Ararım ararım seni her yerde!


Nişantaşı Akkavak Sokak Topağacı Teoman Bolat
Teoman: "Aradığımı nasıl bulurum Google abla?" 
Google: Hımmmm ne aradığına bağlı Teo’cuğum. Bende alayı indeksli her şeyin. Baba anlatsın sen kaybolursun Google veritabanı dehlizlerinde çojuğumm!

Evet, Teomanın bu arama pozundan yola çıkarak İstanbul İstanbul Olalı Bloğunda neyi nasıl arayacağımızı öğreniyoruz buyrun :

Bloglarda arama nasıl yapılır?


Yandex, Altavista, Yahoo, Bing yok anacım yok var mı Google gibisi! Minimum zımbırtı maksimum arama sonucu Google’da. Bazı blogdaşlar soruyor. Çok yazın var şu konuda yazdın mı? Tabi hafızamız error veriyor. Haklısınız, unutkanım.  

Tam 6 yıllık bir birikim olmuş. Eğer bir konuda ne yazdığımı benim bloğumda görmek istiyorsanız şunu yapmanız yeterli: Örneğin "İstanbul ile kafayı bozmuş Bolat, Ankara ile ilgili neler yazmış bir bakalım" diyorsanız. O zaman aynen şöyle yapalım:

"Ankara" site:istanbulistanbulolali.blogspot.com

Google'da arama yapmanın incelikleri

İşte size bir arama tekniği. Google’da arama yapmanın incelikleri say say bitmez. Size site odaklı aramayı anlatmış oldum.

Adamlar HTML’yi bırak PDF’leri bile indekslemişler arkadaş. En iyi İstanbul aramaları Google’da, tabii bana göre. Yandex,  Estambul'u şöyle sergiliyor diyene de saygı duyarım.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
çok faydalı bir teknik bilgi paylaşımı olmuş bu:) derhal kullaniciim efenim... teo çok şekermiş bu arada:)
Sis dedi ki…
üstüne bir de bloguna arama kutucuğu koyuversen dadından yinmez bir şey olacak bu arama olayı :))
Mia Wallace dedi ki…
bak sen teomana :)
VuslaT dedi ki…
Arayan mevlasınıda, Bolat yazısını da bulur derler:)) Sevgiler Bolat..
Unknown dedi ki…
Ulen afacana bak buyumus yav! Hala isirmalik o ayri :-)
Unknown dedi ki…
faideli bilgi :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Koyalım derhal :)
Blogger Bolat dedi ki…
Hep bir araştırma hep bir searching databese durumu var onda Mia :))
Blogger Bolat dedi ki…
Mevlayı tercih ediyorum naçizane efem :)) Bela bizden uzak olsun :)
Blogger Bolat dedi ki…
Ben ısırıyorum senin yerine arkadaşım :))
Blogger Bolat dedi ki…
Çok teşekkür ederim :)
yildiz dedi ki…
Google Abla:))) benimkiler genelde "Google Amca" diyorlar..
"Sam Amca"nin ciftligi gibi su Google:))
Teo´da cok tatliymis,Rabbim eksikliklerini göstermesin,güzel bir haftasonu gecirmenizi diliyorum
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler :) Yaman oluyor web çağı çocukları efem. Tümüne uzun ömürler dilerim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı