Anneye Post Yazmak

Anneye Mektup,

Bir Oğuldan Bir Anneye Blog Post
Bir çocuk annesine hangi kelimelerle sevgisini tam olarak ifade edebilir bilemiyorum anne! Ne yazsam içimdeki hasretini ifadeye yetmeyecek! İçimde hep özlemin baki! Hatırlar mısın bilmem hani, kör kötük sarhoş olmuştum da yüzümü sen ellerinle ellerinle yıkamıştın. Bir kıza zil zurna aşık olmuştum da ah oğluşum vah oğluşum diye sen teselli etmiştin. 

O kızla ilk buluşmamızda pabuçlarımı ellerinle özenle silerek evden beni sen uğurlamıştın. Evlendiğim günün ilk sabahı "Anne" diye sayıklayınca  eşim çok bozulup durumu sana anlatmış. Duydum ki iki gözün iki çeşme olmuş! Biliyorsun ne yapsam bastıramıyorum, bitiremiyorum hasretini Anne! 

Hangi kadın ya da hangi varlık annenin yerini tutabilir! 

İşten ayrılsam aman oğlum yaman oğlum! Elime kıymık batsa aman oğlum yaman oğlum. Seni senden daha çok kim sever Bolat derseniz. Benim için  "Anne" dir o varlığın adı. Allah tüm annelerin ömürlerini uzun etsin, vefat edenler nur içinde yatsın. Söz vermiştim 15 yıl sonra doğduğum toprakları ziyaret edecektim ama olmadı! Biliyorum, beni merak ediyorsun Anne. Ruh dünyamın pelesengi, kodlarım genetiğim Anne. 

Biliyorum, sitemler ediyorsun! Yollarımı bekliyorsun! Biliyorum, ne buluyorsun o şehirde diyorsun! 

Doluya koyuyorum olmuyor, boşa koyuyorum dolmuyor Annem! Ateşe atılmış küçük  bir semenderim ben İstanbul'da! 

Doğduğum toprakları özlesem de bana acı veriyor Annem! Bu ne yaman çelişki Anne! Bu ayrılıklar neden Annem? 

Dualarını bekler, ellerinden öperim Annem!

Oğluşun...


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Annelerin hakkı ödenmez. annenizi ziyaret edin bence.
Gulcin dedi ki…
ah hepimizde benzer hikayeler... bizim payimiza da hasret dusuyor ne yapalim :(
maviye iz süren dedi ki…
ne güzel bir mektup...
ya bir erkek çocuk annesi olarak ağlattınız beni :(

Sevgiler...
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Anneler hep çok yaşar.. hep...
RABİA SERTELİ dedi ki…
Gidilemeyecek kadar çok mu uzakta? Anne bu postu okuyacak mı? Okumayacaksa bu yazılanlar telefonda kendisine söylendi mi?
Bendeniz, annenizin avukatı :)) Üzülmeyin Sevgili Bolat, anneler her daim affeder. Yeter ki siz iyi olun...
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Bolat cok duygulu bir yazi, gecen sene de boyle bir anne postu yapmistin, annemi daha cok gorecegim diye yazmistin sanki. Bence bu yaz kesin git. ( Tabi nerede bilemiyorum, o sekilde konusuyorum ben )
Başak dedi ki…
Off Bolat yine yaptın yapacağını...Benimde oğluşum var ama düğün sabahı da beni sayıklamasın canım kim olsa bozulur.

Şansın açık, en güzel günler seninle olsun arkadaşım :)
Blogger Bolat dedi ki…
Şartları zorlayıp Bayramdan sonra inşallah :)
Blogger Bolat dedi ki…
Eşek kadar adam oldum ama annem hala annem hasreti aynı :)
Blogger Bolat dedi ki…
Annenin sitemli mesajına gecenin bir yarısı yazılmıştır bu mesaj, biraz hüzünlü oldu :)
Blogger Bolat dedi ki…
Annenin yerini hiç bir kadın dolduramaz, aksini söyleyen yalan söylüyordur :)
Blogger Bolat dedi ki…
Hep çok yaşasınlar efem :)
Blogger Bolat dedi ki…
Aslında o kadar uzakta değil ama hep araya maniler giriyor, bayramdan sonraya planımız var ama gitme ihtimalin kaç derseniz %35 diyebilirim :(
Blogger Bolat dedi ki…
Kimseyi üzmek gibi bir niyetim yoktu, annelere hasretimizin ifadesidir :) sakın üzülmeyin oğlunuz da sizi böyle sevecek :)
Blogger Bolat dedi ki…
Evet, çok doğru zaman zaman anne hasretim posta yazacak kadar depreşiyor içime sığmıyor :) Bayramdan sonraya planlıyoruz uçaklar full.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim güzel dileklerin için. Erkek çocuklar çoğu zaman ifade özürlü olsa da anneye olan aşkı babadan fersah fersah ileridedir, babamıza sevgi gösterimiz oğlumuza baba demekten ibarettir neredeyse :))
Adsız dedi ki…
Erkek evlat yetiştiren bir anne olarak sadece şunu diyebilirim oğluma " mutlu , huzurlu , sağlıklı ol da uzaklık beni üzmez oğlum , ben seni kendim için değil kendini bul diye doğurdum "

Bir insan kendini nerede buluyorsa orada olmalı, anneler arada bir "nasılsın?" dense yetecek varlıklar emin olun...

Sevgiler...

AsOrTiK dedi ki…
aynı şehirde bile olsa, annelere bitmeyen hasretin
en güzel ifadesiydi bolat, çok duygulu, çok güzel...
yüreğine sağlık
sevgiler
Blogger Bolat dedi ki…
Çok doğru, o kadar uzak mesafelerde olmamıza rağmen bu bağ kopamıyorsa bu sevgi çok başka bir şey :)hem anne için hem oğul için.
dilbercem dedi ki…
:( anne hasretime bir hasret daha katıldı bu yazıyla inşallah bayramın ikinci günü kollarında olucam :) elinize sağlık ..
VuslaT dedi ki…
Bende çoook uzağım. Üstelik gidemiyorum, gelemiyor.. Hep hasrettim, hala hasretim..
:(
Rainbow Gatherer dedi ki…
bence kesinlikle ziyaret etmelisin anneni, böyle blogda olmaz :)
temerrüt dedi ki…
Bolat:)
Ah anneler,yanlarında olamıyoruz diye ne kadar sitem de
etseler dualarını eksik etmezler. şu dünya da bizi en çok anlayan en çok düşünen en çok seven annelerimiz değil mi..

ne içli olmuş bu post. umarım en yakın zamanda şartlar elverir de ziyarete gidersin gül anneni.ancak şartları bazen de kendimiz yaratıyoruz sanırım bir de bu var.

öyle işte.ikinize de beraber olmaya fırsat bulabileceğiniz uzun sağlılı ömürler diliyorum.
Mert dedi ki…
Burayı sanıyorum ki yeni keşfettim. Sevgilerimi iletir, Mert'in Gezegeni'ne de uğramanızı dilerim.
Zeynep dedi ki…
Yaşımız kaç olursa olsun, Anne sevgisi-özlemi-hasreti hiç değişmiyor hep aynı duruyor. Bir gün gelip, şuan Annenizi ziyarete gidemediğiniz için kendinize çok kızıp çok pişman olacağınızı sizde çok iyi bildiğiniz halde yine de bir şey yapılamıyor, o güne daha çok var sanılıyor değil mi? Ah ne zor bu durumda olmak.. 3 aydır Anne konusu üzerine yazdığım yazıların hissettiğim ve yaşadığım duyguların kısa bir özeti ile tarifi olabilseydi keşke size de yazabilseydim.. Allah Annenize uzun ömür versin ve sizi de bir an önce Ona kavuştursun diyorum.
Çook güzel bir yazıydı bu..
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim, annelerin yeri başka yahu :)
Blogger Bolat dedi ki…
Hade bakalım Allah kavuştursun :)
Blogger Bolat dedi ki…
Anne hasreti öyle kolay kolay anlatılacak bir şey değil. Sizi anlıyorum :(
Blogger Bolat dedi ki…
Bir ihtimal yapabileceğiz sanki, bayram bitsin de :)
Blogger Bolat dedi ki…
Haklısın şartları bazen biz oluştururuz ama bazen de her şey ters gider işte öyle bir zamanı yaşıyorum :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim ziyaret edeceğim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim sevgili Zeynep :)
Zeugma dedi ki…
Ziyaret için şartların zorlanması gerekiyor bence de.
Yıllar hızla akıp gidiyor çünkü. Zaman geri gelmiyor...
Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Anneniz sitem etmekte haklı bence:( İnşallah en kısa zamanda annenize bir yolculuk bekliyordur sizleri.
Driftwood art dedi ki…
bana kalırsa,hayatta bazı şeyler vardır ki,ertelenemez ve bahane gösterilemez...yaşam çok oyuncu bir kavramdır ve insana hep keşke dedirtir.ve bu keşkenin acısı çok derin ve yıkıcı oluyor inanın.Yakınlarda babamı kaybettim ve son nefesini verene kadar başucunda isteyerek ve şevkatle bekledim.Ve onu çok özlüyorum.Yine de bazen keşke dediğim anlar oluyor.bazı anneler vardır ki,sitemlerinde bile yavrularının bahanelerinin bahane olduğunu bilir ve onlar üzülmesin diye kırıcı sitem etmezler ve yavrularına küsmezler.Yine bana kalırsa;bizler bahaneler yaratarak bencilliğimize kılıf uyduruyoruz.Bunu hepimiz yapıyoruz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı