Sucu çocuğun golf hayali!


istanbul beylikdüzü otobüsü
Hazır yeri gelmişken üç yıl önce başıma gelen bir olayı anlatarak İstanbul hikayelerine devam edeyim. Şubat ortalarıydı bir arkadaşımızın konserinden dönüyordum. Gece saat 12:30 civarı Taksimdeki çift katlı otobüse bindim, nasıl yorgunum anlatamam ayaklarım ağrıyor ayakta durmaktan. Kendimi Estambul, Taksim Meydanındaki çift katlı otobüse attım. Otobüsün üst katındaki  koltuklardan birine oturdum biraz sonra bir çocuk geldi “abi su alır mısınız” dedi. Susamadım ama yolda içerim diye bir şişe su alayım istedim, yorgun gözüken sucu  çocuğa:
“oğlum şu saatte evde olman gerekmez mi, bak çok yorgun görünüyorsun, ne yapacaksın bu parayı” dedim. Boş bulundum yani!
Çocuk ne dedi biliyor musun?
“Abi, bir gün 1 milyon dolar toplayacağım ve golf oynayacağım”
Ne diyeceğimi bilemedim ve kendime “yuh bu sana ders olsun" dedim.
Bu golf olayı gerçek olur mu bilinmez ama bu bana ders oldu!

Fotoğraf: Kaynak: kayaşehir.com

Yorumlar

Ozlemaki dedi ki…
Eski gazeteleri bakkala satar, çokomilk alırdım. En çok istediğim şey de büyüyünce gazete bayi açmaktı.
a bir de miço olmak çok cazip gelirdi. Golf? vay anasını derim ben bu işe!
Gerçekten ders niteliğinde bir hikaye.

http://dahaiyiolamazmiydi.blogspot.com
okuyan dedi ki…
Hayaller azmi güçlendiriyor sanırım ^-^
siyah kuğu dedi ki…
Güzel bir anı olmuş size.
Buna benzer reklamlar var , demek ki reklamcılarda o küçük çocukla karşılaşmış:))
kimbilir:))
Yasemin dedi ki…
Cocuktaki vizyona bak!
Başak dedi ki…
Çocuğun hayalleri var demek ki:) Hayat bu her şey zamanla bir anda değişebiliyor..
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de bir zamanlar öyle idim, ortaokuldan üniversiteye kadar! Ne zaman ki kız arkadaşım para kazanmamı aşağıladı, sen pazarlama mı yapıyorun filan dedi, o gün bugündür hayatımda ticaret olmadı. Keşke o kızı hiç tanışmamış olsaydım!
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle 12-13 yaşında bir çocuktu, inanamadım, resmen lafı ağzıma tıkadı!
Blogger Bolat dedi ki…
Eh sanırım öyle :)
Blogger Bolat dedi ki…
Keşke reklamın adını yazmış olsaydınız inanın hatırlamadım:)
Blogger Bolat dedi ki…
Tek satırlık vizyon, 1 milyon dolar dopla ve golf oyna :))
Blogger Bolat dedi ki…
Hepimizin hayatı güzele doğru evrilsin o yönde bir değişim olsun :)
Asortik Krep dedi ki…
Daha önce nereye yazdın ya da kime anlattın, ben bunu okudum..? :)) Ya da ortak tanıdıklarımız var.
Bence ileride bir yerde bu çocukla bizde karşılaşacağız...
Hem yetenekli,çalışkan ve hazırcevap.Çok sevdim :)
Adsız dedi ki…
Hayallerin sınırı yok,büyük düşünüyormuş sucu çocuk. Çok güzel bir anektod olmuş


htpp://yagmuryucel.blogspot.com
Bettra dedi ki…
Hayalleri büyük olanları severim :) Büyüdükçe küçülür hayallerimiz... Yapabileceklerimize sınır koyma alışkanlığımız artar neden acaba? Büyük hayallere ancak küçükler cesaret edebiliyor sanırım...
RABİA SERTELİ dedi ki…
Hayal kurmak bile bir vizyon gerektiriyor değil mi?
Hiçbirimiz sucu çocuğa o hayali yakıştıramadık.
Yoksa, çocuk sizinle -kafa bulmuş- olabilir mi ama yine de şaşırtıcı. İstanbul geceleri...
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle hazır cevap :) ben anlatmış olabilirim, bir yorumda :))
Blogger Bolat dedi ki…
Çok şaşırmıştım resmen sorduğuma pişman oldum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ne kadar güzel bir tespit olmuş :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kafa da bulsa :)) aferin dedim çocuğa :)
ilhan dedi ki…
Muhtemelen uzaktan aşık olduğu kız zengin ve golf oynuyordur veye golf oynayan zengin bir çocukla çıkıyordur. Bizimki de hırs yapmış olabilir. :)) hani çöp kamyonu söförü olacağım diyen çocuk gördüm de, golf?
Adsız dedi ki…
Secret diye bir kitap vardı orda da hayal edin ama inanarak diyordu sonuçta her istediğimiz anında olmayabilir ama bir gün muhakak gerçek olur aferin çocuğa :) ee ağaoluda inşaata amele olarak başlamış bak şimdi :)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Cok etkileyici bir cevap vermis cidden. Ne yapiyor simdi o cocuk acaba!
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Soruya cevaben; eve ekmek götürmeliyim, diyeceğini düşünmüştüm. Ama O, hedefi belli olan, ve bunun için o geç saatte bile çalışmayı seçmiş biri. Ne denir ki, helal olsun. Belki eve ekmekde götürmesi gerekiyordur ama o hayalin verdiği o pozitif enerjiyi seçmiş, belli. :)
AsOrTiK dedi ki…
neden olmasın?
tüm zenginlerin çocuklukları böyle hikayelerle dolu... hep anlatırlar ya...:)
sevgiyle kal...
annemahsustan dedi ki…
Bence bu çocuğun bebekliğine inmek lazım, hani büyük kişi olsa çocukluğuna inmek lazım dicem ama: )

Nasıl bir hırs, nasıl bir merak, nasıl bir hayal!...
Şaşkınım şu an...
Mutlu Eller dedi ki…
Bu cevabi alan Bolat' in yüzünün aldigi ifade gözümün önüne geldi:)))
Unknown dedi ki…
Allah'tan dogru kizi buldun sonunda! hahahaha
Blogger Bolat dedi ki…
Ben de çok şaşırdım ama azmi içinde tebrik ediyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
İsteyen istediğini olur olmuyorsa yeteri kadar çalışmadı yada çalışmıyor demektir :)
Blogger Bolat dedi ki…
Su satıyordur herhalde :) o parayı sudan toplaması için çalışması gerekir:)
Blogger Bolat dedi ki…
Ekmeği aşmış çocuk golf olayına girmiş bir eşik aşılmış demek ki :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ayıplamadım, aşağılamadım sadece şaşırdım :)
Blogger Bolat dedi ki…
walla bir de benim yerimde olsaydınız :)) ne olurdu:)
Blogger Bolat dedi ki…
Dondum kaldım Semi :))
Adsız dedi ki…
Hepsi bu mu?
Adsız dedi ki…
Hepsi bu mu yani? cocugun bu hiyara ne cevap versem diye teretdütsüz söyleminin ardinda hic bir subjekt kipirdamayi yüreginizde hissetmediniz mi yani? Iste bunlar savasa evet diyen bir ruh halinin aksam konserden dönen halidir.
Cengiz
Blogger Bolat dedi ki…
Hooops, hıyarlık konusunda tereddüdümüz yok! Hıyarın hasıyım ben, hıyarın önde gideniyim! Hatta kendime Langa hıyarı diyorum:)) Bizim aklımız savaş denen şeyi almaz Cengiz! Ama hıyarlık konusunda haklısın.
Adsız dedi ki…
hepimiz hiyariz :)
Cengiz
Blogger Bolat dedi ki…
Yaşasın hıyarlık diyelim o zaman :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı