İstanbul, bugün benim doğum günüm

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı ve İstanbul


Bugün benim doğum günüm, bir bar taburesi üstünde..... Teoman'ın hüzünlü şarkısı dilimde. Dostlar, Cumhuriyet çocuğuyum ben. Evet, 29 Ekim'de doğmuşum. Ne güzel bir gündür. Ne kutlu bir gündür. Ben doğdum diye değil Cumhuriyet kurulduğu için kutludur.

Sıradan insanlar için 29 Ekim sıradan bir gündür oysa bizim için sıradan bir gün değildir.O coşkuyu hisseder Atamızı hürmetle anarız.

İstanbul soğuk, İstanbul mutsuz, İstanbul gri günler yaşıyor! İstanbul'daki trajik inşaatlaşma ve bu inşaatlardaki iş kazalarına Ermenek'teki maden kazası eklendi! Umarız salimen yer üstüne çıkarlar işçilerimiz. Ailelerine sabırlar diliyorum.

Ülkemiz için umutsuz olmak için nedenimiz yok! Daha çok çalışacağız. Şikayet etmek yerine bir işin ucundan tutacağız ve bu genç Türkiye Cumhuriyeti'ni yeryüzünün en önemli devleti haline getireceğiz. Ütopya mıdır? Bolat için değildir, başkasını bilemem!

Ata'nın bazı sözlerini blogger arkadaşlarla paylaşayım istedim

"Herhangi bir şahsın, yaşadıkça memnun ve mesut olması için lazım gelen şey, kendisi için değil, kendisinden sonra gelecekler için çalışmaktır. Hayatta tam zevk ve saadet ancak gelecek nesillerin şerefi, varlığı, saadeti için çalışmakta bulunabilir."

"Vatanını en çok seven, görevini en iyi yapandır."

"Yalnız tek bir şeye ihtiyacımız vardır, çalışkan olmak. Servet ve onun tabii neticesi olan refah ve saadet yalnız ve ancak çalışkanların hakkıdır."

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!

Nice güzel günlere


Bir blogger'ın Turkcell'i terk ediş nedeni

Tam bu postu bitirecekken gittigidiyor.com doğum günümü kutlayan ilk mesajı mail adresime göndermiş. Varol dostum. Yarın  yeni iletişim şirketim Avea'dan cevap bekliyorum. Ayrıca daha bir hafta önce ihanet edip değiştirdiğim  19 yıllık eski hattım Turkcell'den bir kutlama bekliyorum. İnternet hattı bile olmayan hattıma 70 küsur TL yazdıkları için sabrımın sınırını zorladılar. Terk ettim! Bu arada Turkcell'in hizmet kalitesinin düştüğünü gördüm. Eşim Turkcell'de ısrarcı bakalım o ne zaman pes edecek!

Yarın hava soğuk Teoman'ın okuluna gideceğiz sonra çoluk çocuk torba boncuk evdeyiz! 

Önce Türkiye'nin Cumhuriyetini kutlayacağız sonra ve babanın yeni yaşını kutlayacağız. Nihayetinde biz de 4 kişilik bir cumhuriyetiz. 

Mutluluğun resmini Abidin'e çizdireceğiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi