İstanbul'da bir bayram günü


Bayramın ilk günü  ailecek bayramlaşmaya Nişantaşı’na gidiyoruz. Ihlamur yolu her zamanki gibi güzel butikler ve hoş vitrinlerle süslü, Kâğıthane dükkânının vitrini de harikaydı. Modacı Hakan Akkaya yakında Ihlamur yolu Nişantaşı’nda olacakmış vitrinde öyle yazıyor. Mahalle Kafe bayram nedeniyle kapalı. Nişantaşı sokakları bomboş herkes bir yerlerde olmalı. Teoman’la yemekten sonra biraz sokakları dolaştık sonra tutturdu “baba bana angry bird al, angry bird al” ala ala siyahını aldı çünkü kulağına basınca patlıyormuş! Artık tablet pc’yi her gün işe götürüyorum çünkü çocuk oyuna kaptırdı kendini, henüz 3.5 yaşında. Okuma yazma bilmeden internetten oyun indirilir mi? Neyse Citys’de ben biraz kitaplara baktım, Teo'da çocuk kitapları kısmında biraz eğlendi. İstanbul ile ilgili daha çok yayın çıkıyor artık, Pukka’nın rehber niteliğindeki kitapçıkları dikkat çekici. Yeni bir dergi gördüm adı İstanbul Review, satın aldım ama inanın daha karıştırmadım. Dikkatimi çeken "Bil İstanbul" adlı Beyoğlu rehberini sizinle paylaştım, diğer kitap Boyut Yayın Grubu tarafından çıkarılmış "İstanbul Arka SoKak Lezzetleri" bu kitap için ayrıca bir post hazırlayacağım. D&R Mağazasında biraz kitap bakındıktan sonra sonra Yalvaç Abi’nin Kitapçısına uğradık, çocuklar için rüya gibi. Mıstık Parkı'nda balıklarla poz veren Teo sonra güvercilerle oynadı ve eve döndük. Kısaca Estambul’da bayramın ikinci günü böyle geçti sevgili dostlar. Herkese iyi bayramlar dilerim. Her şey gönlünüze göre olsun.

Yorumlar

Nuraycatasarimlar dedi ki…
Teo çok eğlenmiş anlaşılan:) Sizin ve ailenizin bayramını kutlarım.( Kendi adıma)Nerde o eski bayramlar :)

Bayramlar aslında benim için,
önce çocukların gülümsemesi,
sonra büyüklerin gülümsemesi
ve bizim bunlardan çıkardığımız kar'lardır :=)

Yüzümüzün , İstanbul'umuzun
ve TÜRK MİLLETİ 'nin daima gülümsemesi dileklerimle
Size ve gÜZEL AİLENİZE İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM SEVGİLİ BOLAT.
Başak dedi ki…
Maşallah Teo'ya sevimli zeki çocuk. Sevdiklerinizle mutlu bayramlar..
Klio'nun Şarkısı dedi ki…
İyi bayramlar Bolat.
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle çok eğlendi :) size de iyi bayramlar:)
Blogger Bolat dedi ki…
Ah ah onların yerini tutan başka bir şey olabilir mi, bir çocuğun gülmesi çığlığı dünyaya değer :) tanrım tüm kadınlara bunlardan armağan etsin :) iyi bayramlar olsun.
Blogger Bolat dedi ki…
Sormayın sevimli olduğu kadar da hareketlidir poz verirken onu yakalamak zor :) iyi bayramlar.
Blogger Bolat dedi ki…
İyi bayramlar :) teşekkürler.
mutlu bayramlar dılerım:) kıtabı ozetlemenı merakla beklıyorum:)
Unknown dedi ki…
Bayram sevgisi, ozel gunlerin onemi bu sekilde basliyor, biz kucukken de alinan yeni kiyafetler, harcliklar sonra o paralarin son kurusuna kadar harcanip alindigi sekerler oyuncaklar ilgimizi cekerdi!

Cok guzel bir bayram gunu gecirmissiniz, Teo cok sansli :-)Bu arada kocaman olmus, masallah :-) Cok guzel resimler, cekebildigin kadari ile hahahahahaha

bilginanneler dedi ki…
Istanbul'dan cok uzaklarda yasayan bir IStanbul asigi olarak blogunuzu kesfettigime cok sevindim! Iyi bayramlar

bilginanneler.blogspot.com
Bettra dedi ki…
Belli ki cok eglenmis Kucuk bey :) Mutlu bayramlar...
Blogger Bolat dedi ki…
İyi bayramlar Biricit :) tamam yapacağım bir gün :)
Blogger Bolat dedi ki…
Evet aynen öyle, harçlıklar çikolatalar, yeni oyuncaklar, bol bol para harcamalar:))
Evet ablası biraz şımarıklık yaptı ama olsun, bir de Teo'un göğüs kısmını GAP'a kiraya verdik reklam alacak alan bulamamışlar bizden rica ettiler :))))
Blogger Bolat dedi ki…
Merhabalar, hoş geldiniz, iyi bayramlar dilerim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim mutlu bayramlar :)
Zülal Ateş dedi ki…
İyi bayramlaaar:)
Çocukların oyun tutkusu çok fena, izin verdikçe giderek daha bağımlı hale geliyorlar üstelik. Benim küçük kardeşim var, tabletimi benden çok kullanıyor diyebilirim. Bir şekilde bağı koparmak lazım. Bu arada İstanbul hakkındaki güzel, rehber niteliğindeki kitap önerilerini özellikle biz Ankara'lılar heyecanla bekleriz:) Her gelişimde biraz daha keşfetmeye çalışıyorum ama bir kitap olsa çok daha güzel olurdu:))
Adsız dedi ki…
İyi bayramlar diliyorum. Kitapların isimlerini de not düşüyorum ;)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Oncelikle gec bir iyi bayramlar diliyorum Bolat : ) Anlattigin hersey gozumde canlandi, benim mekanlarimi anlatmissin, cok hosuma gitti, gezdim ben de oralari simdi : ) Benim olgumda aynen kac oyun indirdi okumayi bilmeden, cok bir acayip bu zamane veletleri : ) Kitap notlarimi aldim hemen : )
Blogger Bolat dedi ki…
Oyunların çocukları esir almasına fırsat vermemek lazım :)Zülal İstanbul'u keşfetmeye ömür yetmez öyle bir şehir ki :) iyi bayramlar:)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler, iyi bayramlar :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar :) kesinlikle zamane veletleri yaman :)
Unknown dedi ki…
Hahahahaha! Manken yakisikli diye israr etmis olmasinlar?
Mutlu Eller dedi ki…
Bayram kutlamalarına ancak sıra geldi. Kusura bakma Bolat!
Umarım güzel, keyifli bir bayram olmuştur senin için. Belli ki Teo için öyle olmuş:)
Bir İzleyici dedi ki…
Bizdeki miniklerde öyleler, ben azcıcık ucundan oyunları yakaladım angry bird ve bir iki bişi, ama onların hızına yetişemiyorum, internet devri çocukları internetten hızlılar, daha bugün dört yaşındaki bir velet bana koca adam gibi laf yetiştiriyordu :) Onlara bayılıyorum ayrıca...
Bayramlar öncelikle çocuklar içindir en çok onlar eylenirler bence.Teo da mutlu geçirmiş bayramı.Bende çocukluğumu özledim .Geçmiş bayramınız kutlu olsun
kzgın kuslara ben de sarmıstım yasıma basma bakmadan teoya hak vermek gerk:)
VuslaT dedi ki…
geçmiş bayramın mübarek olsun sevgili bolat.. malesef tam zamanında gelemedim yeni dolaŞMAYA çıktım dostları. her günümüz bayram sevinçleri gibi geçsin inşallah.saygı ve selamlar..
çiço dedi ki…
Geçmiş bayramınız mubarek olsun efendim :)
Teonun yanaklarını mıncıklayarak böyle sıka sıka sevmek istedim maşallah :)
Melange dedi ki…
Istanbul'un Arka Sokak lezzetleri..ben de bu kitaba takildim simdi, ilk gelene ismarlamali :)
nil dedi ki…
geç oldu ama iyi bayranlar, biz de kaş'tan angry birds t-shirtü aldık, siyah :)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim, ben de senin geçmiş bayramını kutluyorum Semi :) malum yoğunluktan oluyor böyle gecikmeler:)
Blogger Bolat dedi ki…
Bu oyunlar çocukların kafasını süngere çeviriyor, oyun oynasınlar ama 17 yaşına kadar denetimli olsun bence!
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de sizin geçmiş bayramınızı kutluyorum efem :) keşke hepimiz bayramlarda çocuk olabilsek :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kuşları sever o ablası maksat onlarla yakalamaca oynamak :) Babası da kuş gözlemcisi olduğuna göre Teo'ya bir ayar verir diyorum ben :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, ben de siizn bayramınızı kutluyorum, daha nice bayramlar nasip olsun hepimize:)
Blogger Bolat dedi ki…
Ben senin yerine sıkarım Çiço merak etme :)) ben de bayramını kutluyorum, daha nice bayramlara :)
Blogger Bolat dedi ki…
Baktım, deneyip ona göre bir post yazayım istiyorum :) aslında büyük zenginlik sokak yemekleri de :)
Blogger Bolat dedi ki…
Nil, Kalkan'dan geçerken selam söyleyin, Kaş'ı da severiz ama Kalkan bir ayrı güzel:)) iyi bayramlar:)
Ozlemaki dedi ki…
"okuma yazma bilmeden oyun mu indirilir" kısmında koptum Bolat =) huzurlu geçmiştir umarım bayram.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi