Seni terkediyorum

Merzifon
Uzun zaman önceydi. Ben bir küçük kara balıktım. Doğduğum topraklardan denize ulaşmak için ayrıldım. Tanrı nasip etti denizi de gördük, okyanusu da. Şimdi yine bir sabah tam saat altıda İstanbul'u bir süreliğine terk ediyoruz. Belki bu ayrılık aşkımızı tazeler kim bilir.


Eşim kayın validesine gidiyor.
Oğlum babanesine gidiyor.
Ben anneme gidiyorum.

İstanbul’un keşmekeşinden, betonundan, dikey büyüyen inşaatlarından uzağa gidiyoruz. Çeşmesinden akan suların içildiği, bahçelerinde domatesi, biberi olan, ağustos böceklerinin bedava konser verdiği, hasat mevsiminde tarlaları halı gibi duran. Dallarında meyveleri sebil olan bir memlekete gidiyoruz.

17 yıl önce gördüğüm Merzifon acaba nasıldır? Garajdaki köfteciler hala aynı tadı yaşatabiliyor mu?


Yiyeceğiz göreceğiz kısmetimiz de var ise.

Fotograf Kaynak:geograph.org

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı