Boğazı yüzerek geçen domuzların nesi hayret verici!

istanbul boğazı domuz rumeli kavağı

Domuzlar Boğazı yüzerek geçti

Milliyet'te çıta iyice düştü. Sıradan olabilecek bir haberi şöyle duyurdular. 
Haberin verilişi çok itici olmuş. Anlıyorum okunmak istiyorsunuz ama siz gazetecisiniz yahu biz avamdan biraz farkınız olsun!
 Domuzlar İstanbul Boğazını yüzerek geçiyor
Flaş flaş flaş “İstanbul Boğazı'nda şoke eden görüntü” Rumeli Kavağı Mahallesi sakinleri Boğaz'da gördükleri manzara karşısında adeta şoke olmuşlar. Şok oldukları durum birkaç domuzun İstanbul Boğazı’ndan karşıya yüzerek geçmesiymiş.

Ben bile bu cahil halimle domuzların şapur şupur yüzdüğünü defalarca gördüm, okudum, seyrettim. Şimdi soruyorum. Yavrularıyla karşıya geçen denizin içindeki domuzların kime ne zararı olabilir. Bak yavrularıyla diyorum, el insaf yahu! Bak ben insaf sahibi olup hayvan düşmanlığı demek istemiyorum.


Milliyetin haberine göre balıkçı Cemal Bağlar olayı şöyle anlatmış: "Akşam saatlerinde denizde bir karartı gördük. Fok balığı zannettik. Tekneyle yanlarına gittiğimizde anneli yavrulu 10 kadar domuz gördük. Ancak dişleri çok keskindi. Yaklaşamadık. Onlar da yüzerek Anadolu Kavağı'ndan karaya çıktılar." 

Tamam dinimizde domuz eti haram denmiş ama bu o hayvanlardan nefret edeceğimiz anlamı taşımaz.

 Fotoğraf Kaynak: Erik Staal

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi