Serinlikler dileğiyle...
Başak dedi ki…
Bir yaz gezmeye geldim güya sıcak ve nemi burayı aratmadı tekrar kaçtık. Havanın kararmasını bekliyorum. Kendimizi gece yarısına kadar denize atacağız :)
:=))
sevgili Bolat iyi görmedik seni bugün ?? :)))

Bende Sedar Ortaç 'taktım: diyorum ki günlerdir
'' sayın Ortaç buralara kar yağmıyor yaz günü... bil
istedim

:=))))))

bende de durum budur..
Ah canım klimaa.. vah canım klima durumları..
ya sabır.
anlaşıldı bayağı çarpılmışsın arkadaşım.bu havada kar düşünebildiğine göre
rapsodistanbul dedi ki…
Harfi harfine katılıyorum vallahi, yanıyoruz :) Daha dün Sultanahmet'e giderken tramvayda kardeşim kucağıma yığıldı oruç,sıcak,kalabalık vs.. Böyle giderse uzun bir süre dışarı çıkmaya tövbeliyim :)
b.ersoyun şarkısı gibi

lekeleeeeer :)


http://cilginkalabaliktanuzakta.blogspot.com/
Bettra dedi ki…
Ben ki yaz cocuguyum, gunes tutkunuyum ve 'Yeteeeeeerrrr!' diyorum demek ki sıcak yok yok çok sıcak! Çöl sıcaklarının burada ne isi var anlamıyorum ki?! Bir daha 'yaz gelsin artık ' dersem biri beni tartaklasin bildigin. Oturduğu yerde sirilsiiklam olmanın nesini ozliyim ayrıca :) Nasıl dertliyim anlaşılıyor değil mı? :)
Mutlu Eller dedi ki…
Tüm kış bloglarda "aman soğuk hava, dondum, yaz gelsin yaaaaaa" türü serzenişleri okuyup durduk.
Şimdi de sıcaktan şikayetler başladı:)
İnsanoğluna yaranılmaz Bolat.
Ben kış insanıyım, hep söylerim.
Ama değiştiremeyeceğim şeyler için de fazla kafa yormam doğrusu:)
Terapi üzerine dedi ki…
gerçekten bugun çok sıcaktı, insan klimalı ortamdan çıkası gelmiyor... tansiyonu şekeri düşenleri de gördüm. adalara gidip denize girse bile insan, serinleyemez...
Blogger Bolat dedi ki…
Evde olmak en iyisi :)
Blogger Bolat dedi ki…
Walla Semi ben de kış insanıyım :) ama yaz daha ekonomik ay :)
Blogger Bolat dedi ki…
Son iki yıldır çok sıcak geçiyor biz çevrecilere amaaan siz de sallıyorsunuz hani ısındı ısındı diyordunuz diyenlere duyurulur :))
Blogger Bolat dedi ki…
Lekeleeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr ah lekeleerrrrrrrr diyorum bende :))) iki kilo et yemiş deyorlar bir de :)
Blogger Bolat dedi ki…
Allah kolaylık versin ufak tefek arızası olan canını seven çıkmasın evden :) size de geçmiş olsun, dikkat edin lütfen :)
Blogger Bolat dedi ki…
Sormayın efem hemde ne çarpılma!
Blogger Bolat dedi ki…
İnanın o kadar berbat bir hava vardı ki gitmem gereken arkadaşlar toplantısına ayıp olmasa gitmeyecektim ama söz önemlidir bende tıpış tıpış gittim Yeşilköy'e, e iyi de oldu :))
Unknown dedi ki…
Biz aksamlari hirka giyiyos! Gelin diyorum dinlemiyorsunuz!!!

Aklima bir Enis Batur anisi geldi:

Ara Guler'le karsilasmislar kavurucu sucaklarin birinde, ustad demiski;
'Eniscigim, bu Turkler cildirmis yahu, eskiden sicaklarda yaylaya gidilirdi, simdi millet sicaklarda daha sicak yerlere tatile gidiyor!!!'

Cok gulmustum :-) Ne kadar hakli degil mi? Hos is/guc birakmak her yigidin harci degil artik. super sonik hizla yasiyoruz!!!
Blogger Bolat dedi ki…
Ara Güler çok dobra bir adamdır Milliyette çalışırken tanışma fırsatım oldu, Ara Güler dobradır karnından konuşmaz, iyi demiş millet tavuk gibi yanıyor geliyor :) hiç gelemem tatile gitsem de şemsiye insanıyım, döne döne gazete, kitap, dergi okur, meyve yer içerim:)))
Ara Güler ile ilgili son not, sağlam küfür eder :)))
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Albumdeki en sevdigim sarki bu! Klibini ilk sende izledim, guzelmis, kara bakip serinleyelim virtual tarafindan : )
neslice tarifler dedi ki…
Alın bir o kadar da Ankara'dan.. Bu nasıl sıcaktır böyle?
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Sıcağı severim. Severim de işte sanki biraz fazla cidden. :) Ve dediğiniz gibi ekonomiktir bencede. :)
Nini Nileud dedi ki…
çok severim ben de^^

havaya gelince: gencecik halimle nefes almakta zorlanıyorum. dikkat etmek lazım
yine de yaz güzel,
yaz samimi,
sıcak
^^
Terapi üzerine dedi ki…
Katılıyorum! :)
UÇURTMA;) dedi ki…
Teşekkürler Eskişehir üşüdü sayenizde:) Güzel kar yağdı..
Adsız dedi ki…
algıda buharlaşıcılık:)
Blogger Bolat dedi ki…
Serinliğe ihtiyacımız var acilen :) virtual da olsa serinlikkk :)Kız çok cool be :)videoda!
Blogger Bolat dedi ki…
Yanıyoruz yanıyoruz Neslice :)
Blogger Bolat dedi ki…
En azından eşek kadar fatura masrafı gelmiyor bari :))
Blogger Bolat dedi ki…
Nini, gece 02:22 am uyuyamıyorummmmmm! Bunalttı bu havalar iyice beni:)
Blogger Bolat dedi ki…
Ohhh biraz da bu tarafa gönderseydiniz bize faydası olmadı mum dibini ışıtmaz kabilinden :)
Blogger Bolat dedi ki…
Umay, havuz problemi çözesim varrrrr :)
Unknown dedi ki…
Hayırlısıyla Cenevre'ye vasıl olduk ve Istanbul'da gecen gunlerden sonra ilk kez serin bir gece havasına indik uçaktan. Beyin sinapslarım kendine geldi. Üzerimdeki uyuşukluk ve sürekli akan soğuk suyun altında yaşama isteğim geçti. Bu sıcakta bir de Arkeoloji Müzesi gezme gibi bir hata yaptım. Müze soğuk olur sanmıştım. Heyhat! Hayal kırıklığı...
sevda s. dedi ki…
Hepimiz aynı durumdayız, yok birbirimizden farkımız :)
Toukovie dedi ki…
ben istanbula yeni taşındım ve bu istanbulda geçirdiğim ilk yaz:( güneyden geliyorum ancak ömrümde böyle bir sıcak görmedim duştan çıktıktan iki dakika sonra 2 saat koşu yapmış gibi oluyorum ya:( istanbul her yaz böyle değildi galiba.
Unknown dedi ki…
Eski kabadayilar gibi konusuyor hihi! Cok seviyorum ben kendisini, seni de bir kere daha kiskanayim dedim sonra dusundum, ulen Ara Guler'le tanismis bir arkadasin var daha ne dedim hehehe
Kuulumsu Kadın dedi ki…
çarşamba şarkım oldu bu, güzel oldu :)
MAVİ TUTKU dedi ki…
Yorumun için teşekkür ederim kardeşim, haklısın da bu acizlerin yaptığı hep yanına kar kalıyor ona kızıyorum..bak adsız bu sefer çıkmadı ortaya, bir kimlik, bir maille bile..adi bunlar ya.

Kış uzun sürdü diye çok şikayet ettik ya, mevla, öylemi alın size yaz dedi galiba.:)
pembelideniz dedi ki…
Bugün çok güzel yağmur yağdı Beylikdüzü'ne...

Ve bu bizim sizden yağmur ile ilgili bir yazı beklentimizi doruklara çıkardı :)
Blogger Bolat dedi ki…
Biraz öyle oldu üstat ama bak kış da pahalı bir mevsim yahu, 300 tl civarında doğalgazla duman ediyor bizi :) Eylül, Ekim, Mayıs, Haziran ideal aylar sanki :))
Blogger Bolat dedi ki…
Sevindim :) fena şarkı değil ama:)
Blogger Bolat dedi ki…
Ben bu yılı çok sıcak buldum :)) inanın çok sıcak geçiyor:)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle hele İstanbuldaysak sıcak kardeşiyiz :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ohhh, doktor oralar serindir be! Belki eserleri korumak için kapatmışlardır ya da tasarruf mu bütçesizlik mi :) ama sıcakta da nasıl gezilir ki?
ben benillik edeyim ve bu sıcaklardan mutlu olduğumu ilan edeyim ama kızmayın diye ekleyeyim... keşke rutubet daha az olaydı daha bir mutlu olurdum çünkü siz şikayet etmezdiniz...problem sıcaklarda değil ki.. rutubet fazla...:)))
rebeltakipte dedi ki…
bir iki gündür hava biraz serinlese de nem alıp başını gittiğinden, dışarı çıkmayıp evde odadan odaya da geçsek su içinde kalınıyor

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi