İstanbul Kafası


İstanbul Kafası NTV’de yayınlanan güzel programlardan biri.  Programı, reklam ve pazarlama iletişimcisi Levent Erden sunuyor. Öncelikle şunu söyleyeyim koca kafasına, saçına sakalına hastayım, bunu nezaketsizlik olsun diye söylemiyorum. Televizyonlarımızdaki seyredilebilecek programlardan biri.
Levent Erden bu programda İstanbul’a başka bir gözle bakıyor, şehrin gizli anılarını, gözden kaçan ayrıntılarını anlatıyor. 

Program ortada üstüne söze hacet bırakmıyor zaten! Arşivi yapılması gereken programlardan biri, döndür seyret, Estambul'u tanımak için birebir. Tebrikler Levent Erden Hoca!

Yorumlar

Mutlu Eller dedi ki…
NTV'nin programlarini cok seviyorum. Hele yaz dönemi boyunca "Yesil Ekran" alip götürüyor beni.Televizyonun eglence, dizi, magazin vs.yapilmadiginda da izlenebileceginin ispati programlar...
Bahsettigin programi izlerken sen aklima gelmistin zaten:)

Blogger Bolat dedi ki…
Ah Semi ah, vasat zekanın kutsandığı bir çağı yaşıyoruz ülkede! Bahsettiğin programlar o zekanın ürünü, bu topluma da yazık! NTV evet bu konuda biraz daha saygın bir tutum izliyor, alkışlamak lazım:)
Heyyfi dedi ki…
Benim tekrar İstanbul zamanım gelmiş anlaşılan.
Videoyu izlerken içim bir titredi.
Ankara'da yaşayan biri olarak, İstanbul'a gelmek dünya değiştirmek gibi.
Zaten şaire sormuşlar ya Ankara'nın en çok nesini seversin diye, O'da " İstanbul'a dönüşünü" demiş :)
Benim için de gizli ve bir o kadar da heyecanlı bir kaçamak gibi İstanbul'a gelmek.
Bu arada TV programlarına kızmayınız çünkü onlar Türk İnsanı Robotlaştırma ve Hipnozlama çalışmalarının bir parçası sadece :)
Sevgilerimle...

Seda dedi ki…
Blogunuzu yeni farkettim ve çok beğendim. İstanbul üzerine bir blog... Ne güzel fikir :)
fashiondiyet dedi ki…
Bu tavsiye icin cok tsk ederim. Böyle programlari cok severim. Malesef özel kanallar magazin'den baska birsey bilmiyorlar. Böyle güzel seyler varken....magazine ne gerek var :)
beste dedi ki…
jenerik çok hos online bulabilirmiyim bakayim programi:) gerçek Istanbul'u vadediyor gibi çok umitliyim!
Blogger Bolat dedi ki…
Buyrun bekleriz, İstanbul sizi bekler :) Yakında batacak bu tv sektörü böyle giderse youtube daha eğlenceli onlardan :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Onun alıcısı da bambaşka bir insan grubu :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Beste, jenerik hakikaten güzel umarım bulursun :)
Giancarlo dedi ki…
Corto ma bello il video, vedendo quei bambini giocare con le figurine mi ha portato indietro nel tempo, a tempi molto belli!! felice giornata...ciao
Teşekkürler Bolat tanıtım için bende izleyicisi olacağım bu güzel programın
RABİA SERTELİ dedi ki…
Merhaba, İstanbul'u anlatmak için evvela onu anlamış olmak lazım. Levent Erdem hoca, her haliyle İstanbul'a yakışıyor.
Ayrıca, NTV programlarıyla fark yaratıyor. Ben şahsen, bizim böyle insanlarımız da var diye sevinç duyuyorum :)
Mutlu Eller dedi ki…
Gelen yorumlardan anladığım aylardır yayınlanan programdan kimsenin haberi yok!
İlginç, ilginç, ilginç...
Miss Eliane dedi ki…
Geçen gece gözlerimi kırpmadan izlediğim harika program! Pera Palas'ta kalmış ünlü kişilerin odalarını müzeleştirmişler. Verdiği ayrıntılar büyüleyiciydi. Tabii başta Atatürk ile ilgili olanlar.. Herkes mutlaka izlemeli, gitmeden bile öğrenecek çok şey var.
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you :) Ciao
Blogger Bolat dedi ki…
Tavsiye ederim, bence güzel program, abartısız ve tadında :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de beğeniyorum NTV'yi umarım sayıları çoğalır :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ah ne güzel, ben de izliyordum aynen sizin gibi :) İstanbul'da yaşayan herkes Pera Palas'ı görmeli, içeri girmese bina binaya dokunmalı, bu başka bir şey:)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Ne guzel bir tanitim filmi ve sarki. Umarim internette bulabilirim bu programi, notumu aldim : )
Ozlemaki dedi ki…
Bu postu artık İstanbul'da yaşamayan tanıdığım bütün İstanbullu Rumlara gönderdim.
Ben de denk geldigimde izliyorum, keyifli bi program ve sac sakal bence de cok iyi :)))
P_A_N dedi ki…
Sanrım bir iki sene önce Şehrin Ritmi gibi bir adı olan bir program daha vardı. Yine aynı sunucu üstlenmişti bu görevi. Galata ile ilgili çok güzel bir bölümü en çok hatırımda kalmıştır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı