Muz Kabuğundan İnovasyon

İnovasyon google science fair
Bu neslin diline düşmeyesin arkadaş, vallahi adamı harcarlar benden söylemesi! Mavranın biri bin parça. Bu nesil sadece Twitter kullanmıyor. Aklını ve parmaklarını da hızlı ve sonuç alıcı şekilde kullanıyor.

Noluyor bana yahu!

Necati Şaşmaz’ın durumuna düşmeyelim. Aman diyeyim çocuklar ben ettim siz etmeyin! Hem ben daha gencim otuzlardayım, sizden biriyim (küçül de cebime gir, Bolat)

Dış ses "Tırsıyorum, korkuyorum desene!"

“Eee, bu yazıyla nereye varmak istiyorsun Bolat? Muz nerede kabuk nerede? İnovasyon nerede?”

Google Science Fair, Google Bilim Fuarı

Ben de şimdi oraya da geliyordum. İşe Google’a aferinle başlayalım. Süper bir iş çıkarmışlar Google Science Fair yani Google Bilim Fuarı. Amaç, 13-18 yaş arası gençlerin bilimsel merakını somut çalışmalara çevirmek.

Google, Bilim Yarışması için bu yıl 120’yi aşkın ülkeden binlerce genç başvurmuş. Her yerden başvuru olur da İstanbul’dan olmaz mı? O da olmuş. Elif Bilgin, “muz kabuklarının biyoplastik üretimi” fikriyle Türkiyeyi ve Estambul'u temsil ederken finale kalmış. Elif Bilgin 16 yaşında Özel Koç İlköğretim okuluna devam ediyor. 

Elif Bilgin’in idolü Marie Curie hani şu Nobel ödüllü bilim Kadını. 


Elif Bilgin'i İstanbul  valisi gibi gözlerinden öpüyor. Aferin diyor ve başarılar diliyorum. Muz kabuğundan inovasyon, çevreci, yeşil ve yaratıcı tebrikler Elif.
Şu sözlere bakın “But more importantly, winning will show me that I am in the right path to my future, and science is my calling.

Seni seviyoruz Elif.

Yorumlar

darkolivee dedi ki…
Paylaşım için teşekkürker
Yani nesil zehir gibi maşallah,
bende 30uma yeni bastım yeni nesil sayılırmıyım ki :)
GM dedi ki…
gozlerim doldu valla. science is my calling diyen dillere kurban:)) siz de olmasaniz bu kosusturmada bu guzel haberle kim sevindirecek beni. elinize saglik
RABİA SERTELİ dedi ki…
Şu anda Vali Bey konuşuyor. Kulağım eziyet çekiyor ama gözlerim keyifli, yazılarınızı okuyorum. Güzel haberler için teşekkür ediyorum.
Sevgiler...
Blogger Bolat dedi ki…
Öyle bir nesil geliyor ki, tırsıyorum, korkuyorum, muz kabuğundan inovasyon mu olur arkadaş :))
Blogger Bolat dedi ki…
Aynen ben de gözlerinden öpüyorum Elif'i :) züper insan, canımız :)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim ne demek efem :) bence valimiz güzel şeyler söylüyor ama keşke verdiği sözleri tutabilse :)
Unknown dedi ki…
Ay caniiiim :-)
Melange dedi ki…
ne güzelsin Elif...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı