Evimiz Sığınağımız


Çağdaş sanat kapılar Burhan Doğançay Mavi Senfoni Antik A.Ş

Pera Bulvarı ya da Perabulvarı.com

Evlerimiz bizim sığınağımız, yuvamız. Demir attığımız dingin koylar. Sevdiklerimizle paylaştığımız bu özel dünyada her şeyin en iyisini, en güzelini, en sağlıklısını istiyoruz… Zarafet, estetik, rahatlık, kalite, konfor ve fonksiyon evlerimizde aradığımız özellikler.

Bugün size yuvanızı şenlendirecek bir adres vermek istiyorum. Tavsiye edeceğim sitenin adı “Pera Bulvarı.” Bu sitede çok güzel ürünler var. Özellikle kadınların çok beğeneceğini düşünüyorum. 

Dekorasyon Siteleri

Perabulvarı.com özellikle dekorasyon alanında uzmanlaşmış bir site. Tasarımı da çok dingin. Sitede estetik ve sanat değeri yüksek ürünler de satılıyor. Örneğin Burhan Doğançay’a ait “ Kırık Kalpler 2 ” adlı litoğrafik eser sanatçının imzasını taşıyor. Belki bilirsiniz litografi dediğimiz sanat, kalker taş üzerine, yağlı bir madde ile çizilmiş yazı ve resimleri baskı yapmak suretiyle çoğaltma yapmaktır. 

Burhan Doğançay ve Müzesi

Burada Burhan Doğançay’a da bir parantez açmak gerekir. “Mavi Senfoni” isimli tablosu bir açık arttırmada Antik A.Ş tarafından 2 milyon 200 bin TL’ye 2009 yılında satın alınmıştı. Sanatçımızın birçok eseri ünlü müzelerde ve koleksiyonlarda yer almaktadır. Neden bir tanesi de sizde olmasın?

Çocuğunuza bırakacağınız daha güzel bir miras olabilir mi? Neden bir Devrim Erbil, Sıtkı Olçar, Ömer Uluç, Ferruh Başağa, Güngör Taner imzalı eseriniz olmasın. Ben bu sitedeki Burhan Doğançay’a ait “Kapılar” adlı eseri çok beğendim. Keşke bunu alacak param olsaydı! İnanın kaçırmazdım.

Diyelim ki sizde benim gibi bu eserlerden birini satın alamadınız en azından İstanbul Beyoğlu’ndaki baba ve oğul Adil Doğançay ve Burhan Doğançay’ın eserlerini Doğançay Müzesi’nde görebilirsiniz.

Bu siteyi keşfetmemiş dekorasyon tutkunları çook sevinecek.

Estambul seni çok seviyoruz.

Fotoğraf Kaynak:Arete Sanat

Yorumlar

RABİA SERTELİ dedi ki…
Gerçekten çok değerli siteler var. Sizin gibi bazı bloger arkadaşlar sayesinde haberdar oluyoruz. Teşekkürler efendim :)
Mutlu Eller dedi ki…
Güzel bir site Bolat, teşekkürler.
Not: Burhan Doğançay, neden bir ayrı bir birleşik yazıldı?
A-H dedi ki…
Güzel siteymis hakikaten Bolat, tesekkurler paylasim icin ;)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim ne demek efem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, tamamen benim hatam, imla hatası :)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim :)
Melange dedi ki…
Güzel siteymis :) bayilirim zaten böyle sitelere, iyi oldu :)
Unknown dedi ki…
Evcegizim evcegizim, sen bilirsin halcegizim :-)))

(Atilla Atalay'in nenesi dermis :-)
Blogger Bolat dedi ki…
En güzeli sanat eseri de satıyor olmaları :)
Blogger Bolat dedi ki…
Güzel bir tekerlemeymiş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı