Hüzünlüyüz Estambul!

çay istanbul 10 kasım
Cuma akşamı arkadaşım Oğuzla Beyoğlu’na gittik ne ne zamandır ağız tadıyla muhabbet etmemiştik. Caddede birkaç turdan sonra Asmalımecit’e kapağı attık. Sohbet muhabbet derken saat 12:00’yi vurdu kalktık eve döndük. Gece dikkatimi çeken caddenin gençliği ve güzelliği oldu, İstanbul son yıllarda dünyada çok gözde

Sokak müzisyenleri ve istanbul

Sokak müzisyenlerinden tar çalan bir İranlıya denk geldik İranlı turistler onu dinleyip dans etmeye başladı, sonra bir Moğol çalgısı dinledik ayaküstü, hani şu upuzun boruya benzeyen aleti öttürüyorlar ya “booom, bu booom,zuu” diye. Hey Estambul büyüksün.

İstanbul'da 10 Kasım

Bugün 10 Kasım yüreklerimizin yas bağladığı gün! Tüm milletimize sabır diliyorum. Sevgili Atam, kurduğun bu Cumhuriyeti yüceltmeye devam edeceğiz rahat uyu. Bu yüceltme nasıl olacak? Birbirimizi boğazlayarak, birbirimizi ezerek değil! Bilimde, fende, edebiyatta, sanatta hizmette yarışarak yapacağız. 

Kendi içimizde mücadele edeceğiz ama bu mücadele hizmette olacak! Diğer mücadele şeklinin adı hıyanettirtir.

Yorumlar

Hayat kitabım :) dedi ki…
Rahat uyu atam..
miniamania dedi ki…
merhaba sevgili kardeşim Bolat ))
Biliyorum çok uzun zamandır uğrayamıyorum buralara bir süre daha böyle devam edecek sanırım. bloğumu yazılarını blog dostlarımı özledim hep bir eksiklik var ama umarım yakında rayına oturturum. kal sağlıcakla
Unknown dedi ki…
Beyoğlu'nda tar çalan bir İranlı'ya rastlamak!İstanbul'un güzel sürprizlerinden birisi daha.. Azeri türküleri çok severim...
RABİA SERTELİ dedi ki…
Yas uygulaması kalkalı çok oldu ama 10 Kasım'lar benim için hala yas ve hüzündür. Her 10 Kasım'da bu milletin bir ferdi olarak eksiklik hissederim.
Ata'mız gibi bir lidere sahip olduğumuz için milletimle iftihar ederim ama layık olabildiğimiz konusunda hiçbir zaman emin olamamışımdır. Dediğiniz gibi mücadele devam edecek.
Beyoğlu'na gece çıkmayalı yıllar oldu. İstanbul'da yabancı turistin azlığına her zaman esef etmişimdir. Turistlerin Antalya'ya gitmesi de iyi ama İstanbul'un turist kaynaması lazım.
Bahsettiğiniz müzisyenlerin varlığı Beyoğlu'nu daha da zenginleştirmiştir :))
Ozlemaki dedi ki…
kesinlikle daha akıllıca adımlar atılmalı. zaman dar!
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Beyogluna gitmeyeli cok zaman oldu, ozletti yazin bana iyice. Cok da anlamli bitirmissin yazini : )
Mutlu Eller dedi ki…
Beyoğlu diye konuya girince şu anki inşaat durumundan bahsedeceksin sandım bir an:))

Biz ve bizim gibilerin çoğalmasını, yetiştirdiğimiz çocukların da tam bir Atatürk gençliği olmasını yürekten diliyorum.
Giancarlo dedi ki…
Un abbraccio...ciao
Giancarlo dedi ki…
Un abbraccio...ciao
Mutlu Eller dedi ki…
Bolat, her şey yolundadır. Yoksun, merak ettim:)
Adsız dedi ki…
Her yazinizi begenerek okuyorum...
Oglak Kizlari dedi ki…
Aynen katılıyorum hem yazıya hem yorumculara.

Katılımcı anne Çiğdem
Blogger Bolat dedi ki…
Ruhu şad olsun.
Blogger Bolat dedi ki…
Merhaba, biz de senin yeni eserlerini özledik abi:) bekliyoruz mini eserleri:)
Blogger Bolat dedi ki…
Güzel çaldı, şarkıyı bilseydim eşlik ederdim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Hüzünlenmemek elde mi efem :( insan fotoğraflarına bakınca dahi hayran oluyor, var mı onun üzerine güzel giyinen lider! Son yıllarda İstanbul moda çok turist var 5 te 1 diyebilirim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Bu Cumhuriyeti birlikte yüceltmeliyiz.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, çok değişti Beyoğlu ve hala da değişim içinde, sen görmeyeli kim bilir kaç sokak kapalı!
Blogger Bolat dedi ki…
Her başkan bir şeyler yapmaya çalıştı, hiç bir zaman caddenin parkelerinin bir şeye benzediğini görmedim, umarım bu sefer doğru olan yapılır!
Çocuklarımız konusunda emin ol Semi, öyle yetişiyorlar.
Blogger Bolat dedi ki…
Çok teşekkür ederim Semi, iş bombardumanı altında kaldım araya bazı özel günler, misafirler, projeler filan girince böyle oldu :(
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı