Ne oluyor yahu! Koşuyoruz!


Yaşasın Babylon mevsimi geldi, şehre de bereket geldi arkadaş ama listeye bakıyorum bana uyacak konser yok, Ghetto listesi bana daha sevimli geldi ama Babylon’daki Nina Kravitz konserine gidilebilir diyor şeytan. Yılan mı kadın mı belli değil! O figürlerden birini ben yapsam bel kıtlamasından giderim. Bakın Ghetto’daki Ayhan Sicimoğlu'nun Estambul'u ve Orient Expressions önemli. Bu grup elektronik müziği doğu tınılarıyla buluşturdukları için önemli, türler arası yolculuk yapmak isteyen müzikseverlere  Orient Expressions taviye edilir. "Bolat, senin favorin nedir gelecek konserler arasında?" Diye soracak olursanız, ahanda buraya yazıyorum Heidi Happy favorimdir. Kim dedin kim? Heidi Happy! Evet, haydi hep birlikte gidelim Tamirane’ye.
Ne oluyor yahu! Koşuyoruz Heidi Happy şarkısıyla! Nerden çıktı bu!
Haydi bekleme yapma “fulltime running” haydeee!

Yorumlar

Ozlemaki dedi ki…
ve bir garip Özlemaki, İzmir göğü altında hasedinden çatlar.
Blogger Bolat dedi ki…
Buyur gel Özlemaki, bekleriz :) bak Babylon Çeşme Alaçatıya gidiyor her yaz biz çatlamıyoruz ama :)))
Blogger Bolat dedi ki…
Kötüyüm çok kötü :))
Begonvilli Ev dedi ki…
Koşmak iyidir:) Bu arada Ayhan Bey'in ''hastasıyız!''
Vanessa Mercado dedi ki…
Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
Kisses from VV!!
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Ya ben de istiyorum, buralardan nasil olacak peki! : (
Mutlu Eller dedi ki…
Geçenlerde hemen hemen aynı şeyleri ben de mırıldandım durdum etrafımdakilere. Konserler cazip, bienal de cazip, bakalım nasıl yaparız...
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle Ghetto performansını izlemek lazım :))
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you :) I will visit.
Blogger Bolat dedi ki…
Bir Cuma yada Cumartesi Akşamı Ghetto yada Babylon yapılacak o zaman :))
Blogger Bolat dedi ki…
Semi isterse yapar :)) diyorum ben...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı