Günün Hıyarı Bolat!


Öğle vakti nereden aklıma düştü ise dışarı çıkalım dedim ev ahalisine. Hay demez olaydım soluğu yeni açılan Marmara Park’ta aldık iyi mi! İnsanlar karınca sürüsü gibi, kalabalıktan bunalıyorum, alışverişten çok öyle boş boş gezen insanlar var. Mağazaları geziyoruz Zara, H&M…ne ararsan orada. Yemek katına çıkıyoruz sanki orası sakin gibi. Kırkpınar’a gidiyoruz canım tava Edirne ciğeri çekiyor. Hay gitmez  olaydık masalar kirli, Vedat Milor olsa kesin iki verirdi, kalabalık ondan olsa gerek diyor şimdilik bir kereliğine hoş görüyoruz. Trump Tower’staki yerleri güzeldi. Marmara Park güzel olmuş ama orada ölen 11 işçi için buna sebep olanları affetmek mümkün değil! Kimse unuttuğumuzu sanmasın! Marmara Park Beylikdüzü ve Esenyurt insanlarına hayırlı olsun. Günümü kendi kendime rezil ettiğim için kendimi günün hıyarı ilen ediyorum. Bir yönetmen abinin deyişiyle "her hıyarım var diyene tuz alıp koşuyorsun Bolat."

Yorumlar

Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Estağfurullah!:) Biz yine ilk açıldığı gün gittik:) Ama açılış için değil. Eşim izinliydi ve biz dışarıdaydık, uğrayalım dedik. Kapının önünde işçinin ölümünü hatırlatan pankartlı ufak bir kalabalık vardı. Ben de Marmara Park'ı her görüşümde işçileri hatırlıyorum. İnanılmaz üzülmüştüm.
Unknown dedi ki…
Deme be guzelim oyle :-) Bazen insanin basireti baglaniyor iste, onu yapiim bunu yapiim derken dusuyorsun bir oyuna :-)

Sis dedi ki…
Pazar günü AVM ye gidilir mi yaa... hele de yeni açılanına.
Sayin Bolat gecenin bu vakti pirzola yemek huyum degildir ama sayenizde yine yeyip yatacagim:)) Marmara Park diye okuyunca bir an park olarak dusundum yesillik cimen cicek gibi..alisveris merkezi yerine birdahakine "park" a gidersiniz tuzunuzun yaninda hiyari da kendiniz goturursunuz:)Keyifli paylasiminiz icin tesekkurler.
neslice tarifler dedi ki…
:) estağfurullah
Necla Şölen dedi ki…
Sorun sen de değil, sorun amaçsız insanlarda...
VuslaT dedi ki…
Alemsin Bolat...Hıyar ha... Bence küçük bir yanılgı diyelim. Hem hıyar çok faydalı,Kokusu tadı muhteşem bir sebze. Onsuz olmaz. Keşke arada bende hıyar olsam ama ben hep domatesim:)))
Depresif Ayu dedi ki…
Ama Bolat, hıyar güzel birşey bir kere. Onsuz cacık olur mu örneğin :)))

Ayrıca Vedat yediği şeylerin içindeki malzemeleri anlamaktan aciz. Pabucumun gurmesi :D
Rainbow Gatherer dedi ki…
estafurullah diyeyim ilk önce. Bende özellikle haftasonu avm lerde çok bunalıyorum cunku insanlar (bazı kesim) buraları alışveriş amaclı değil çocuk parkı/vakit gecirilecek yer olarak goruyorlar. ekonomiye hiçbir katkıları olmadan ailecek gelip magazalarda cocuk gezdirip, banklarda cekirdek çıtlatıyorlar. gercekten alısveriş edecek olanlar da mağdur oluyor onlar yzuunden. ben gecen hafta ikea da örnek bir odada yerlesmiş bir aile gordum hatta evin babası koltukta uyuyordu, tam rezillik :)
Lulu's life dedi ki…
esta piti piti.. Oluyor arada oyle gereksiz kararlar.. Gecmis olsun Bolat'cim :)
Mutlu Eller dedi ki…
Bir pazar günü yapılabilecek en olmaması gereken şeyi yapmışsın Bolat!
Ama kendine haksızlık etme, zaman zaman hepimizin başına gelebilir:)
Oglak Kizlari dedi ki…
Birinci için ''hıyar'' olunmuyor, ikinci ziyaret yapılırsa düşünülür, buyurdu anne Çiğdem
Blogger Bolat dedi ki…
İşçileri unutmamak lazım, evine ekmek götürmekten başka amacı olmayan insanlara reva görülen muameleyi affetmemiz mümkün değil, elbette Marmara Park'a gideceğiz ama o işçileri hep hatırlayacağız!
Blogger Bolat dedi ki…
Walla dedim bile arkadaşcağızım, kendimi günün hıyarı ilan ettim, arkadaş kendi ağzımla günümü mahvettim :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Sorma Sis, sorma gittim gittiğime pişman oldum :))
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle Marmara kısmını atıyor ve Parka gidiyorum, söz :) rica ederim, aman rica edeyim gece vakti pirzola yok unutun :)
Blogger Bolat dedi ki…
:)) olduk bir kere efem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Şöyle ellerimi kaldırıp bağırasım geldi "kardeşim kimsiniz siz bu kadar insan nerden gelip nereye gidiyorsunuz, ananız babanız yok mudur, işiniz gücünüz yok mudur da hepiniz AVM'ye doluştunuz" kendim ne cevap verirdim acaba diğer kendime :))
Blogger Bolat dedi ki…
Hıyar iyidir tazedir, hafiftir, arkadaşların dediği gibi cacık yaparsanız mideyi şenlendirir :))
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle cacık ve hıyar ikilisi güzel :)) Vedat Milor'u severim ben :))
Blogger Bolat dedi ki…
Hafta sonu alışverişe gidilmez ben bunu öğrendim :)) en iyisi hafta içi rahat rahat :)
Blogger Bolat dedi ki…
Var olasın Lulu :))
Blogger Bolat dedi ki…
Sorma Semi sorma adam eziyorlar yahu :))
Blogger Bolat dedi ki…
Oh sağ olun :)) gayrı gitmem ben.
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Hiyarliksa eger, hepimiz tursu oluyoruz arada diye bir espri yapmaya calisiyim, ve de kendi espricigime bir de gulumseme ekliym : ) Bir tane daha acilmis AVMlerden, bunu da senden ogrendim, ve bak ismi turkce bu sefer, senin o postunu hatirladim : )
Sitare dedi ki…
çok çok kötü bir mazisi olacak bu yapının.gitmeden itici geliyor bana.yapılmamalıydı durdurulmalıydı inşası.o canların üzerinde eğlene durmuş bi dünya insan.içim acıdı:(
beste dedi ki…
Istanbul'un hali fena çok fena AVM disinda gidilebilecek bri yer yok! hemen hayal edebildim ogunu ve tuylarim tiken tiken oldu. biz nasil bu hale dustuk yahu! bir arkadasim yasam merkezi diyorlar oralara artik dedi! kap oglugu kampa gidin dogayi alternatifleri tanisin, kafa dinlemesi, huzuru cabasi hepinize iyi gelir:) sevgilerimle
Blogger Bolat dedi ki…
Bu da güzel bir benzetme oldu :))) AVM bizim turşumuzu kursun napalım artık :))
Blogger Bolat dedi ki…
Sitare, bence yapılmaması gereken ekmek uğruna çalışan insanların iş sağlığı ve güvenliğini hiçe saymaktı, en büyük ayıbı burada işlediler!
Blogger Bolat dedi ki…
İşte tescilli hıyar ilan ettim kendimi bu yüzden Beste :) Park yerine AVM:)
RABİA SERTELİ dedi ki…
Kendinize haksızlık etmişsiniz. Sizin hareketli hayatınıza gıpta edenler var unutmayın. Bu yaşta koşmayacaksınız da ne zaman koşacaksınız. Demek ki aranan sevilen bir insansınız.
Edirne tava ciğeri deyince bir durmak lazım. Enfestir. Ciğeri çocuklar için bilhassa tavsiye ediyorlar.
Fotoğraftan da belli şık bir yer olmuş ama orada işçileri adeta kurban ettiler.
Biliyorsunuzdur mutlaka, Hz. İbrahim'e koç inmesinin sebebi tanrılara insan kurban etme geleneğine son vermek içindi.
İnsanımıza gereken değerin verileceği günleri görürüz inşaallah. Bu vesile ile Kurban ve Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun...
*mehtap dedi ki…
Burada pişirilen Kırkpınar Lokantası ciğerlerinin tadı , Edirne'de yediklerimin yanına bile yaklaşamaz.Ciğer yemek için adres kesinlikle Edirne..
Caner Cangül dedi ki…
Hatasız kul olmaz!
:)
Blogger Bolat dedi ki…
Edirne ciğeri gerçekten çok güzel :)keşke o işçilerimiz yaşasaydı bayramı görseydi!
Blogger Bolat dedi ki…
Edirne gerçekten bu işin merkezi ben zamanında denedim çok haklısınız :)
Blogger Bolat dedi ki…
O zaman hatamla sevin beni Caner :))
beste dedi ki…
estaaaafurullaaaahhh:)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
Bayramın yaklaştığı şu günlerde bir avm çılgınlığı yaşanıyor. Ama hepimiz bunu yapıyoruz maalesef hele pazar günleri tam bir işkence ben bayan olarak bunalıyorum şahsen:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı