Beni Naylona Sarma! Naylon Dergi

Belediyelerin Kaldırım Mühendisliği


Uzun zamandır sinirlerimi bozan, beni irrite eden bir durumu sizinle de paylaşmak ve sizinle dertleşmek istiyorum. 

Sabah sabah İstanbul telaş içinde belediyeler durmuş durmuş seçim zamanı kaldırım işlerine tekrar el atmışlar. Seçilirsem halka hizmet olsun seçilemezsem belediyenin bütçesini bitireyim rakibime kazık olsun! Nedir bu sakil durum, inanamıyorum !

Dergileri Naylona Sarmayın, Poşete Sokmayın!

Neyse efem, asıl sorun bu değildi. Şu resimde görmüş olduğunuz dergiye aboneyim. Gayet güzel GEO’yu zamanında Sabah Grubu çıkardı beceremediler şimdi Doğan Burda Grubu çıkarıyor. İyi! Kargo poşetini açıyorsun içinde jelatinlenmiş dergi çıkıyor. Bu dergilerin jelatinlenip naylona sarılmasına sinir oluyorum. Hadi ben aboneyim alıyorum sorgusuz sualsiz. Ya rafta bu dergiyi gören ne yapacak! İçinde ne olduğunu bilmediği bir dergiyi neden alsın! Kavun gibi koklayarak alalım diyeceğim ama kavun gibi de kokmaz meret. Bildiğin naylon ciğerini deler!


Sayın yayın grupları size tavsiyem olsun ben poşette gördüğüm dergileri içinde ne olduğunu bilmediğim için almıyorum. Örneğin HBR Türkiye’yi alıyorum çünkü dergiyi karıştırma imkânı vermişler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi