Lifegem Ahiret İnovasyonu


İstanbul dünyanın 100 büyük şehri arasındaki inovasyon endeksinde 89. sıradaysa, varın diğer şehirlerimizin durumunu siz düşünün. Ülkemizin de dünya inovasyon sıralamasındaki yeri pek parlak değil, 125 ülke arasında 65.sıradayız!

Bakın Amerikalılar “Ahiret inovasyonu” yarattı. Bir diğer deyişle “öte dünya yenilikçiliği.” La havle! Şimdi bana niye kızıyorsunuz arkadaş, bunu ben icat etmedim ki! Amerikalılar yapmış! "Ne yapmış?" LifeGem adlı bir Amerikan şirketi, ölü insanların küllerinden sentetik elmas yapmış! Ya işte öyle!

Mineşşeytanirraciiiiimmm!

Eğer bu dünyada hayırlı bir evlat veya hısım bıraktıysanız, zamanında onlara cömert davrandıysanız, küllerinizin üzerine para verip krematoryum’dan (ölü yakma yeri) gelen hammaddeyi parasına göre elmasa çeviriyorlar! 3 bin dolara elmas var 25 bin dolara elmas var. Neticede beden dediğin şey karbondur. Sizi yakıp küllerinizden doğduruyorlar. El alem elmas olmak için 3 milyon yıl beklerken, siz bastırıp parayı şıppadana usta ellerde sentetik elmasa dönüşüyorsunuz!

Bir gün kafayı kırıp “Ya herro ya merro, yakın ülen beni” derseniz elmas olmak için bay Greg Herro’nun şirketi Lifegem'e başvuracaksınız. "Yok, bu inovasyon olayı beni bozar arkadaş, toprağa karışayım, çiçeğe dönüşeyim, suya ulaşayım, havaya karışayım" diyorsanız, şimdilik belediyelerimizin mezarlıklar için ürettiği online dua sistemleriyle yetineceksiniz.

Mevtanın küllerinden "ahiret inovasyonu"… Korkulur arkadaş, korkulur şu insan evladından!

Yorumlar

Asortik Krep dedi ki…
Türkiyede yakılarak doğaya karışmak yasak.Yabancılar başka ülkede yaptırıp küllerini buraya savurtabiliyorlar :)

Elin Amerikalısı geri dönüşüm için yenilenme yapıyordur :)
Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Off!Elmasa dönüşme işi çok itici geldi.
BAMBİ dedi ki…
inanmiyorum canli canli mi yakiyolaar

delirmis bu insanlar
A-H dedi ki…
iyiymis bu ahiret innovasyonu. hem aile bireyleri de memnun olur olunun arkasindan :)))
Unknown dedi ki…
Ne diyecegimi bilemedim ben!
Depresif Ayu dedi ki…
Bir zaman bu haberi okumuştum. Hatta firmanın sloganı "sevdiğinizi parmağınızda taşıyın" gibi bir şeydi. İlk başta ürkütücü gelse de, kaybının acısına dayanamayanlar için onu sürekli üzerinde bulundurmak hoş olabilir.
çiço dedi ki…
şu an kanım donmuş olabilir sanırım kaskatı kesildim...
Bettra dedi ki…
Sitenin fanlarından olma yolunda tutarlı adımlarla ilerliyorum :) Çok güzel yazı. Düşündüm de başka neye düönüştürebilirler acaba bizi? Yani talep artarsa sence ne bileyim isteğe, külün cinsine falana filana göre başka bir şeylere de dönüşebilir miyiz? Bu bööyle gidip bir de ciddi bir sektör halini alırsa çeşit çeşit bilmem bir şeylere dönüşme seçeneği olursa insanlığın geldiği fıttırık noktanın doruğu olur sanırsam..

Sevgiler...
VuslaT dedi ki…
Bencede korkulur şu insan evladından birde her yere maydonoz olan Amerikalılardan...
Blogger Bolat dedi ki…
Krematoryum olayından tırsıyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Suya toprağa karışmak lazım bence de biraz itici ama yaptırana da saygımız var!
Blogger Bolat dedi ki…
Yok efem ya mevtayı yakıyorlar :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Sorma arkadaşım sorma düşüncesi bile itici!
Blogger Bolat dedi ki…
Dara düşüp satılmasın sonra :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Ne söylenebilir ki!! şaşırdım ben okuduğumda habere!
Yüreğimin İklimi dedi ki…
şu dünyada bana insan olduğum için önem göstermeyen, benim içteki elmasımı görmemiş ki, onlara yakılarak bir hiç elmas sunayım.
Blogger Bolat dedi ki…
Sabun olurmuş bir de insan evladından :)) o daha da itici :))
Blogger Bolat dedi ki…
Biliyorum konu itici efem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Hakikaten öyle çiço :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ama onlar yakmak isterlerse yakarlar walla, ölünce beden onların insafına kalıyor yahu!
Smart Learning Hub dedi ki…
Şirketin sitesine baktım, photo gallery diye bir şey gördüm. Önce tırstım, neyin fotoğrafını koymuşlar diye. Meğerse elmas resimleriymiş.
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Wooow, bu da iyiymis, yapan olacak mi acaba, simdi olen yakinlarini yakip sonra elmasa donusturup takar mi bunlar, dusunsene kadinin boynundaki elmas kolye annesiymis zamaninda. Urktum ben yav!
Mutlu Eller dedi ki…
Konu beni aştı Bolat!
Yorumlarda canlı canlı mı yakıyorlar yorumuna çok güldüm:)
Aklimda olsun, bi dusuniyim
Ama ben dort yaprakli yoncayim zaten, toprak benim yerim :)))))
Blogger Bolat dedi ki…
Elmas deyince çok masum duruyor sanki :) bizde olsa bu şirket kesin elmas yerine cam yaparlar söyleyeyim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ürkülmeyecek gibi değil :)) ama bak beklemek yok elmas olmak için 3 milyon yıl :))
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, haliyle konu öbür taraf olunca hafiften, ülen neme lazım diyesi geliyor insanın :))
Blogger Bolat dedi ki…
Waaaay çok haklısınız toprak olmak en iyisi efem yaf, bakın sonra çiçeğe dönüşüyorsun :))
Vivid dedi ki…
WOw, such a beautiful dresses! : )
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
amerika ya gidip fifth avenue da yürürken kafamızı kaldırıp yüksek şirket binalarına bakıp eşimle dünyanın merkezi galiba burası diye konuşmuştuk. Böyle bir düşünceyide anca onların bulmasına şaşırmadım. bir yahudininde aklına gelmiş olabilir ticari zeka da üstlerine yok ama biran ürktüm parmağımda ölüleri taşıma fikri..yuh diyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı