Şimdi ah ben ne yapsam!


Hani bazı şarkılar vardır tek kelime bilmesen de ne dediğini verdiği hissi iliklerinde hissedersin, tek kelime Fransızca bilmeyen biri olarak Marc Aryan tarafından söylenen “İstanbul” şarkısı benim açımdan böyledir. Mark Aryan Malatya kökenli Ermeni ailenin Fransa’da doğmuş evladıdır. Asıl adı Henry Markarian’dır. Okul yılları başarısızlık ve hastalık içinde geçse de yılmamıştır. Yıllar sonra anavatanı Anadolu ve İstanbul için şarkılar yazıp İstanbul deyince ağzından ikinci İstanbul çıkan yüreği büyük adamdır ve her İstanbullu tarafından bilinmesi gereken bir adamdır. Hürmetle kendisini anıyorum. İstanbul şarkısını belki dinlemişsinizdir fakat ben size onun Estambul "Moda yolunda"  adlı şarkısını özellikle tavsiye ederim. 

Yorumlar

beste dedi ki…
fizy only available in Turkey dedi dinleyemedim sarkiyi!
siyah kuğu dedi ki…
Deniz kenarında balık ekmek yiyesim var:))
N.Narda dedi ki…
ne mi yapcan sayın İstanbul'un blogunun sahibi, onu bunu geçcen, üşenmiycen, bize - biz istanbula ilk kez yolu düşceklere 6-7 güne sığacak şekilde bi "görmeden gitme,gidersen ölümü gör bak" tadında bir yazı şey etcen. Artık evvelsi yazılarından bi kolaj mı yaparsın, yeni bir kısa list mi çıkarırsın, orası sana kalmış:)Eh, ne demiş büyük türk ataları; isteyenin bir yüzü kara,yazmayanın iki :)))
İki Kum Tanesi dedi ki…
Şu an bir video izliyorum, aklıma sen geldin Bolat. İzlemiş olabileceğini düşümsemde, kalan ihtimali düşünerek sana öneride bulunacağım.

http://www.youtube.com/watch?v=4-M5JVR1JlM&feature=player_embedded#!


Şarkı önerilerini dinleyeceğim. :)
Blogger Bolat dedi ki…
Youtube üzerinde Marc Aryan İstanbul yazıp rahatlıkla dinlersiniz :)
Blogger Bolat dedi ki…
Sezon açıldı gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz :)
Blogger Bolat dedi ki…
Yaparız elbette :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, elimizde dürbün vardır ama millet böyle bir uğraşa pek vakıf olamadığı için zaman zaman röntgenci olarak algılanmamak için tepemizden akıp giden kuşlara bakamıyoruz! Video için teşekkür ederim, ilk defa izledim ama aynı mekanda çok kez gözlem yaptım :)
pembelideniz dedi ki…
Bu bu çok güzel oldu bu :)

Bayıldım!

Artık gün içinde kaç kez Marc Aryan diğer aratacağım bilmiyorum :)

Fikrine sağlık
Adsız dedi ki…
bir tek İstanbul'u duyarak tüm şarkıyı anlamak..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederimama güzel söylemiyormu adam :) hattazamanın da az çalışmamışFecri Ebcioğlu, Ajda Pekkan filan Adamo zamanlarında :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle öyle, biri bize tercüme eder belki hayrına :))
Unknown dedi ki…
Buyruuuun!
http://www.turkishclass.com/forumTitle_36395
Gulsen dedi ki…
şahane :)
Blogger Bolat dedi ki…
saygı ile selamlıyorum seni güzel insan :) bu arada Viken' e de selamlarımı iletiyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle şahane :)) bir ara Marc Aryan yüzünden kırık Türkçe ile konuşmak moda olmuş :)
Mutlu Eller dedi ki…
Ac, dinle Istanbul'u özle diyorsun yani:))
Unknown dedi ki…
Aleykum selaaaaam! Biz de seni selamliyoruz guzelim, eminim Viken'in de haberi yok bu seker amcadan :-)
Blogger Bolat dedi ki…
Özlememek mümkün mü sence Semiii :))
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Istanbul sarkisini duymustum, su anda dinliyorum. digeri fizy de acilmadi, sadece TR de varmis fizy, sonra youtube da bakicam.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı