Seyahat ya Dede!


Oldum olası fark yaratan insanları severim. Bunlardan birisinin de Mercan Dede olduğuna inanıyorum. Çünkü eşinin soyadını alacak kadar kibar bir adamdır. Bilen bilir onun seyahat name diye bir albümü vardır ki hakikaten insanın ayaklarını yerden keser alır başınızı Şiraz’a kadar gidersiniz. İstanbul’da yaşıyorsanız Mercan Dede ile karşılaşmanız an meselesidir, bu Halep pasajı olur, Mephisto olur.. Yüzüne baktığınızda güller açan bir adamdır, sanki kırk yıldır tanıyormuş gibi hissedersin onunla konuşursan. İşte bugün bir program nedeniyle evden Taksime doğru yola çıkarken size bu güzel insanın “İstanbul” videosuyla size merhaba diyeyim istedim. Herkese iyi hafta sonları diliyorum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Mercan Dede ( Arkın Ilıcalı) harikadır..Beyoğlundaki “Revolution Revelation” sergisine gitmiştim..Kendiside ordaydı..Kısa bir sohbet oldu..Çok etkilenmiştim..Yaratıcı ötesi süper kişilik diyebilirim..
Mutlu Eller dedi ki…
Bursa cikisli bir Dünya insani kendisi. Haziranda konserindeydim. Dedigin gibi farkli bir insan, sempatik de.
Birlikte geldigi müzisyenler de cok iyiydi.
O konserden bir video: http://www.youtube.com/watch?v=RrWqKYjH9Y0
Adsız dedi ki…
Bu arada miminiz var bende :)
Unknown dedi ki…
Amaaaan, ben de ruyanda ak sakalli dede gordun, gezmeye gidiyosunuz filan sandimdi....basligi okuyunca....neyse bu da fena degil :-P
İki Kum Tanesi dedi ki…
Çok severim. Özellikle 800 adlı albümünü. http://www.mercandede.com/MusicPlayer/index.php?Album=All
Bettra dedi ki…
Ahahaha Basak :)
Bettra dedi ki…
Esinin soyadini almak ulkem erkegi icin ozellikle, odukca cesur, evet kibar ve evet fark yaratan bir davranis. O ne der, buna ne derim kaygisi olmadan yasayan insanlari ben de seviyorum ...
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle çok yaratıcı, keşke daha çok sanatçı olsa böyle :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle Bursa'da yaratıcılığa uygun bir ortam var demek ki Semi :)ben de kendisine bir dergi için röportaj soruları hazırlamıştım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Tamam, gelip bakıyorum efem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ak sakallıdan başka dede figürleri var diye attım başlığı arkadaşcağızınm:)
Blogger Bolat dedi ki…
Hemen dinliyoruz o zaman :)
Unknown dedi ki…
Kitaplardan başımı kaldırıp, İstanbul'a geldim.Benden de bir merhaba efendim. :)
Unknown dedi ki…
müzik huzurun buluşma noktası olur canlıya
Melange dedi ki…
Özlemisim yazilarini okumayi Bolat, hem de fonda Mercan Dede sirayla gectim okumadiklarimi, sonra Nilìn Istanbul'dayiminda kaldim, onu dinledim bu kez de bazi yazilarinda..iyi geldi :)
Mercan dedeyi severim ama eşinin soyadını aldığını bilmiyordum.Sözüm meclisten dışarı Türk erkeği adına devrim gibi bir davranış.Teşekkürler bana Mercan Dedeyi anımsattığınız için (kafama bir şey takılıydı da...)
AsOrTiK dedi ki…
bursa'lı müthiş yetenek mercan dede. onu dinlemek başka bir alem, çok keyifli. haziran ayındaki bursa konserini izledim, yine muhteşemdi...
işyerinde sık sık dinlediğim müzikler arasındadır, dinlendiriyor, düşündürüyor...
Adsız dedi ki…
saat 01:44 dınlıyorum
Adsız dedi ki…
Saat9:03 olmus iki gundur ben hâlâ bunu dinliyorum:)
Ozlemaki dedi ki…
Çok severdim ve hala seviyorum ama Ankara'da, Saklıkent'deki bir konserinde onaylamadığım/yakıştıramadığım bir şey yaptığını gördüğümden beri eski heyecanım yazık ki yok =(

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi